Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko työpaikallasi on osatyökykyisiä työntekijöitä, joiden ei tarvitse tehdä samaa kuin muut?

Vierailija
20.08.2026 |

Eli työtehtävät on sairauksien takia mukautettu jollain tavalla. Aiheuttaako närää muissa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ei osallistu asiakastyöhön. Toinen pahan allergian/astman ja toinen alentuneen vastustuskyvyn vuoksi. Ei tietenkään aiheuta.

Vierailija
2/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso organisaatio, että ei ole mitään hajua tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
4/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiimissä on yksi kuudesta. Joutui viime vuonna leikkaukseen, josta ei ole toipunut kunnolla eikä voi tehdä tiettyjä työtehtäviä.

Vierailija
5/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole kysynyt. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työkaverilla on vain yksi käsi. Kyllä, tekee vähän erilaisia töitä kuin muut.

Vierailija
7/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika pikkusieluinen ihminen, jos toisen sairaus ja rajoitteet aiheuttaa närää. Onneksi ei ole yleistä. 

Vierailija
8/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti kyllä ....

Vierailija
9/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska myyntisellainen. mutta miksi pitäisi hankkia vaikka nvideaa juuri tänä päivänä? onko trendikästä?

Vierailija
10/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee töissä hyvin, kaikki ollaan osatyökykyisiä. Niillä, joilla ei ole fyysistä kremppaa niin viiraa päästä, arvaa kumpaan joukkoon minä kuulun....

Vierailija
11/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika pikkusieluinen ihminen, jos toisen sairaus ja rajoitteet aiheuttaa närää. Onneksi ei ole yleistä. 

Palstalla tuntuu aiheuttavan kovasti. Ei saa kellään olla sairauden vuoksi erilaista työtä, vaan kaikilla pitää olla samat mahdollisuudet!!1!

Vierailija
12/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
13/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä virallisesti 0% tuollaisia, mutta 4 tyyppiä (n. 50 työntekijästä) tekee jotain osahommia tai siis, eivät tee omaa osaansa.

Vierailija
14/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään häiritse, aikuinen ymmärtää mistä on kyse.

Vierailija
15/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sitten varmaan olen pikkusieluinen, kun ärsyttää se, että toinen saa saman palkan paljon vähemmällä työllä.

Vierailija
16/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sitten varmaan olen pikkusieluinen, kun ärsyttää se, että toinen saa saman palkan paljon vähemmällä työllä.

Sinäpä et toisten palkkoja tiedä. Joku voi olla osakuntoutustuella tai osatyökyvyttömyyseläkkeellä, ja se korvaa puuttuvan palkanosan.

Vierailija
17/43 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi työntekijä tekee täyttä etätyötä. Kaikilla muilla on velvollisuus olla suurin osa viikosta toimistolla. Herättää niissä harvoissa ihmisissä närää, jotka eivät tiedä syitä tälle poikkeukselle.

Vierailija
18/43 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aina niin epäreiluja sopimuksia.

Vierailija
19/43 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sairaalassa sairaanhoitaja, joka ei saanut oman sairauden takia edes omia housun nappeja kiinni. Sain tehdä kahden edestä työt.

Vierailija
20/43 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla tuntuu aiheuttavan kovasti. Ei saa kellään olla sairauden vuoksi erilaista työtä, vaan kaikilla pitää olla samat mahdollisuudet!!1!

Kyllähän se voi aiheuttaa närää, jos toisten työt kaatuu itselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi