Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin keski-ikään saakka, ennen kuin tutustuin mieheen joka on selvänä todella mukava, rento, muut huomioiva

Vierailija
21.08.2026 |

ja kaikin puolin miellyttävä tapaus. Josta olen ihmetellyt, ettei hänellä parisuhteet kestä.

Mutta kun juo, muuttuu ihan käsittämättömäksi riidanhaastajaksi hetkessä, valittaa kaikesta ja kaikista päin naamaa, tönii ventovieraitakin miehiä niin kauan että paini syntyy, ja tuttuja läpsii suoraan päähän niin kauan että toisella menee hermo. En ikinä ole tavannut tuollaista ihmistä joka haluaa aivan väkisin saada tappelun aikaan.

Pakko sanoa että yllätyin, vaikken mikään pumpulissa kasvanut olekaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kaukana tollaisesta mul kusta. 

Vierailija
2/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Itse en onneksi nuoruuden jälkeen ole tuntenut yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää tuollainen hyypiö.

Hän on kokovartalomulkku.

Flegu-Jamppa

Vierailija
4/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on. Onneksi hyvin harvassa. Henkilölle viina on aina rähinäviinaa. Alkoholi ei yksinkertaisesti sovi. Syy voi olla ihan aivokemiallinen ja hormonaalinen tai sitten siellä pään sisällä asuu ihan eri henkilö, miltä hän selvänä näyttäytyy. 

Nuo on niitä miehiä, jotka kyllä parisuhteessa saattavat tirpaista vaimoansakin turpaan, kun sille päälle sattuu. Joka tapauksessa jossain vaiheessa alkaa väkivaltatuomioita tulla niistä kännipainimisista muiden kanssa.

Vierailija
5/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuollaisen tyypin. Vielä viisikymppisenäkin selitti kuinka haluaa aina tapella kännissä. Saanut pari kertaa puukostakin tappelun tuoksinassa.

Vierailija
6/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen tämäkin. Enkä siis mitenkään parisuhdemielessä häntä ole koskaan ajatellutkaan, vaikka olen jo aiemmin miettinyt, että mikähän on, kun ei ole suhteet kestäneet. Nyt se sitten taisi selvitä sekin syy. Ap

Vierailija
7/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma. Suhteet ovat päättyneet aina jompaankumpaan

1. haastan kännissä riitaa tai teen jotain tyhmää ja nainen lopettaa suhteen

2. olen juomatta ja nainen kokee mut tylsäksi, koska ei voida edes viinipulloa yhdessä nauttia

Ainoa ratkaisu olisi löytää raitis nainen (tai ei ainakaan vaatisi mua juomaan) mutta hankalaa on.

Vierailija
8/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteilla persoonallisuus muuttuu hiljaisesta ja kiltistä öykkäröiväksi.

Vierailija
9/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. olen juomatta ja nainen kokee mut tylsäksi, koska ei voida edes viinipulloa yhdessä nauttia

Ainoa ratkaisu olisi löytää raitis nainen (tai ei ainakaan vaatisi mua juomaan) mutta hankalaa on.

No nyt ei kyllä ole ongelma eikä mikään. Olet vaan juomatta. Ihan höpöä tuollainen että olisit muka tylsä. Oot tavannut vääränlaisia naisia (tai olet parikymppinen).

Vierailija
10/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten haastat riitaa juopuneena, miksi olet sellainen paskiainen juomatilanteissa, ja mikä on motiivisi?

Onko Sinulla jokin lääkitys joka aiheuttaa aggressioreaktion alkoholin kanssa, onko taustalla / pohjalla kenties pitkäaikaista ja kumuloitunutta univajetta / pinnallista ja katkeilevaa nukkumista, vai vielä jotain muuta? Mistä on kysymys, mikä ihmistä motivoi sillä hetkellä, juopuneena, siihen ultratyhmään käytökseen?

Kysyn, koska minua kiinnostaa tämä ilmiö: ei alkoholi itsessään mitään "aiheuta".

Flegu-Jamppa

Vierailija
11/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen säännöllisesti ihmetellyt miksi sellainen ihminen juo joka on kännissä aina vihainen. Ehkä siksi että työkaverini (nainen) on sellainen. Ryyppää paljon ja ilta päättyy joka kerta vähintäänkin tosi kyseenalaisiin somepäivityksiin (tyyliä "haistakaa tämä ja tämä henkilö pas ka, ja kaikki muutkin samalla"). On saanut moneen pubiin porttikiellon ja riidoissa kaikkien työkavereiden kanssa. Jos ei haasta riitaa kasvotusten esim. pikkujouluissa, soittelee vihaisia kännipuheluja ja lähettelee viestejä.

Itse juon koska se on hauskaa. Tulee rento, ystävällinen ja avoin olo, ajatus lentää ja rakastan koko maailmaa ja kaikkia ihmisiä. Jos olisin aina vihainen kännissä, en näkisi mitään syytä ottaa tipan tippaa. Vaikeaa samaistua.

Vierailija
12/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin alkoholi muuttaa käytöstä niin paljon että muuttuu ihan eri persoonaksi. Siitä on varmaan tullut idea jeky/hyde tarinaan. Tuo riidan haastajaksi muuttuminen on yksi muutos. Nuorena yksi tuttu jätkä oli sellainen. Kahdesti jouduin lyömään sitä. Sen jälkeen en suostunut juomaan samassa paikassa hänen kanssaan. 

Muista muutoksista niin osalla naisista lähtee miesten iskeminen lapasesta. Niitä juttuja sitten kadutaan kunnes otetaan taas. Oli se muutos humalassa mikä tahansa niin sekin näyttää olevan toistuva. Sehän on taas perjantai niin voi olettaa että alkoholi aiheuttaa toimintaa. 

Vierailija
13/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin alkoholi muuttaa käytöstä niin paljon että muuttuu ihan eri persoonaksi. Siitä on varmaan tullut idea jeky/hyde tarinaan. Tuo riidan haastajaksi muuttuminen on yksi muutos. Nuorena yksi tuttu jätkä oli sellainen. Kahdesti jouduin lyömään sitä. Sen jälkeen en suostunut juomaan samassa paikassa hänen kanssaan. 

Muista muutoksista niin osalla naisista lähtee miesten iskeminen lapasesta. Niitä juttuja sitten kadutaan kunnes otetaan taas. Oli se muutos humalassa mikä tahansa niin sekin näyttää olevan toistuva. Sehän on taas perjantai niin voi olettaa että alkoholi aiheuttaa toimintaa. 

Tämä. Voi myötähäpeä.

Vierailija
14/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei kyllä ole ongelma eikä mikään. Olet vaan juomatta. Ihan höpöä tuollainen että olisit muka tylsä. Oot tavannut vääränlaisia naisia (tai olet parikymppinen).

Tuo kohta 1 oli pääasiassa nuoruuden juttuja. Olen ollut raitis jo pitkään, mutta tämä muodostuu ennemmin tai myöhemmin naiselle ongelmaksi. 

Vierailija
15/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nähty.

Ilmestyy parin paukun jälkeen tennispallot kainaloihin.

Mutta kyllä ne nyrkillä tokenee.

Vierailija
16/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteilla persoonallisuus muuttuu hiljaisesta ja kiltistä öykkäröiväksi.

Joillain joo. Mutta ei nyt todellakaan kaikilla.

Vierailija
17/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tykkää tuollaisista jännämiehistä

Vierailija
18/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näköjään pidä paikkaansa, koska ei parisuhteessa ole.

Vierailija
19/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sen juomat alkoholittomiin.

Ja kai äijilläkin saa ne huonot puolet olla.

Vierailija
20/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei näköjään pidä paikkaansa, koska ei parisuhteessa ole.

suomessa nyt muutenkin on miljoona yksinäistä miestä, joista suurin osa ei kelpaa naisille ollenkaan. nuo jännämiehet taas saavat naisia jonottain