Miten päästä eroon "ihailijasta"?
Miten voi sanoo toiselle, että ei halua tutustua jos toinen pommittaa jatkuvasti viesteillä ja kehittelee ilmeisesti mielessään jotain syvällisempää? En vaan osaa olla tyly. Ghostaus?
Kommentit (36)
Entä jos toinen vaihtaa taktiikkaa ja pyytelee anteeksi ja yrittää vaan jatkaa ja jatkaa ehkäpä sääliä hakien. ..
Tai siirtyy vaikkapa keskustelupalstoille kirjoittelemaan sinulle ja vuoroin haukkuen, kehitelle ihmeellisiä teorioita mikä sinussa on vikana, vuoroin kirjoittelellen, kuin olisitte vielä tutustumassa tai kirjoittelemassa, sinulle, selkeästi tunnistettavasti.??
Tai entä kun viestejä tulee vielä vuosien päästä? Tällaistahan voi tapahtua myös niiltä jotka vaikka itse feidaa jo ekoilta treffeillä kesken kaiken löytäessä parempaa seuraa.
Kaikenlaisia tapauksia voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ghostausta tylympää ei ole. Pahoitele ja sano että sulla ei valitettavasti ole tunteita tyyppiä kohtaan etkä halua jatkaa tästä sen enempää. Ei se ole tylyä vaan reilua.
Parempi kun ei valittele, se kuulostaa vielä säälivältä ja alentavalta.
Ihan suoraan voi sanoa että ei ole fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla riitti viimeksi kun sanoin että ahdistaa tää juttu, parempi kun ei olla yhteyksissä.
Tyyppi totesi ok ja toivotteli hyvät keväät.
Ja tää vielä oli mielestään tosi innoissaan ja rakastunut.
Ghostaaminen on vaan perseestä ja toivon, että jokainen sitä harrastava saa saman joskus vielä takaisin. Joku vastuu pitää ihmisellä olla.
Ainiin lisään vielä, että aiemmin sanoin että mulla on sitä väkivaltainen ja mustasukkainen hullu exä mikä vainoaa vieläkin (totta tosin). Ei toiminut sekään, suoraan sanominen toimii.
Esitä että vaihdoit uskontoa. Vedä kaapuja päälle tai hoe raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos toinen vaihtaa taktiikkaa ja pyytelee anteeksi ja yrittää vaan jatkaa ja jatkaa ehkäpä sääliä hakien. ..
Tai siirtyy vaikkapa keskustelupalstoille kirjoittelemaan sinulle ja vuoroin haukkuen, kehitelle ihmeellisiä teorioita mikä sinussa on vikana, vuoroin kirjoittelellen, kuin olisitte vielä tutustumassa tai kirjoittelemassa, sinulle, selkeästi tunnistettavasti.??
Tai entä kun viestejä tulee vielä vuosien päästä? Tällaistahan voi tapahtua myös niiltä jotka vaikka itse feidaa jo ekoilta treffeillä kesken kaiken löytäessä parempaa seuraa.
Kaikenlaisia tapauksia voi olla.
Onpa sekopäistä. Ootko sitä suoraan puhetta kokeillut?
No sittenpä pistät sen estoihin jos suoraan sanominen ei auta.
Jos sekään ei auta niin sanot että seuraavasta lähtee rikosilmoitus.
Mitä se pyytelee anteeksi?
Ei varmaan kannata kysyä neuvoa täältä mielisairaiden palstalta. Paitsi tietenkin, jos haluat vaikuttaa itse hullulta.
Miksi ghostaaminen muka on niin huono juttu? En minä ainakaan jaksa loukkaantua moisesta. Itsekin ghostailen porukkaa. Mitä sitten? Menee ainakin perille.
"exä tuli takaisin ja yritetään vielä"
"Olen vaihtamassa sukupuolta"
"Lopetin juuri lääkkeet kun on niin hyvä olla, sanoinko että oon kaksisuuntainen"
"Kerroinko, että vanhempani ovat serkuksia"
"Mä olen sitten vain avoimessa suhteessa"
"Mulla on synnynnäinen vika ja multa puuttuu sukuelimet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala valittaa kaikesta ja jaarittele, kerro ripulistasi värikkäin samankääntein. Ole pikkumainen ja haasta riitaa myös tätä ihastunutta kohtaan. Jos hän sanoo jotain kivaa, kerro miten serkkusi loukkaantui vaikeasti samassa tilanteessa. Ihan jäätelö vaikka riittää syyksi syyttää tätä ihastunutta siitä, että muistutti sinua serkkusi jäätelötragediasta.
Ja siis valittaen jaarittele esim. Maidon hinnasta viime päivinä, kkaupassa oli 1.67 ja maksoit lidlissä 1.29. Valita siitä vaikka ostit halvemman. Älä lopeta vaikka toinen yrittää vaihtaa puheenaihetta. Vertaile maitojen rasva- ja proteiinipitoisuutta. Säästääkö valio d-vitamiinilisässä???
Lisää näitä! :D
Mitä pitemmälle sen päästää, sitä vaikeammaksi ja uhkaavammaksi tilanne muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ghostaaminen muka on niin huono juttu? En minä ainakaan jaksa loukkaantua moisesta. Itsekin ghostailen porukkaa. Mitä sitten? Menee ainakin perille.
Miksi "ei kiinnosta" on niin huono juttu?
Ghostaaminen ei mene perille niin selvästi ja on esiteini-ikäisen tapa hoitaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata kysyä neuvoa täältä mielisairaiden palstalta. Paitsi tietenkin, jos haluat vaikuttaa itse hullulta.
Hyvin mahdut joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
"Hei minulla ei nyt valitettavasti ole aikaa eikä resursseja parisuhteelle. Hyvää jatkoa!"
"no millonka ois?"
Mulla riitti viimeksi kun sanoin että ahdistaa tää juttu, parempi kun ei olla yhteyksissä.
Tyyppi totesi ok ja toivotteli hyvät keväät.
Ja tää vielä oli mielestään tosi innoissaan ja rakastunut.
Ghostaaminen on vaan perseestä ja toivon, että jokainen sitä harrastava saa saman joskus vielä takaisin. Joku vastuu pitää ihmisellä olla.