Jos zombiapokalypsi alkaisi nyt, mikä olisi ensimmäinen aseesi?
Mikä olisi siis kätesi ulottuvilla juuri nyt kun zombie rikkoo ikkunasi ja vaappuu kimppuusi?
Kommentit (46)
Minulta löytyy kotoa useita veitsiä, joista paras ase zombeja vastaan olisi Cold Steel Gladius Machete.
https://www.coldsteel.com/gladius-machete/
Olen testannut sitä huvikseni mm. puun oksien karsimiseen. Jos zombit valtaisivat maailman, niin sitä ennen pitäisi varmaankin hankkia varsi- eli jalkajousi ja runsaasti nuolia.
Vierailija kirjoitti:
pieru
PARAS🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍
Sakset lähimpänä. Veitsetkin kyllä ihan vieressä.
Voimapuhe. "Jos et nyt lopeta niin saat varmasti ainakin 300 euroa sakkoa."
AloeVera aftersun voide. Se liukastaa lattian.
Kuuma kahvi. Ei se ehkä tapa, mutta hidastaa...
Vierailija kirjoitti:
AloeVera aftersun voide. Se liukastaa lattian.
Tämä sopisi hyvin yhteen tuon ensimmäisen vastaajan kanssa.
Itsellä olisi hiusharja tai vaihtoehtoisesti voisin yrittää kompastuttaa tietokoneen johtohelvettiin. Vesilasilla päähän ja tekofiikus käteen ja sillä tai jalkalampulla hutkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Voimapuhe. "Jos et nyt lopeta niin saat varmasti ainakin 300 euroa sakkoa."
Tää on hei hyvä!! Toimii erityisen aivokuolleisiin/ aivottomiin. Kannattaa kokeilla myös samankaltaisiin, ihan eläviinkin.
Oi voi. Käsillä on vain pizzerian mainosläpyskä, muutama pikkutuubi glitterliimaa ja pieni vaateharja. Ihmemies varmasti selvittäisi tilanteen noillakin mutta minä olisin luultavimmin tuhon oma.
Avaimet ja käsilaukku. Käsi eteen ja stop merkin näyttö.
Mun vaimo ilman vaatteita voittaa kaikki zombiet!
Erään persun valokuva riittää.
Toimii myös ihmissusiin.
Zombeilta kannattaa yrittää ekaksi katkaista ne hamuilevat kädet. Tai jalat. Pää on tietysti tärkein, että saa lävistettyä.
Pumppuhaulikko on tuossa aika nopeasti saatavilla.
Viivotin ja lusikka tuossa on lähimpänä. Taidan hävitä.
Vierailija kirjoitti:
Erään persun valokuva riittää.
Toimii myös ihmissusiin.
Nimikirjaimet R.P.😬?
Ruuvimeisseli näyttää tuossa olevan. Iskisin sillä zombieta silmän kautta aivoihin.