Avovaimo vaatii, että käyn aina suihkussa heti kotiin tultuiani ja ei harrasta seksiä ennen tätä.
Olen ammatiltani automekaanikko. Pesen tietysti aina töistä lähtiessäni kädet huolella saippualla. Mutta tämä ei akalle riitä? Olisiko kannattanut sitten ottaa joku löysäranteinen IT-mies kumppaniksi? Mikä v***u naisissa on oikeasti viella?
M32
Kommentit (22)
Mikä naisissa on vialla, kun ei halua pillutulehdusta likamiehen takia. Niin, enpä keksi, eikö se ole normaalia itsesuojeluvaistoa.
Hajuaisti. Harmi, että puuttuu sinulta.
Nainen ei halua, sinä haluat. Ota siis väkisin, jos kyseessä on kerta avovaimo. Tuo on ihan Raamatunkin mukaan sallittua.
Mies
Eli saat päivittäin seksiä vain käymällä suihkussa. Voi sua parkaa kuinka karu kohtalo
Hyvä kun vaatii. Jos vertaan appiukkooni niin anopin olisi kannattanut olla jämäkkä. Appiukko menee nyt 5-6 viikkoa ilman suihkua koska kukaan ei vaadi mitään.
Se on vähittäisvaatimus ihan yleisesti.
Oishan se aika ikävää, jos avovaimo haluaisi aina seksiä ennen kuin sinä olet tullut töistä kotiin ja käynyt suihkussa.
Löysäranteinen IT-mies? Luulen että mun IT-mies nostaisi sut rinnuksista seinään :D
Oma naiseni on pervo ja haluaa otta suihin aina kun tulen hikisenä töistä kotiin.😛 Joskus jopa nuolee persettäkin kiimaisena,
Sun kantsis miettiä akan vaihtoa? 🤔
T. Toinen duunari M31
Hikinen työmies taas saisi itseni aika kiimaan.
M39
Monta kertaa kattellut moottorirassareiden ja peltiseppähitsareiden käsiä ja miettinyt, että oikeestiko noi saa koskettaa naista, noilla käsillä... Mustaa jankkia sormissa ja loput vielä nikotiinin karaisemat.
Sattuu vaan looraan, kun ajatteleekin sitä kirvelyä, jota ne kädet aiheuttaa.
Tosimies harrastaa seksiä naisensa kanssa, vaikka nainen ei haluaisi.
Yök, olet siis haiseva haisuli yyyyh
Niinpä. Pitäähän tosimiehen haista kunnolla kyrvältä ja moottoriöljyltä.
Ajattelit sitten asian tiimoilta laittaa viestiä vauvapalstalle? Trolli tai Persu?
Aatteleppa ite?
Jokainen normaalilla järjellä varustettu käy suihkussa ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hikinen työmies taas saisi itseni aika kiimaan.
M39
Seksuaalisesti vammaisilta eli homoilta ei kysytty mitään.
Joku nainen siellä provoilee.