Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosaaren lapsijengi syyllistyi uuteen rikokseen

Vierailija
23.08.2026 |

Siis taas! Miten voi olla, ettei saada kuriin. Ovat tunnustaneet tämän törkeän pahoinpitelyn ja nyt niitä on ollut jo 20 yhtä vastaan.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään kunnon todisteita siitä, että nämä jengiläiset ovat maaha nmuu ttajia? Olen kyllä itse taipuvainen uskomaan niin mutta olisi kuitenkin hyvä tietää varmuudella.

Yksi on vähemmistökantis ja loput fatimoja. 

Fatima ei ulkona saa liikkua. 

Vaikea tosiaan uskoa että tällaisessa jengissä olisi muslimityttöjä. 

Vierailija
102/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista ettei tällaista ollut omassa nuoruudessani 70-ja 80-luvuilla. Outoa. Miten noita kakaroita ei saada kuriin?

Koska poliisilla on kiire tutkia onko joku puhunut netissä jostain pahaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään kunnon todisteita siitä, että nämä jengiläiset ovat maaha nmuu ttajia? Olen kyllä itse taipuvainen uskomaan niin mutta olisi kuitenkin hyvä tietää varmuudella.

Sinne vaan hämärän hetkiin tutkimaan että saako.  Ennen kymmentä illalla ehtii tapahtua monenlaista kun nuoriso kokoontuu.

Nuohan tulee ulos koloistaan vasta ilta yhdeksän jälkeen. Jos liikut Helsingissä aikaisin aamulla, ei vastaan tule yhtäkään Fatimaa.

Kyllä aamubussissa on tullut vastaan. Että on heitä kunnollisiakin. 

Vierailija
104/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla voisi kysyä että miten kaiken maailman moottoripyöräliivihomojen annetaan perustella homokerhoja ja kokoontua siellä?

Eihän niiden annetakaan, vaan monet rikollisjengit on kielletty.

Vierailija
105/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vaikea uskoa? Etsipä kuvat käsiisi täältä netin ihmeellisestä maailmasta. 

Vierailija
106/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat Koskelan poikien tiellä. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja yks kaks, henkirikos on käsissä.

Tuohonhan se helposti menee jos 20 ihmistä potkii ja hakkaa maassa makaavaa. Se on hengenlähtö lähellä tai ainakin voi aiheuttaa hyvin vakavat vammat. Ja joka kerta käytetään raaempaa ja raaempaa väkivaltaa. 

Vanhemmat varmaan ylpeitä näistä kakaroistaan. Lapset eivät saa kotona tarpeeksi huomiota ja rajoja, niin viha ja huomionhaku käännetään ulkomaailmaan. Voivat myös olla kateellisia kantasuomalaisille lapsille, kun luulevat näillä olevan paremmin. Myös alhainen äo voi olla syynä tähän silmittömään väkivaltaan.  Toki ovat myös siinä iässä, että aivot vasta kehittyvät. 

Ne vanhemmat ei joko välitä, vetäytyvät kielitaidottomuuden taakse, tai eivät tunnusta/suostu uskomaan että lapsensa tekee pahoja.

Vierailija
107/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla voisi kysyä että miten kaiken maailman moottoripyöräliivihomojen annetaan perustella homokerhoja ja kokoontua siellä?

Mikä ihmeen homokerhoekspertti sinä olet?! 

Vierailija
108/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy valitettavasti tapahtua niin, että ulkopuolisten ihmisten on laitettava nuo lapset kuriin. Ihmeelliseksi on maailma mennyt, jos vanhemmat eivätkä viranomaiset mahda enää mitään 11-vuotiaille lapsille.

No ei varmaan mahda mitään kun näiden lasten huoltajat eivät osaa Suomea eivätkä alle 15-vuotiaat ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Yli 20 alle 15v. lasta koita selvittää sossulle kuka löi, kuka potkas, kuka kuvas jne. Rikosoikeudellinen vastuu pitää laskea koskemaan 12-vuotiaita lapsia jos haluttaisiin tehdä jotain.

Vierailija
109/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy valitettavasti tapahtua niin, että ulkopuolisten ihmisten on laitettava nuo lapset kuriin. Ihmeelliseksi on maailma mennyt, jos vanhemmat eivätkä viranomaiset mahda enää mitään 11-vuotiaille lapsille.

No ei varmaan mahda mitään kun näiden lasten huoltajat eivät osaa Suomea eivätkä alle 15-vuotiaat ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Yli 20 alle 15v. lasta koita selvittää sossulle kuka löi, kuka potkas, kuka kuvas jne. Rikosoikeudellinen vastuu pitää laskea koskemaan 12-vuotiaita lapsia jos haluttaisiin tehdä jotain.

Miten niin eivät osaa suomea? Suurin osa tytöistä on kantasuomalaisia.

Vierailija
110/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ihan tavallista. Ei Suomi siinä mielessä eroa siitä. 

Vierailija
111/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän katsoa kuka sun lapsia päiväkodissa/eskarissa hoitaa. Ainakin yhden jengiläisen mamma päikyssä töissä, melkoinen tapaus. Ei lempeimmästä päästä, mut silti omaansa ei saa ruotuun. 

Vierailija
112/112 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se romsku? Eli "kanta suomalainen". Jännä, mistä julmuus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi