Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä imettämisessä on outoa? Meitä jokaista on ruokittu joko imettämällä tai pullosta.

Vierailija
22.08.2026 |

Eikä aina voi tietää milloin vauvalle iskee nälkä.

Kauppoihin omat imetuspaikat. 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset myös kakkaavat, ei siinä ole mitään outoa. Silti ihmiset ei arvosta, jos kakkaat heidän nenän edessään.

Aikuisetkin syö esim ravintoloissa ja ihan siinä kaikkien silmien alla.

Onko heillä tissi paljaana näkyvillä?

No sillä mun ravintolan keskellä istuneella oli. Molemmat.

Vierailija
62/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset myös kakkaavat, ei siinä ole mitään outoa. Silti ihmiset ei arvosta, jos kakkaat heidän nenän edessään.

Onko heillä tissi paljaana näkyvillä?

No sillä mun ravintolan keskellä istuneella oli. Molemmat.

Naisella ei ollut paitaa päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse imetin (n.20v sitten) Jumbon Cittarissa ja Prismassa oli lastenosastojen läheisyydessä lastenhoitohuone jossa pystyi imettämään, onko vielä jotain vastavaa ? 

Vierailija
64/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tähän mennessä nähnyt aikuisen ihmisen imevän toisen tissiä ravintolassa

Vierailija
65/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele fokus. Kukaan ei ole sanonut, että imettäminen sinänsä ärsyttää. Ei tietenkään. 
Ihmisillä ei vain ole tapana esiintyä rinnat paljaana julkisilla paikoilla. Intiimi tapahtuma, jonka useimmat hoitavt kotona tai suojatussa paikassa. Kunnioita muidenkin rauhaa!

Miksi sitä ei paheksuta, kun joku kulkee tissit tiskiin paidassa, se paljastaa enemmän kuin imettäminen.

Minä paheksun myös sitä ja minihameita joista pillu/perse vilkkuu. Pitää olla polvien lähelle ulottuva hame.

Vierailija
66/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään imetyspaikkoja! vaan asennemuutos niille jotka pitää julkista imettämistä sopimattomana.

Vierailija
67/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyltit  kauppoihin jossa imetys sallittu.

Imetys on Suomessa täysin sallittua paikasta riippumatta. Sitä ei tarvitse erikseen sallia.

Vierailija
68/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikä aina voi tietää milloin vauvalle iskee nälkä."

Kyllä sen tietää. Liikkeelle voi lähteä kun vauva on syötetty. Menee kotiin kun pitää syöttää vauva. Ei tarvi imettää julkisella paikalla. Minä en imettänyt julkisella paikalla. 

Vauvoja on erilaisia. Vai kuvitteletko kaikkien elämän menevän kuten omasi?

Vierailija
69/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella yllättynyt, että julkiseen imetykseen suhtaudutaan näin kielteisesti. Kun ei se nyt mikään kovin yleinen näky edes ole, en muista, milloin viimeksi olisin nähnyt tai ainakaan kiinnittänyt huomiota imettävään äitiin. Kun ei se rinta sieltä edes mitenkään näy, vauvahan on edessä. Jotenkin käsittämätöntä oikeasti.

Itse kiinnitin huomiota siihen puhelimen tuijottamiseen samalla ja puristin päätäni.

Puristit päätäsi? Se on pudistin päätäni.

Vierailija
70/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ongelma ei varmasti ole imetys vaan itsensäpaljastelu imetyksen ohessa. Imetyksen voi hoitaa niin, että rinnat ei näy. Itsellä oli aina käytössä imetyssuoja tai harso jonka sisällä vauva ja paljas rinta oli imetyksen ajan. Vain minä näin yläkautta vauvan ja rinnan. Kukaan ei ikinä katsonut pahalla tai valittanut imetyksestä. Kukaan ei koskaan nähnyt rintojani.

Vierailija
71/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiposkettomat miehet on katkeria kun ei pääse ite imemään. Ne kun on henkisesti tississä kiinni koko ikänsä.

Vierailija
72/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole imettämisestä itsessään, vaan siitä missä sitä tehdään.

Eli sitten voisi kieltää kaikilta syömisen julkisella paikalla 🤷

Ehdottomasti pitäisi, jos se edellyttäisi paljaita rintoja siltä, joka ruokaa tarjoaisi! 

Me tavalliset kansalaiset olemme julkisella paikalla syödessämme yleensä enemmän tai vähemmän pukeutuneita ja mikä tärkeintä, meille ruokaa tarjoavilla ei ole tissit paljaana niin kuin imettäjällä voi olla.

Enää ei tietääkseni ole topless-baareja, mutta niissäkin taidettiin tarjoilla enemmän juomaa kuin ruokaa.

Vierailija
73/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella yllättynyt, että julkiseen imetykseen suhtaudutaan näin kielteisesti. Kun ei se nyt mikään kovin yleinen näky edes ole, en muista, milloin viimeksi olisin nähnyt tai ainakaan kiinnittänyt huomiota imettävään äitiin. Kun ei se rinta sieltä edes mitenkään näy, vauvahan on edessä. Jotenkin käsittämätöntä oikeasti.

Itse kiinnitin huomiota siihen puhelimen tuijottamiseen samalla ja puristin päätäni.

Puristit päätäsi? Se on pudistin päätäni.

Hän on Etelä-Pohjanmaalta, Hämeestä tai muualta siltä murrealueelta. Siellä joku kuopassa ole kasvi tai muu voi olla näin sateisena aikana veren peitossa.

Vierailija
74/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ongelma ei varmasti ole imetys vaan itsensäpaljastelu imetyksen ohessa. Imetyksen voi hoitaa niin, että rinnat ei näy. Itsellä oli aina käytössä imetyssuoja tai harso jonka sisällä vauva ja paljas rinta oli imetyksen ajan. Vain minä näin yläkautta vauvan ja rinnan. Kukaan ei ikinä katsonut pahalla tai valittanut imetyksestä. Kukaan ei koskaan nähnyt rintojani.

En ole itsensä paljastelua vielä koskaan imetys tilanteessa nähnyt, muuten kyllä sitäkin enemmän. 

Vierailija
75/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monella ollut sitten helppoa vauvan kanssa, kun on tarvinnut imettää vain kotona. Meidän vauva ei ainakaan toiminut kellon tarkasti, väkisin hän ei syönyt. Mutta ehkäpä vauvani oli sitten jotenkin viallinen. Ja ei, en ole ollut rinnat paljaana julkisilla paikoilla, vaikka olenkin imettänyt juna-asemalla, puistossa yms. Kai jotkut pervot sen tilanteen ajattelee seksuaalisesti, kun siinä on rinta toisen suussa 🙄

Vierailija
76/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään imetyspaikkoja! vaan asennemuutos niille jotka pitää julkista imettämistä sopimattomana.

Imettävätkö somaliäidit kadulla?

Vierailija
77/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se rinta näy harsottakaan, nänni ainakaan, kun siinä on vauva edessä. En ole koskaan nähnyt paljaiden rintojen esittelyä imettämisen yhteydessä, asia on aina simppelisti vauvan syöminen. 

Euroopan uimarannoilla moni sensijaan on yläosattomissa, ja se on aivan erilainen näky, ja sekin aivan ok. 

En tiedä mitä tirkistelijöitä tämäkin palsta on täynnä. 

Vierailija
78/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetetty on aina ja selvitty kaupassakäynnistä ilman imetystä itse kaupassa. Käynti kaupassa on ajoitettu sen jälkeen, kun vauva on imetetty. Jos taas on oltu liikkeellä pidempään, on etsitty rauhallinen paikka, jossa vauvan voi imettää. Nykyisin näkee enemmän sitä, että koko rinta on paljaana imettäessä. Ainakin valokuvissa, joita äidit jakavat someen. Kyse on siis enemmänkin tavasta, miten imetys hoidetaan. Itse oon tuon kannalla, ettei siitä tehdä niin isoa numeroa vaan hoidetaan luonnollisesti rauhassa, rinta piilossa. Vauvatkin vähän isompina häiriintyy, jos on paljon muuta katseltavaa.

Vierailija
79/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itsensä paljastelua vielä koskaan imetys tilanteessa nähnyt, muuten kyllä sitäkin enemmän. 

Sitten sinun näkemät imettäjät on toiminut muut huomioivasti. Hyvä juttu.

Vierailija
80/86 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se rinta näy harsottakaan, nänni ainakaan, kun siinä on vauva edessä. En ole koskaan nähnyt paljaiden rintojen esittelyä imettämisen yhteydessä, asia on aina simppelisti vauvan syöminen. 

Euroopan uimarannoilla moni sensijaan on yläosattomissa, ja se on aivan erilainen näky, ja sekin aivan ok. 

En tiedä mitä tirkistelijöitä tämäkin palsta on täynnä. 

Kyllä minulla ainakin isompi vauva välillä irrotti otteensa ja jokelteli naureskellen jonka jälkeen jatkoi syömistä. Rinta olisi näkynyt ilman harsoa. samoin olisi näkynyt, kun asettaa vauvan rinnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi