Tupakoivan naapurin huuto-oksennusyskökset
Luulis, että ihmisellä itsellään saattaisi tulla mieleen röökin lopettaminen, jos oma elämä on pahimmillaan liki tauotonta kaikkien sisälmysten pihalle yrjöämiseltä kuulostavaa limayskää. Komeasti kuuluu pitkin taloa.
Kommentit (29)
Kävelen päivittäin yhden Saton talon ohi jonka joltain parvekkeelta kuuluu semmoista YÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖÖGGGGHHH-tyylistä köhimistä melkein joka kerta, ihan omaan rintakehään alkaa aina sattua 😲
Vierailija kirjoitti:
En polta, mulla on astma. Pakko yskiä.
Toivottavasti saat toimivan lääkityksen.
Joo , kuulostaa välillä hirveältä .Mienaa itseltäkin tulla yökkäys .
Vierailija kirjoitti:
Kävelen päivittäin yhden Saton talon ohi jonka joltain parvekkeelta kuuluu semmoista YÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖGGGHHH YÖÖÖÖÖGGGGHHH-tyylistä köhimistä melkein joka kerta, ihan omaan rintakehään alkaa aina sattua 😲
Tämä just, että jos itse kärsisin samasta niin kyllä aika lujaa panostaisin tumppaamiseen. Ei se nyt mikään Jeesuksen ihmeteko ole, lukemattomat ihmiset saa sen aikaiseksi.
Täällä naapurilla sama ja kyse vielä vartin välein tupakkaa vetävästä 4 pienen lapsen äidistä! Huh huh... 🙉🙉
Anopilla samanlainen. Ja sitten taas pihalle röökille. Lapsi kyselee että ei kai mummi kuole. Mitäs tuohon nyt voisi sanoa.
ja itse istut partsilla kytäten ja juoden kaksin käsin kaljaa
Lopetin tupakoinnin kun syövän saanut ihminen esitteli kurkussaan olevaan reikää ja selitti miten imetään siitä limaa että pystyy hengittämään ja vaivoin pystyi puhumaan mutta opetus meni perille .
Vierailija kirjoitti:
ja itse istut partsilla kytäten ja juoden kaksin käsin kaljaa
Ei kuule tarvi kytätä, voi esim. nukkua ja joutua heräämään noiden limatsunamien ääniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä just, että jos itse kärsisin samasta niin kyllä aika lujaa panostaisin tumppaamiseen. Ei se nyt mikään Jeesuksen ihmeteko ole, lukemattomat ihmiset saa sen aikaiseksi.
Toivottavasti älyää edes ryhtyä rappiostriimaajaksi, jos ei muuta saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti älyää edes ryhtyä rappiostriimaajaksi, jos ei muuta saa aikaiseksi.
Oma ASMR-kanava
Entä Ap omat huuto-yrjöämiset humalassa. Sitä jatkuvaa pöntön ääressä arvaamista jaksa kukaan kuunnella, joten voisit opetella elämää oikein etkä arvostelemaan muita.
Sillä et ole itsekään mikään ruusunen vaan vittumainen ihminen.🖕🖕
Mulla tällä hetkellä flunssa.
En tupakoi. Tein COVID-19
testin aamulla. Nega.
Muu pöpö aiheutti yskän ja
nuhan. E
Vierailija kirjoitti:
Entä Ap omat huuto-yrjöämiset humalassa. Sitä jatkuvaa pöntön ääressä arvaamista jaksa kukaan kuunnella, joten voisit opetella elämää oikein etkä arvostelemaan muita.
Sillä et ole itsekään mikään ruusunen vaan vittumainen ihminen.🖕🖕
Huutoyrjöävä tupakan lutkuttaja ilmoittautuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ASMR-kanava
Sätkäpäällikkö-nimellä !
Trölliähän tämä vain on, tietenkin.
Eipä täällä mitään muuta ole.
Kuullut yskintää talossa.
Muillakin asukkailla on flunssaa.
Varmaan sama pöpö kaikilla.
E
Mä en koskaan polta Kannabista
sisällä kuten talomme (wt) tapana
näyttää olevan. Etelässä siitä
napsahtaa häätö. Täällä se on ok.
Täällä kaikki on ok. E
Minulla on ollut pitkään jatkuva yskä kolmeen otteeseen vuosien varrella. Yks oli joku influenssa ja muut joku muu pöpä
En polta, mulla on astma. Pakko yskiä.