Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelin pitkään, miksi Seppälässä on niin rumia vaatteita...

Vierailija
26.05.2007 |

sitten luin lehdestä jutun, jossa Seppälän suunnittelija esittäytyi. Järkyttävä ysärityyli oli neidillä itselläänkin!

Värit, materiaalivalinnat ja leikkaukset on jotain niin kauheaa :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori, nyt nelikymppinen.....just ostin pari hametta ja topin sieltä.

Vierailija
2/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan aikakauteensa paremmin kuin nyt. Ihan kuin aika olisi pysähtynyt Seppälässä ja maailma pyörii normaalisti ympärillä.

Upeaa markkinointia ovat kyllä tehneet, mutta siinähän on mainostoimisto taustalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi " nuori 90- luvulla" taitaa olla ika laaja käsite. Minä, nyt 30- vuotias, koen olevani ysärinuori ja nelikymmppinen taas on ihan selkee kasarinuori =)

Viitaten siis kakkosen vastaukseen.

Kävin itse asiassa eilen Seppälässä, lindexillä ja KappAhlissa. Mistää kolmesta en löytänyt yhtään vaatetta jonka olisin suostunut päälleni pukemaan! Kaikki samanlaisia rättejä. Jännä kun kuitenkin kahdesta viimeksi mainitusta löytyy lapselle kivoja vaatteita.

Vierailija
4/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan ja Seppälän valikoimat eivät hirveästi eroa toisistaan.

Esim. yksiäkään istuvia housuja en ole vielä Seppälästä löytänyt, kauheta purjeita.

Vierailija
5/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vaatteita siellä enimmäkseen on. Jotain hirveitäkin. Kaikissa paikoissa. 90-luvulla oli Seppälässä aivan kammottavia vaatteita. Silloin en ostanut sieltä mitään koskaan.

Vierailija
6/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sattunut huomaamaan niin aivan samat värit ja mallit/trendit tulee joka ikiseen vaatekauppaan aina uuden malliston tullessa..

Vierailija
7/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli valmiita.

Aina on joku vialla, joko leillaus, väri tai kangasmateriaali. Koskaan näistä ei löydy kivoja vaatteita.

Vierailija
8/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos et ole sattunut huomaamaan niin aivan samat värit ja mallit/trendit tulee joka ikiseen vaatekauppaan aina uuden malliston tullessa..

Kyllä siinä nyt on vähän eroa, meneekö Seppälään vaateostoksille vai laadukkaaseen vaateliikkeeseen.

Vierailija
9/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olen syntynyt 1974 ja koen olevani kasarinuori. 90-luvulla olin jo melkein aikuinen. Naimisiinkin olen mennyt v.91.

Niin, ja en tykkää seppälän vaatteista. En osta itselleni enkä lapsilleni. En myöskään Anttilasta.

H&M:ssä on kivoja mutta niin huonolaatuisia, erityisesti paidat. Parhaita hintalaatuhuteeltaan ovat mielestäni Lindexin FIX malliston vaatteet lapsilla.

Vierailija
10/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps: Seppälän rytkyjä ostan aika harvoin.. Eivät ole mun tyyliä.

Vierailija
11/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikuisten vaatteet jotenkin tosi huonolaatuisia. Ja samoin myös Mangon vaatteet heikkoja laadultaan, vaikka hintaa enemmän löytyykin. Seppälästä ei juuri kokemusta...

Vierailija
12/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mango muutenkin mun suosikkikauppa.

Vierailija
13/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus verkkariasuja kotona pidettäviksi. Ne on siellä ihan samaa " tyyliä" kuin muuallakin.

Vierailija
14/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni sisko oli muuten Seppälän suunnittelija tässä taannoin, en tiedä onko enää. Olenks mää nyt sitten melkein sukua julkkikselle?

Vierailija
15/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä silti ostanut sieltäkin. Sekä lasten että aikuisten vaatteita.

Sen kyllä tietää aina, että kun ostaa Seppälästä, Lindexiltä, Kapp Ahlista tai HM:stä, niin ostaa aina " kesän paidan" . Nimittäin kauempaa se ei kestä, ainakaan siistinä, jos sitä paljon pitää.

Sitten kun verta itkien ostaa jotain Sandin rättejä, niistä ei pääse eroon kulumallakaan, vaikka muotikin olisi vaihtunut kymmenen kertaa.

Raskas valinta ;-)

Vierailija
16/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango toki eroaa sillä tavalla, että se on tuplasti kalliimpi, mutta vaatteet eivät kestä sen kauempaa käytössä.

Vierailija
17/17 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango muutenkin mun suosikkikauppa.