Huuliherpes miehellä
Kävi niin, että huomasin ruokakaupassa erään siellä työssä olevan miehen katselevan kiinnostuneena minua ja sitten jossain vaiheessa hakeutui myös aika lähelle. Katsellessani häntä vaivihkaa tai kauempaa niin totesin miehen olevan itse asiassa ihan mukavan oloinen.
Tuo mies oli säännöllisesti netin kuvissa, joissa esitellään tarjoustuotteita. Kerran sitten hänellä näkyi isohko huuliherpes huulen yläreunassa. Voi yök! Lisäksi ajatus, että onko hän jotenkin tyhmä, kun menee tuollaisena kuvaan ja vieläpä ruokatuote kädessä.
Lueskelin, että huuliherpes tarttuu erittäin helposti toisiin esim. kosketuksen ja suutelemisen kautta. Pysyn nyt tästä lähtien hänestä mahdollisimman kaukana! Onko teillä muilla kokemusta tuollaisesta herpeksestä?
Kommentit (22)
Mulla on ollut lapsesta asti huuliherpes noin kerran vuodessa. Olen voinut saada sen oikeastaan vain vanhemmiltani jos se tarttuu. Tosin vanhemmillani ei koskaan ole näkynyt huuliherpestä. Eikä koskaan kenellekään kumppanilleni ole tullut herpestä. Kokemukseni perusteella en usko sen tarttuvuuteen.
En ihmettele...