Marko Somppi pahoinpidellyt Suvi Pitkäsen
Ja uhannut että Suvi kuolee ennen kuin pahoinpitely loppuu.
Kommentit (85)
Yli 16 vuotta touhua lapsuudenkodissani katselleena olen sitä mieltä, että aikuisten ihmisten pitäisi kyetä käyttäytymään niin kauan kuin lapset asuvat kotona.
Sen jälkeen kun lapset ovat lähteneet kotoa tai jos ei ole lapsia alkuunkaan saavat minun puolestani tehdä mitä lystäävät, mutta antaisivat edes lasten kasvaa väkivallattomassa ympäristössä. Kuormittaa aivan hel vetisti, vaikka ei kohdistuisi lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Turposikohan huulet?
Kuvissa on kyllä tosi turpeat vielä, on tainnut saada luuvitosta suoraan lärviin
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä nuorempaa lasta ei oteta näiltä huostaan?
Ei taida Dubaissa ihmisoikeudet olla se vahvin asia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen sisko Pinja Somppi?
Joo, ja serkku on Piia Rimppi.
Vähän huolestuttavaa, että on antanut tällaisen haastattelun, jossa ei selkeästikään pidä terveydestään huolta ja samassa taloudessa asuu lapsi/lapsia.
Mies miksi et puuttunut asiaan vaan annoit Suvin kärsiä? Kuka lieneekin. Edes Stubbia ei kiinnosta.
Tässä se nähdään, nainen jää tällaiseen suhteeseen kun se on turpaan antamisen jälkeen niin katuvainen mies, rakkaus on ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Onko hän Pinja Sompin veli?
Ei kun kummin kaima.
Vierailija kirjoitti:
Yli 16 vuotta touhua lapsuudenkodissani katselleena olen sitä mieltä, että aikuisten ihmisten pitäisi kyetä käyttäytymään niin kauan kuin lapset asuvat kotona.
Sen jälkeen kun lapset ovat lähteneet kotoa tai jos ei ole lapsia alkuunkaan saavat minun puolestani tehdä mitä lystäävät, mutta antaisivat edes lasten kasvaa väkivallattomassa ympäristössä. Kuormittaa aivan hel vetisti, vaikka ei kohdistuisi lapseen.
Jari ??????
Vierailija kirjoitti:
Suvi ei säälitä yhtään. Ainahan se palaa Markon kanssa yhteen. Tuo heidän tyttärensä säälittää. Hän ei ole voinut valita vanhempiaan eikä asuinolosuhteitaan.
Ja Jari on säälittävä....
Miten tuo nainen on niin tyhmä, että seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa??
Pitkänen ei ota opikseen. Nuorena tappeli Teppo Säkkisen kanssa, sekopäistä menoa. Nähtävästi saa tuollaisista suhteista nautintoa. Mielenterveysongelmat näkyvät aina naamasta, jos tehdyt överioperaatiot ovat omasta mielestä hyviä. Muut näkevät totuuden eli hirviönaaman ja syöksykierteessä olevan persoonan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä nuorempaa lasta ei oteta näiltä huostaan?
Ei taida Dubaissa ihmisoikeudet olla se vahvin asia.
Vain täysin moraaliton ihminen edes menee sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo nainen on niin tyhmä, että seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa??
Eikö se näy jo naamasta.
Joutunut väärään seuraan. Tuo nainen oli parikymppisenä ihanan raikas ja suloinen. Nyt on kuin mikäkin paatunut gangsterimimmi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nähdään, nainen jää tällaiseen suhteeseen kun se on turpaan antamisen jälkeen niin katuvainen mies, rakkaus on ihanaa
Kun tässä ketjussa nyt olet, niin huomaatko miten ilkeitä ihmiset ovat parisuhdeväkivaltaa kokevalle naiselle?
Väkivalta on jo trauma sinänsä, ja sitten tämä henkinen someväkivalta vielä päälle. Eiköhän uhrille välity viesti että suo siellä, vetelä täällä. Todella toivon Suvin pääsevän hyypiöstä eroon, mutta ei se varmasti helppoa ole kun tietää että entisen kodin ulkopuolellakin on tämmöinen meno.
Harmi että Suvi maksoi jopa miehen lunnaat että se pääsi aiemmin vapaaksi? Joku muu olisi voinut tai mies itse. Rahat voisi palauttaa Suville.
Vai mummollaan.