Miksi olet vauvalaudalla sunnuntaina klo 7?
Kommentit (31)
Täällä kello on puoli kolme iltapäivällä.
vv se sinulle kuuluu kertoo palstan yleisestä tilanteesta.
Ennenwanhaan kun sivistystä ei ollut vielä täällä tapettu niin Vauvapalstalaiset olisivat kisaneet kahvin-teen aromien lomassa herätäneet mini-keskustelun aamuisen leiopäjuuston olemuksesta .... nyt se on vvvvv...mitä,,,se sulle kuuluu teini tantrum.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Tänään ei julkaista alueellista sanomalehteä. Herään muutenkin kuudelta ja seitsemään mennessä olen selannut muut uutissivut, eikä vielä seitsemältä ole aika lähteä muihin töihin.
Tuulee ja sataa niin perkeleesti että ei ole turvallista mennä mettää kaatamaan.
Pitihän se tulla tarkistamaan mistä hullut tänään meuhkaa Kohta taas työttömät hullu aloittaa vuoron :D
Kun ei ollut muutakaan tekemistä yön valvottuani. Kohta ryhdyn nukkumaan ja yritän olla uudelleen hereillä viimeistään kello 16.00, kun formula 1-kisa alkaa. M67
Heräsin enkä jaksa nousta. Ihanaa vaan lötkötellä sängyssä ja selailla forecaa, uutisia ja nauraa vauva palstan jutuille.
Päivystävä palstavassari paikalla päivittäin koko aukioloajan.
Kun alkaa udella, on kohteliasta kertoa ensin oma syynsä.
Ei tarvii selittää.