Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa? Risoo? Pännii? Juuri nyt. Mikä?

Vierailija
22.08.2026 |

Harmittaa?  Risoo? PÄNNII? ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Juuri nyt. MIKÄ?

Kaikki ei ole aina erinomaista ja ihanaa.

Jos juuri nyt sinua harmittaa, voit kertoa miksi ja miten. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikki hyvin, kiitos kysymästä!

Jatka samaan malliin. Onneksi olkoot! 

Vierailija
22/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua risoo kun haluaisin laulaa rauhassa kotona karaokea, jotain kunnon powerballadeja vaikka, ihan au naturel, omassa rauhassa.

Mut ei kun meille tuli juuri tuttavaperhe kylään. Siis tuli tuosta vaan varoittamatta, ja usein viipyvät yli toivotun. Nyt istuvat laavulla isännän kanssa. 

Minä keitän muka kahveja sisällä mut oikeasti istun vaan sisällä sohvalla murjottamassa ja lukemassa vauvaa ja välttelen ulos lähtemistä. Toivoisin et ottaisivat tuon meidän ukkelin mukaansa ja lähtisivät vaikka johonkin rientoihin. 

Mutta en mitenkään kehtaa sanoa että kaipaan omaa rauhaa ja nollausta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pannukakku ja keitä perunat.

Anteeksi. En nyt ihan tavoita viestisi ydintä.

Pannukakku on aina hyvää, hillolla ja kermavaahdolla vastustamatonta. Kyllä perunakin lautaselle kuuluu, lohen kera ja tillit kylkeen. Ja kuumien perunoiden päälle aitoa maalaisvoita sulamaan. Hmmm. 

Mutta viestisi sisältö oli mikä? 

Vierailija
24/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo töitä. Pärjään kyllä vielä mut en osaa rakentaa arkeani ku tiedän et pitää muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnalle kun saa töitä. Olisi kiva tehdä nyt jo jotain hyödyllistä. N30+

Tsemppiviesti!

Olin n. samanikäinen. Oli ensin pakko muuttaa takaisin kotiin, mamman helmoihin (ysärin lama). Sovittiin äidin kanssa, et olemaan en jää. Jos ei muuta, niin vaikka sahalle töihin ja oma asunto.

Kesä meni ... bailando! :) .... turha etsiä paikkoja, kun niitä ei ole. Syksyllä sitten alkoi olemaan. 

Mietin ensin, et muutanko maakuntien välillä, kokonaan toiseen paikkaan. Sitten mietin omia vanhempia, niin hekin läksivät "kohti tuntematonta"; tapasivat toisensa ja sai alkunsa mää(kyjä). :)

Pointti: Jos ei uskalla lähteä/muuttaa muualle, niin sitten on tyydyttävä siihen, mitä se kotikylä tarjoaa ja mitä se loppuelämä tulisi olemaan.

t. m61

Kiiitos tsempeistä! 💗😊 Mä kyllä uskallan lähteä muualle (oon tehnyt niin aiemminkin) ja haluankin. Vielä ei vaan tiedä että minne. Toiveissa on muutama paikkakunta mutta vielä ei tiedä saanko niistä oman alan töitä. Niitä kyllä on mutta kilpailu on kovaa. Mut kyllä tää tästä! 💪 Sun viesti piristi kovasti iltaani :) N30+

Vierailija
25/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua risoo kun haluaisin laulaa rauhassa kotona karaokea, jotain kunnon powerballadeja vaikka, ihan au naturel, omassa rauhassa.

Mut ei kun meille tuli juuri tuttavaperhe kylään. Siis tuli tuosta vaan varoittamatta, ja usein viipyvät yli toivotun. Nyt istuvat laavulla isännän kanssa. 

Minä keitän muka kahveja sisällä mut oikeasti istun vaan sisällä sohvalla murjottamassa ja lukemassa vauvaa ja välttelen ulos lähtemistä. Toivoisin et ottaisivat tuon meidän ukkelin mukaansa ja lähtisivät vaikka johonkin rientoihin. 

Mutta en mitenkään kehtaa sanoa että kaipaan omaa rauhaa ja nollausta nyt.

Se on tuo vasaran isku peukaloon ja karaoken laulelu hiljaisesti vaikeaa. Näen sieluni paatuneilla silmillä miten menet ja kutsut vierat ja ukkosi sisätiloihin. Kahvin sijaan tarjoile heille sisäisen Lunnaasi tai Tähtesi tai Madonnan tai... Niin, tarjoile heille laulutaitosi näytteet. Jos lähtevät äkisti muihin rientoihin, saat rauhan omaan lauleluun. Jos tykkäävät niin... Siinäpä sitten tykkäävät - ja sait oman tähtihetkesi. Hyvää iltaa, pois murhemieli. 

Vierailija
26/26 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin juuri, että mies, johon olen ollut ihastunut jo monta vuotta on mennyt tänään kihloihin. Itku tuli.

Olitteko tätä ennen molemmat vapaita? Et siis sanonut mitään. Oma vika.

Kyllä hän tiesi kiinnostuksestani ainakin jollakin tasolla. En vaan kelvannut hänelle. Riipaisee silti aika kovin, minkäs sitä tunteilleen voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi