Suomessa on saatu kiinni kannabiksen kasvattajia.
Hesarin jutussa parasta oli kommentit aiheesta. Todellakin olisi jo aika sallia tai laillistaa kannabis.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika ratsata enemmän näitä kasvattajia. Kysyntää tuotteille näyttää olevan koska massakasvatus on kallista ja kuitenkin se kannattaa.
Ei ole kallista kun vesiviljelyllä saa yhdestäkin kasvista aika suuren sadon. Kysyntää on vielä enemmän kuin tarjontaa. Valtio saisi koska tahansa satoja miljoonia vuodessa jos myisi kannabista kuten alkoholia. Se vähentäisi myös päihteiden kokonaishaittoja kun kannabis on sentään sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi.
Multa tuottaa toisaalta erinomaisen maun mikä ei ole jäljiteltävissä vesiviljelyn keinoin. Satoa tulee joo se toimii joo mutta maku - ei ole. Se on hydron huonous.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut vain sekopäitä kannabiksen käyttäjiä. Repiviä riitoja, huonekaluja heiteltiin yöllä ulos rappuun ja kaksi oli hermorauniota naapurikyttääjiä.
Sama täällä sellainen naapuri, ensin kannabis josta siirtyi vahvempiin. Ilmoitus tehty ei puuttunut ja talonyhtiö sallii. Auto tuo pihalle joka yö lisää. Suomessa tällaisia vapaakaupunkeja. Kukaan työssä käyvä ei voi asua vieressä he muutti pois, talo täynnä työttömiä nyt ja vaihtuvia asukkaita.
Oletteko te kannattajat kaikki työttömiä?
Itse olen työtön ja asun tällaisessa talossa jossa ainakin 3 polttaa sitä ja vahvempia. Aamutyössä käynti olisi mahdotonta savun ja melun takia. Seinät myös ns. Paperia. Ei se savu vaikuta terveelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kannattajat kaikki työttömiä?
Itse olen työtön ja asun tällaisessa talossa jossa ainakin 3 polttaa sitä ja vahvempia. Aamutyössä käynti olisi mahdotonta savun ja melun takia. Seinät myös ns. Paperia. Ei se savu vaikuta terveelliseltä.
Äänekkäät piiput ja savu tunkee sinun asuntoosi. Joo tämä on uskottavaa kun pössyttelijät ovat aika varovaisia kun homma on kuitenkin laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Pössyttelijät pitäisi kaikki viedä vajan taakse. Kaikki.
Ja lasku suvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pössyttelijät pitäisi kaikki viedä vajan taakse. Kaikki.
Ja lasku suvulle.
Sun suvulle?
Olen tavannut vain sekopäitä kannabiksen käyttäjiä. Repiviä riitoja, huonekaluja heiteltiin yöllä ulos rappuun ja kaksi oli hermorauniota naapurikyttääjiä.