Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa? Risoo? Pännii? Juuri nyt. Mikä?

Vierailija
22.08.2026 |

Harmittaa?  Risoo? PÄNNII? ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Juuri nyt. MIKÄ?

Kaikki ei ole aina erinomaista ja ihanaa.

Jos juuri nyt sinua harmittaa, voit kertoa miksi ja miten. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pannukakku ja keitä perunat.

Anteeksi. En nyt ihan tavoita viestisi ydintä.

Pannukakku on aina hyvää, hillolla ja kermavaahdolla vastustamatonta. Kyllä perunakin lautaselle kuuluu, lohen kera ja tillit kylkeen. Ja kuumien perunoiden päälle aitoa maalaisvoita sulamaan. Hmmm. 

Mutta viestisi sisältö oli mikä? 

Vierailija
22/51 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo töitä. Pärjään kyllä vielä mut en osaa rakentaa arkeani ku tiedän et pitää muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnalle kun saa töitä. Olisi kiva tehdä nyt jo jotain hyödyllistä. N30+

Tsemppiviesti!

Olin n. samanikäinen. Oli ensin pakko muuttaa takaisin kotiin, mamman helmoihin (ysärin lama). Sovittiin äidin kanssa, et olemaan en jää. Jos ei muuta, niin vaikka sahalle töihin ja oma asunto.

Kesä meni ... bailando! :) .... turha etsiä paikkoja, kun niitä ei ole. Syksyllä sitten alkoi olemaan. 

Mietin ensin, et muutanko maakuntien välillä, kokonaan toiseen paikkaan. Sitten mietin omia vanhempia, niin hekin läksivät "kohti tuntematonta"; tapasivat toisensa ja sai alkunsa mää(kyjä). :)

Pointti: Jos ei uskalla lähteä/muuttaa muualle, niin sitten on tyydyttävä siihen, mitä se kotikylä tarjoaa ja mitä se loppuelämä tulisi olemaan.

t. m61

Kiiitos tsempeistä! 💗😊 Mä kyllä uskallan lähteä muualle (oon tehnyt niin aiemminkin) ja haluankin. Vielä ei vaan tiedä että minne. Toiveissa on muutama paikkakunta mutta vielä ei tiedä saanko niistä oman alan töitä. Niitä kyllä on mutta kilpailu on kovaa. Mut kyllä tää tästä! 💪 Sun viesti piristi kovasti iltaani :) N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua risoo kun haluaisin laulaa rauhassa kotona karaokea, jotain kunnon powerballadeja vaikka, ihan au naturel, omassa rauhassa.

Mut ei kun meille tuli juuri tuttavaperhe kylään. Siis tuli tuosta vaan varoittamatta, ja usein viipyvät yli toivotun. Nyt istuvat laavulla isännän kanssa. 

Minä keitän muka kahveja sisällä mut oikeasti istun vaan sisällä sohvalla murjottamassa ja lukemassa vauvaa ja välttelen ulos lähtemistä. Toivoisin et ottaisivat tuon meidän ukkelin mukaansa ja lähtisivät vaikka johonkin rientoihin. 

Mutta en mitenkään kehtaa sanoa että kaipaan omaa rauhaa ja nollausta nyt.

Se on tuo vasaran isku peukaloon ja karaoken laulelu hiljaisesti vaikeaa. Näen sieluni paatuneilla silmillä miten menet ja kutsut vierat ja ukkosi sisätiloihin. Kahvin sijaan tarjoile heille sisäisen Lunnaasi tai Tähtesi tai Madonnan tai... Niin, tarjoile heille laulutaitosi näytteet. Jos lähtevät äkisti muihin rientoihin, saat rauhan omaan lauleluun. Jos tykkäävät niin... Siinäpä sitten tykkäävät - ja sait oman tähtihetkesi. Hyvää iltaa, pois murhemieli. 

Vierailija
24/51 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin juuri, että mies, johon olen ollut ihastunut jo monta vuotta on mennyt tänään kihloihin. Itku tuli.

Olitteko tätä ennen molemmat vapaita? Et siis sanonut mitään. Oma vika.

Kyllä hän tiesi kiinnostuksestani ainakin jollakin tasolla. En vaan kelvannut hänelle. Riipaisee silti aika kovin, minkäs sitä tunteilleen voi. 

Vierailija
25/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Nyt on joku syönyt banaanini ja tunkenut kuoret muumimukiini. Tää konttori on varsinainen rosvojen ja apinoiden paratiisi. 

Risoo, pännii ja harmittaa. Mutta se nyt parhaiten parkuu joka viimeksi narahtaa. Laitoimme eilen esihenkilön kanssa iltapuhteena jääkaapin suuntaan tähyävän riistakameran.

Vierailija
26/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä käytännössä ohi.

Vierailija
27/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut varattua mieleistäni hotellia/huonetta. 

Vierailija
28/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on loppunut ja huomenna pitää töihin. Käyn töissä vain rahan vuoksi. Kun saisikin jostakin parisen tonnia nettona käymättä töissä tai tekemättä mitään muutakaan rahan eteen, niin ottaisin mielelläni vastaan. 

Vierailija
29/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä käytännössä ohi.

? 

Vierailija
30/51 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatuttaa niin ettei veri kierrä. Vuokralaisen piti muuttaa pois, mutta siellä oli kämppä sekaisin ja rojua joka paikka täynnä. Olen nyt sitten aloittanut häätöhommat. Haluis vaan heittää sen paskakasan sieltä niska-perseotteella parvekkeelta alas. Saatunan nisti. 

Vierailija
31/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpöttelin  kirkon toimistoon,  syrjäisessä kantahämeen maalaismaisemassa, itsekin jo ajasta syrjäytyneenä. Vanhuus aina vaan enempi  askelta hidastaen. Kuitenkin vielä tässä Elämän syrjässä erakosti roikkuen, täysissä hengen ja ruumiin voimissa.

.Todistat asiakirjoihin hakusessa, viimeisen tahdon ilmaus oli nyt  todistajia paitsi. Ajattelin pyytää rohkeasti  toimistosta testamenttiin todistajat. Luotettavat ja lavertelemattomat todistajat. Minun seurakunnasta

. 

Kirkollisveroa olen maksanut 14-vuotiaasta asiapojan ansioista yli 70 vuotiaaksi eläkeukoksi asti. Tarkistin eilen, ennen asiointiani, että kirkon työntekijä saa lain mukaan todistaa osaltaan testamentin oikeaksi. Velvollisuutta ei ole. 

Toimiston nainen, kuultuaan sanomani intron sekunneissa, järkyttyi silmin nähden ja ryhtyi etsimään pakotietä,, otaksun: itselleen kiusallisesta pulmasta. Hän epäili juridista puolta, oliko hänellä oikeus toimia todistajana. 

Hän meni toimistosta käytävälle ja palasi kotvan kuluttua. Hän oli esimiehen kanssa päätynyt puhelinkeskustelussa siihen, että todistusta nimmarilla ei äijälle anneta, kun se  juridiikka oli jarruna

Vein tänään kirkostaeroamisilmoituksen samaiseen toimistoon. Pitäkää öylättinne. 

Vierailija
32/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattajatrollit, jotka käyvät normaalien keskustelujen kimppuun. 

Vierailija
33/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köpöttelin  kirkon toimistoon,  syrjäisessä kantahämeen maalaismaisemassa, itsekin jo ajasta syrjäytyneenä. Vanhuus aina vaan enempi  askelta hidastaen. Kuitenkin vielä tässä Elämän syrjässä erakosti roikkuen, täysissä hengen ja ruumiin voimissa.

.Todistat asiakirjoihin hakusessa, viimeisen tahdon ilmaus oli nyt  todistajia paitsi. Ajattelin pyytää rohkeasti  toimistosta testamenttiin todistajat. Luotettavat ja lavertelemattomat todistajat. Minun seurakunnasta

. 

Kirkollisveroa olen maksanut 14-vuotiaasta asiapojan ansioista yli 70 vuotiaaksi eläkeukoksi asti. Tarkistin eilen, ennen asiointiani, että kirkon työntekijä saa lain mukaan todistaa osaltaan testamentin oikeaksi. Velvollisuutta ei ole. 

Toimiston nainen, kuultuaan sanomani intron sekunneissa, järkyttyi silmin nähden ja ryhtyi etsimään pakotietä,, otaksun: itselleen kiusallisesta pulmasta. Hän epäili juridista puolta, oliko hänellä oikeus toimia todistajana. 

Hän meni toimistosta käytävälle ja palasi kotvan kuluttua. Hän oli esimiehen kanssa päätynyt puhelinkeskustelussa siihen, että todistusta nimmarilla ei äijälle anneta, kun se  juridiikka oli jarruna

Vein tänään kirkostaeroamisilmoituksen samaiseen toimistoon. Pitäkää öylättinne. 

Oletko sama mielensäpahoittaja, jolla oli nälkäinen vaimo?

Vierailija
34/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatuttaa niin ettei veri kierrä. Vuokralaisen piti muuttaa pois, mutta siellä oli kämppä sekaisin ja rojua joka paikka täynnä. Olen nyt sitten aloittanut häätöhommat. Haluis vaan heittää sen paskakasan sieltä niska-perseotteella parvekkeelta alas. Saatunan nisti. 

Toimeksi vaan. Nistit nilveilee etujensa tunnossa, silitti sitten niiden päätä tai potkisi per / C:lle niin ma per /hanasti. 

Vierailija
35/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään risoo vinted joka sössii mun hyvin alkaneen muuttomyynnin. Monta sataa ilmoitusta ja kauppa käy, rahaa sisällä ja jotain säätävät että en saa myydä enää. Kaikki ohjeet luettu ja niiden mukaan toimittu. Ei vaan niille kelpaa. Ainoa alusta jossa kauppa vielä käy ja ylläpito pilaa kaiken. 

Vierailija
36/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. 

Oletko sama mielensäpahoittaja, jolla oli nälkäinen vaimo?

Mutta hyvä lukija, luitteko näkemänne kokonaan. Erakolla ei ole vaimoa, ei minulla ainakaan. Tuo mielensäpahoittaja-diagnoosi hokeminen lakkasi muodista jo vuosia sitten. Keksisitkö jotain ihan uutta ja ihmeellistä etäpsykologin termiä ilmiölle: julkinen mielenilmaus tunnetasolla negatiivisissa prosesseissa ympäristön ärsykekenttään. 

Vierailija
37/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi meni poikki. Sattuu. Ei pysty tekemään mitään. Olisin halunnut  mennä mustikkaan ja nyt se on mahdotonta 😖.

Vierailija
38/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään risoo vinted joka sössii mun hyvin alkaneen muuttomyynnin. Monta sataa ilmoitusta ja kauppa käy, rahaa sisällä ja jotain säätävät että en saa myydä enää. Kaikki ohjeet luettu ja niiden mukaan toimittu. Ei vaan niille kelpaa. Ainoa alusta jossa kauppa vielä käy ja ylläpito pilaa kaiken. 

Näyttää oudolta. En tunne tätä puolta netissä myynnissää. Luulisi, että kaikki hyötyvät kun maksu ja tavara vaihtavat sukkelasti omistajaa. Olisi tässä markkinaraossa tilaa uudelle yritykselle? Sellaiselle yritykselle joka ei jarruttele kaupantekoa. 

Vierailija
39/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistattajatrollit, jotka käyvät normaalien keskustelujen kimppuun. 

Arvaatko aatostasi hieman, että hitaampikin saa näköalansa mielennaisemaasi näiltä osin. 

Vierailija
40/51 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi meni poikki. Sattuu. Ei pysty tekemään mitään. Olisin halunnut  mennä mustikkaan ja nyt se on mahdotonta 😖.

Kyllä siitä poimurikäsi vielä tehdään. Ties vaikka puolukkasadon mahtiaikaan huhkit syksyisessä metsässä sitä maisemaa kaikin aistein ahmien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä