Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette, tarvitsenkohan sairaslomaa? Kehtaanko kertoa nämä asiat lääkärille?

Vierailija
21.08.2026 |

Minulla on masennustaustaa kyllä ja lääkitys. Olen joutunut olemaan välillä pois työelämästä. Olen kuitenkin kuvitellut aika hyvin jo parantuneeni ja että voin olla työelämässä aika normaalisti. Siksi olen tehnyt astettaisen työhönpaluun jälkeen viime kuukaudet enemmän töitä eli melkein normaalit tunnit mitä yleensäkin ihmiset tekevät. 

Olen alkanut oireilemaan aika pahasti nyt viime aikoina. Töissä olen ihan loppu jo ensimmäisen tunnin jälkeen ja loppupäivä on selviytymistä kellon kanssa, voimat tuntuu ehtyneen kropasta ja ajatuksen kulku on tahmeaa. Olen jatkuvasti huolissani ja epävarma työni tuloksesta ja ahdistun töissä herkästi, keho tuntuu vieraalta ja epätodelliselta, haistan ja kuulen asioita mitä ei edes ole oikeasti töissä ja kotona. Kun olen kotona niin itken usein, olen aivan loppu enkä jaksa tehdä mitään. Keho tuntuu raskaalta ja mietin etten kestä enää työtäni. Ei sillä, että työpaikassa varsinaisesti olisi mitään vikaa mutta juuri minulle se on liian raskasta ja minulla on todella paljon meneillään tässä. En tiedä pitäisikö minun kysyä sairaslomaa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaa tappaa itsesi, kun oot noin laiska vätys

Et varmaan ajatellut että oma tiesi päättyisi täysin vältettävissä olevaan typeryyteen pellepastalla, heh. Niin se vain joskus menee. Jatketaan siitä vklp. =)

Vierailija
22/25 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei ole edes kuormittavaa asiantuntijantyötä, vaan ihan brainless fyysistä työtä. Ihmettelen miten tossa voi loppuunpalaa ellei ole fyysistä loppuunpalamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene juttelemaan työterveyslääkärille. Sillähän se selviää tarvitko lomaa tai ehkä jonkun läökityksen.

Täältä saa parempaa tietoa

Vierailija
24/25 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa autismilta.

Vierailija
25/25 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei ole edes kuormittavaa asiantuntijantyötä, vaan ihan brainless fyysistä työtä. Ihmettelen miten tossa voi loppuunpalaa ellei ole fyysistä loppuunpalamista.

Et ole tainnut työskennellä ravintolassa saati onko ollut työpaikkaa ollenkaan.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä