Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpon kesäloma meni pilalle

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä perhe? Petterin lapset ovat syntyneet 2004 ja 2006, aikuisia ihmisiä. Vaimon nyt luulisi pärjäävän jonkun aikaa yksinkin.

Vierailija
22/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä perhe? Petterin lapset ovat syntyneet 2004 ja 2006, aikuisia ihmisiä. Vaimon nyt luulisi pärjäävän jonkun aikaa yksinkin.

Vaimo voi käydä vieraissa jos jättää yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petterillä on joulupukin ajatukset, kyllä sitä nyt yhden päivän vuodessa voi töitä tehdä.

Enkä usko joulupukkiinkaan. 

Vierailija
24/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaat, kuka tässä perheessä pärjää heikoimmin?

Vierailija
25/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Petteri, hän kun on Suomen pääministeri. Jos työ käy liian raskaaksi, siitä voi luopua.

Vierailija
26/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi käydä vieraissa jos jättää yksin. 

Oksennan pelkästä ajatuksesta koskea naiseen, jonka sisällä Petteri Orpo on ollut. 🤮

Vierailija
27/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon mollaaminen on lapsellista. Minä aion äänestää Kokoomusta koska Orpo onnistui monessa asiassa, vaikka olen työtön. 

Esimerkiksi?

Orpo on pitänyt hyvin kiinni hallitus ohjelmasta ja kiristänyt maahan muuttoa. 

Hyvä hallitus ohjelma on EK:n laatima.

Vierailija
28/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Petteri, hän kun on Suomen pääministeri. Jos työ käy liian raskaaksi, siitä voi luopua.

Luuletko, että vallan kahvaan kiinnittynyt irrottaa siitä?

Etenkin, kun jotkut muutkin hyötyvät hänestä. 

Vierailija
29/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon mollaaminen on lapsellista. Minä aion äänestää Kokoomusta koska Orpo onnistui monessa asiassa, vaikka olen työtön. 

Äänestä sinäkin työtön kokoomusta ja ammu jalkaasi. Hei. Ei se kokoomus ole sun puolue. Ei kokoomus aja sun asioitasi, etkä sä kuulu mihinkään Orpon porukoihin. Ei, kaikista vaalilupauksista huolimatta. 

Pitääkö sitä paskapuoluetta kannattaa ja vaaleissa äänestää, vaikka olisit kokoomuksen toimesta joutunut pyörätuoliin? Minä en kokoomusta äänestäisi, vaikka äänestyskopissa aseella uhattaisi, että nyt saatana annat äänesi kokoomukselle, tai mamma ampuu. Sama perussuomalaiset. En oo äänestänyt enkä äänestä.

Vierailija
30/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä sinäkin työtön kokoomusta ja ammu jalkaasi. Hei. Ei se kokoomus ole sun puolue. Ei kokoomus aja sun asioitasi, etkä sä kuulu mihinkään Orpon porukoihin. Ei, kaikista vaalilupauksista huolimatta. 

Pitääkö sitä paskapuoluetta kannattaa ja vaaleissa äänestää, vaikka olisit kokoomuksen toimesta joutunut pyörätuoliin? Minä en kokoomusta äänestäisi, vaikka äänestyskopissa aseella uhattaisi, että nyt saatana annat äänesi kokoomukselle, tai mamma ampuu. Sama perussuomalaiset. En oo äänestänyt enkä äänestä.

Jos vielä joskus saan töitä ja nousen tästä ahdingosta, niin mua kyllä harmittaa jos olen äänestänyt kissan tappo demateita. En ole rasisti niin en äänestä ps mutta äänestän kokoomusta koska ovat aito porvari puolue. Demarin kannattajat haluavat vain tasa päistää kaikki ihmiset samanlaisiksi eikä elintaso eroja hyväksytä. 

Vierailija
31/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, monen elämä on mennyt 3 vuoden aikana pilalle tämän herran johtaman hallituksen tekemien päätösten takia.

Vierailija
32/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa Petterin nyt nauttia, kun syksyllä on uudet kuviot, valtakunnanoikeus ja muut.

Vierailija
33/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, toivottavasti menee piloille myös tulevaisuus! Paskamyrskyjä tiedossa herralla, ansaitusti.

Vierailija
34/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vankilassa tekisi hyvää Petterille. 

Jos sillä olisi Pinoccion nenä, niin mahdottomaksi olisi mennyt elämä jo kauan sitten, kun mitenkään päin ei mahtuisi kääntymään, kun nenän varsi ottaisi kiinni vähän joka paikkaan. 

Vierailija
35/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on ennen nykyistä pääministerikauttaan toiminut kolme (3) kertaa ministerinä. Nyt hän yllättyy, että ministerillä ei olekaan 8 viikon yhtäjaksoista lomaa.

Vierailija
36/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin matkusti Ukrainassa rintamalle. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008843989.html
Orpo matkusti Ukrainassa Hesburgeriin. https://www.hs.fi/maailma/art-2000011264283.html

On pääministereitä ja sitten on Petteri Orpo.

Vierailija
37/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaili vähän tähän suuntaan itsekin. Ei päätä kotonaan mistään. Siellä kaikki puhuvat toistensa päälle omaa mielipidettään, ja asiat sovitaan lopulta   humoristisesti naljaillen. Näin hän kertoo tämän päivän IS:ssä.

Mielestäni tuo ei eroa hänen julkisesta roolistaan, mutta hän ei näe asiassa eroa. 

Vierailija
38/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä joskus saan töitä ja nousen tästä ahdingosta, niin mua kyllä harmittaa jos olen äänestänyt kissan tappo demateita. En ole rasisti niin en äänestä ps mutta äänestän kokoomusta koska ovat aito porvari puolue. Demarin kannattajat haluavat vain tasa päistää kaikki ihmiset samanlaisiksi eikä elintaso eroja hyväksytä. 

Olet liian huonosti koulutettu ollaksesi kokoomuslainen. Toki peruskoulupohjainen yrittäjä heille kelpaisi, mutta et ole sitäkään.

Vierailija
39/39 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettääkö olla noin huono suomen kielessä? Yhtään yhdyssanaa et kirjoittanut oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan