Mistä löytää hyvän miehen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
ettei vaan yksi ole juuri menetetty?
Aika monta jo menetetty. Tai siis naiset menettäneet. Ihan ansaitusti.
Vierailija kirjoitti:
AA-kerhosta
Mä löysin sieltä myös miehen, mutta hyvästä en niin tiedä. Pitkän raittiuden jälkeen on repsahdellut viimeiset pari vuotta toistuvasti, ja nyt on jo ero harkinnassa, kun ei jaksa enää sitä että saa pelätä että mies teloo itsensä juopporetkillään, tai käy maksullisissa ja tuo tauteja tms. Itse en taitaisi enää AA-miestä ottaa, koska se riippuvuus näyttää olevan aika vahva, vaikka olisi jo vuosia ollutkin raittiina.
Olen hyvä mies. Olen tällä hetkellä suljetulla tosin, kun multa rahat loppui, eikä ollut varaa ostaa lääkkeitä, joten pedot valtasivat mieleni. Mutta nyt nuppini on kunnossa, ja pääsen kohta suljetulta pois. Demonit päässäni ovat kuolleet, sähköshokkihoito on auttanut minua valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä mies. Olen tällä hetkellä suljetulla tosin, kun multa rahat loppui, eikä ollut varaa ostaa lääkkeitä, joten pedot valtasivat mieleni. Mutta nyt nuppini on kunnossa, ja pääsen kohta suljetulta pois. Demonit päässäni ovat kuolleet, sähköshokkihoito on auttanut minua valtavasti.
Kuka niistä viidestä persoonasta tämän kirjoitti?
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on varmaa maksaa osastohoito jos ei ole varaa lääkkeisiinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on varmaa maksaa osastohoito jos ei ole varaa lääkkeisiinkään?
Me se maksetaan
Karjalankannakselta. Siel siul on sellane.