Moni 40+ varttuneempi nainen katselee miestä itselleen ikäryhmästä 55+, oletko huomannut ne sopii parhaiten?
Kiinnostaa etenkin 40+ naisten kokemukset nuorekkaista ja vireistä miehistä
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 40-vuotias mies farmariasussa menee 65-vuotiaasta.
Kyllä. Tästä syystä 40+ miehelle sopivin nainen löytyy 60-70 ikäryhmästä.
Ihana nuori mies ja kokenut itsevarma nainen, niin on luonto parinmuodostuksen tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki 40-60 naiset pyörii nuoret miehet kainalossa? Sallikaa mun nauraa. :D
Näinhän se menee. 💍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tästä syystä 40+ miehelle sopivin nainen löytyy 60-70 ikäryhmästä.
No hyi helvetti joku 70v. Olen itse 47 ja mun äiti on 66! Miksi helvetissä ottaisin äitiäni vanhemman miehen???? Jos vielä parisuhteen joskus haluan, niin max 5 vuotta vanhempi saa mies olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naiselle sopivin mies löytyy 60-70 ikäryhmästä.
😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Kiitos nauruista
Lähetään viivalle, kyllä hymy hyytyy. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Tuleva ex on kahdeksan vuotta vanhempi eikä ikinä enää tuollaista pappaa. Uusi poikaystävä on minua viitisen vuotta nuorempi.
Luulet vaan. 🥱
Ei tietenkään katsele. Saman ikäinen on hyvä.
Entisellä työkaverilla 45v on 16 vuotta nuorempi aviomies ja yhteinen lapsikin on. Ystävällä 44v on 11 vuotta nuorempi mies. Toisella ystävällä 42v on 9 vuotta nuorempi ja yksi yhteinen lapsi. Eikä ole mitään luusereita nämä miehet. Jokaisella noista naisista on entuudestaan vähintään kaksi lasta.
Yhhyh. Nelikymppiselle joku 50+ mies on ihan vanhus. Suurin osa miehistä rysähtää ulkonäöllisesti 45-50 ikävuoden välissä ja alapää toimii ehkä joka viidennellä kunnolla.
yritättekö selittää palstalaisille kuka on kellekkin sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään katsele. Saman ikäinen on hyvä.
Ei ole. Miehen pitää olla vähintään 10 vuotta nuorempi.
En mistään hinnasta huolisi mitään elähtänyttä äijänkäppänää rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
En mistään hinnasta huolisi mitään elähtänyttä äijänkäppänää rinnalleni.
Siksi kannattaakin ottaa viriili mies! Jos ikää on max 24 vuotta niin täällä on yksi! T: M65+
Ei kiitos mikään vanha ukko. Oman ikäinen paras.
N41
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs farkkuasuinen 60 mies menee helposti nelivitoisesta.
Kyllä farkkuasuinen 60-vuotias mies menee helposti 80-vuotiaasta, oli tyylikäs tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ miehelle sopivin mies löytyy 60-70 ikäryhmästä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Maistuisiko sinulle Sebun siemenpuuro? 😉
-Sebu T.