Paljonko työpaikallasi on osatyökykyisiä työntekijöitä, joiden ei tarvitse tehdä samaa kuin muut?
Eli työtehtävät on sairauksien takia mukautettu jollain tavalla. Aiheuttaako närää muissa?
Kommentit (43)
Sen verran iso organisaatio, että ei ole mitään hajua tästä.
Mun tiimissä on yksi kuudesta. Joutui viime vuonna leikkaukseen, josta ei ole toipunut kunnolla eikä voi tehdä tiettyjä työtehtäviä.
En tiedä. En ole kysynyt. Ei kiinnosta.
Yhdellä työkaverilla on vain yksi käsi. Kyllä, tekee vähän erilaisia töitä kuin muut.
Saa olla aika pikkusieluinen ihminen, jos toisen sairaus ja rajoitteet aiheuttaa närää. Onneksi ei ole yleistä.
laiska myyntisellainen. mutta miksi pitäisi hankkia vaikka nvideaa juuri tänä päivänä? onko trendikästä?
Meillä menee töissä hyvin, kaikki ollaan osatyökykyisiä. Niillä, joilla ei ole fyysistä kremppaa niin viiraa päästä, arvaa kumpaan joukkoon minä kuulun....
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aika pikkusieluinen ihminen, jos toisen sairaus ja rajoitteet aiheuttaa närää. Onneksi ei ole yleistä.
Palstalla tuntuu aiheuttavan kovasti. Ei saa kellään olla sairauden vuoksi erilaista työtä, vaan kaikilla pitää olla samat mahdollisuudet!!1!
Meillä virallisesti 0% tuollaisia, mutta 4 tyyppiä (n. 50 työntekijästä) tekee jotain osahommia tai siis, eivät tee omaa osaansa.
Ei yhtään häiritse, aikuinen ymmärtää mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minä sitten varmaan olen pikkusieluinen, kun ärsyttää se, että toinen saa saman palkan paljon vähemmällä työllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sitten varmaan olen pikkusieluinen, kun ärsyttää se, että toinen saa saman palkan paljon vähemmällä työllä.
Sinäpä et toisten palkkoja tiedä. Joku voi olla osakuntoutustuella tai osatyökyvyttömyyseläkkeellä, ja se korvaa puuttuvan palkanosan.
Meillä yksi työntekijä tekee täyttä etätyötä. Kaikilla muilla on velvollisuus olla suurin osa viikosta toimistolla. Herättää niissä harvoissa ihmisissä närää, jotka eivät tiedä syitä tälle poikkeukselle.
Nämä on aina niin epäreiluja sopimuksia.
Meillä oli sairaalassa sairaanhoitaja, joka ei saanut oman sairauden takia edes omia housun nappeja kiinni. Sain tehdä kahden edestä työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla tuntuu aiheuttavan kovasti. Ei saa kellään olla sairauden vuoksi erilaista työtä, vaan kaikilla pitää olla samat mahdollisuudet!!1!
Kyllähän se voi aiheuttaa närää, jos toisten työt kaatuu itselle.
Kaksi ei osallistu asiakastyöhön. Toinen pahan allergian/astman ja toinen alentuneen vastustuskyvyn vuoksi. Ei tietenkään aiheuta.