Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää hyvän miehen?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä deittiappi vai livenä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalankannakselta. Siel siul on sellane. 

Vierailija
22/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei vaan yksi ole juuri menetetty?

Aika monta jo menetetty. Tai siis naiset menettäneet. Ihan ansaitusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AA-kerhosta

Mä löysin sieltä myös miehen, mutta hyvästä en niin tiedä. Pitkän raittiuden jälkeen on repsahdellut viimeiset pari vuotta toistuvasti, ja nyt on jo ero harkinnassa, kun ei jaksa enää sitä että saa pelätä että mies teloo itsensä juopporetkillään, tai käy maksullisissa ja tuo tauteja tms. Itse en taitaisi enää AA-miestä ottaa, koska se riippuvuus näyttää olevan aika vahva, vaikka olisi jo vuosia ollutkin raittiina.

Vierailija
24/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä mies. Olen tällä hetkellä suljetulla tosin, kun multa rahat loppui, eikä ollut varaa ostaa lääkkeitä, joten pedot valtasivat mieleni. Mutta nyt nuppini on kunnossa, ja pääsen kohta suljetulta pois. Demonit päässäni ovat kuolleet, sähköshokkihoito on auttanut minua valtavasti.

Vierailija
25/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä mies. Olen tällä hetkellä suljetulla tosin, kun multa rahat loppui, eikä ollut varaa ostaa lääkkeitä, joten pedot valtasivat mieleni. Mutta nyt nuppini on kunnossa, ja pääsen kohta suljetulta pois. Demonit päässäni ovat kuolleet, sähköshokkihoito on auttanut minua valtavasti.

Kuka niistä viidestä persoonasta tämän kirjoitti?

Vierailija
26/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on varmaa maksaa osastohoito jos ei ole varaa lääkkeisiinkään?

Vierailija
27/27 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on varmaa maksaa osastohoito jos ei ole varaa lääkkeisiinkään?

Me se maksetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi