Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitaloasujat, kuinka usein tilaatte koneellisen ilmastoinnin hormien putsauksen?

Vierailija
21.08.2026 |

Meillä on siitä kulunut 12-13 vuotta ja putkistot alkaa olla naavaa täynnä...ilmastointilaitteen suodattimet kyl vaihdetaan 2 x/vuosi.

Ei vaan raaskisi maksaa montaa satasta, mutta kai se on pakko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani niitä ei ole putsattu ikinä, vaikka ei ole kuin lieden ja saunan välinen tuuletus. Ilmankos vähän tunkkainen ilma.

Vierailija
2/5 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koneellinen ilmanvaihto piti kirjoittaa aloitusviestiini, ei ilmastointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimaisesta puhdistuksesta on varmaan jo 25 vuotta, mutta imuroiminen itse sen mitä putken alkupäästä pystyy.

Vierailija
4/5 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattimaisesta puhdistuksesta on varmaan jo 25 vuotta, mutta imuroiminen itse sen mitä putken alkupäästä pystyy.

Ei se imuroiminen riitä kuin siihen putken suulle. Ja jos on rasvapölyä, se jumittuu putkien seinämiin ihan eri tavalla.

Vierailija
5/5 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se imuroiminen riitä kuin siihen putken suulle. Ja jos on rasvapölyä, se jumittuu putkien seinämiin ihan eri tavalla.

Meillä se putki menee ulos n. 70 cm matkan jälkeen. Hyvin riittää imurissa varsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme