Harmittaa? Risoo? Pännii? Juuri nyt. Mikä?
Harmittaa? Risoo? PÄNNII? Juuri nyt. MIKÄ?
Kaikki ei ole aina erinomaista ja ihanaa.
Jos juuri nyt sinua harmittaa, voit kertoa miksi ja miten.
Kommentit (51)
Näköjäs, ja se on hyvä, risomista, pännimistä saati harmitusta ei ilmene sanottavasti.
Vai onko se ulostuonti hankalaa juuri pännimisen puhjettua. Vai risooko niin paljon, ettei sanoitetuksi saa.
Piti mennä lenkille ja palasin pihasta huoltamaan asioita kotiin ja hakemaan puseron, söin piirakan palan runsaalla vaniljakastikkeella. Pelkään ettei vaan ehdi taas sataa.
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä lenkille ja palasin pihasta huoltamaan asioita kotiin ja hakemaan puseron, söin piirakan palan runsaalla vaniljakastikkeella. Pelkään ettei vaan ehdi taas sataa.
Näinpä se arkiehtoo varjonsa piirtää huolien huopakynällä maltillisenkin eläjä eteen. Tsemppiä ja poutaa sinulle!
Päivä meni pilalle migreenikohtauksen vuoksi. Minulle jää kohtauslääkkeenkin jälkeen sellainen 1/4-migreeni ja pöhnäinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Päivä meni pilalle migreenikohtauksen vuoksi. Minulle jää kohtauslääkkeenkin jälkeen sellainen 1/4-migreeni ja pöhnäinen olo.
Harmin paikka, ymmärrän hyvin. Suomalaisena olen tottunut ja turtunut vähän kaikkeen. Mutta ajattelu aiheuttaa yhä migreeniä. Ja siihen lääkettä naukatessa tuppaa jomotusta toisinaan ilmenemään.
Mikä himo ja nautinto joillakin on ohitella autoja kaistansa edessä. Tänäänkin bemari pyyhkäisi skodani ohitse maalipinnan verran rakoa ajokkiini pitäen, tuli näet vastaan muita autoja, jotka eivät voineet väistää senttiäkään. Vilautin bemarin perään pitkät - ja eikö vähämieli esitellyt keskisormeaan. Ei harmittanut. Risoi oikein huolella. Vitu tukC:een, ei voi kuolla, mikäli muistamme Väyrysen kohtalon hetken ja siitä jatkuneen poliittisen elämänuran. Ohitukseen sen sijaan on moni menehtynyt.
Harmittaa kun harmittaa. Rahan niukkuus, ajatusten ahtaus, kanssakulkijoiden sokea optimismi ja juuri haravoimani pihapländin viherykselle paskova naapurin suojelu ja häiriökoira. Onneksi ei ole aselupaa, eikä edes luvatonta asetta. Sellainen lieverö hopeareunus tämän yleisharmituksen pilvisumassa.
Ajatuksenlukutaidon olettajat. Siinä on kuoppa kommunikointiin. Toinen otaksuu, että kykenen lukemaan hänen aatokset. Niin hän sanoo vain asiansa ytimen. Esim: "Satanen vaan kuun loppuun asti." Sitten minun pitää alkaa tarkkomaan. Mikä satanen, mihin, miksi, minkä kuun loppuun... Kyllä siinä hitaampikin ihmettelee missä on ajattelun ja puhetaidon solmukohta. Risoo, pännii ja harmittaa. Etenkin kun kuun lopussa ei satasen lainaajaa näy., eikä kuulu
Ihan pitää soittaa ja kertoa miksi soitan. Huh ja aaargg!
Vierailija kirjoitti:
Tänään risoo vinted joka sössii mun hyvin alkaneen muuttomyynnin. Monta sataa ilmoitusta ja kauppa käy, rahaa sisällä ja jotain säätävät että en saa myydä enää. Kaikki ohjeet luettu ja niiden mukaan toimittu. Ei vaan niille kelpaa. Ainoa alusta jossa kauppa vielä käy ja ylläpito pilaa kaiken.
Vinted on erinomainen pienillä tavaramäärillä. Siellä tulee aina ongelmia jos myy paljon. Jotain aivan ihmeellisiä sääntöjä, ettei nyt vaan tehdä tyyliin yritysmyyntitasoista kauppaa. Toinen asia ovat kuvat joita kyttäävät, jos ei ole heidän mielestään itse otettu kuva niin jumiin menee. Ebayn ongelmana ovat käsittämättömän ahneet komissiot, lisäksi Paypal ottaa välistä vielä lisää. Torissa on aivan liian pieni markkina-alue ja huutonetissä samaten. Käytetyn tavaran kauppa on nykyään vaikeaa jos on vähänkään suurempi määrä sitå kaupattavana.
Vanha kunnon avotaivas kirpputori taitaa olla paras. Ostaja näkee ja tunnustelee mitä saa. Käteiskaupat ja maksu myyjän kouraan. No Hankoon on Utsjoelta matkakuluja ja tietopimennys mitä on toisessa päässä matkaa tarjolla Kirppispaikalla. Mikään ei ole täydellistä, paitsi Paavaluokan harmitus - eikä siihen näemmä menehdy.
Ups anteeksi, pyynnön alku on Avaatko, ei Arvaatko. Tätä se hitaus on, känny ehtii möhliä sanoja kun silmä ei pysy lauseen matkassa.