Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on hän. joka on kaunis ja "tietää sen itsekin"?

Vierailija
02.10.2008 |

Ja millainen kaunis "ei tiedä"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on pitkä ja hoikka. Kasvoiltaan tosi kaunis ilman meikkiä. Käyttäytyykin vähän ylimielisesti...Siis eleet ja miten kulkee peilien ohi..keimailee jne..

Toinen on tosi kaunis. Ilman meikkiäkin. Miehiä juoksee perässä ja milloin kukakin julkkis iskemässä (olen nähnyt)..SIlti itsetunto on jostain syystä toisella niin huono...kehuu aina muita kauniiksi ja asenteesta ja olemuksesta huomaa, että itseään ei pidä minään..

Vierailija
2/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ensimmäinen.

Olen itsevarma, ehkä joskus (kuulemma) liikaakin. Miehet aina iskemässä (vaikka olen siis perheellinen). Joskus asiasta kärsin, naisten kateuden vuoksi, joskus elämässä kauneus helpottaa tiettyjä asioita. Joudun useasti näyttämään taitoni paremmin kuin es. rumemmat että otettaisiin todesta.

Ystäväni on kaunis, muttei tiedä tai ainakaan myönnä sitä ja täten hänellä on todella huono itsetunto, mitätöi koko ajan itseään sekä ulkonäköään. Ei halua elämältä mitään ja ei edes viitsi yrittää (en toki tiedä onko tämä kauneudesta kiinni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä itseäni minkäännköisenä, peräti vihaan omassa kehossa olemista.

Vierailija
4/4 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen ylimieliseen käytökseen "siis vitsi mä oon kaunis" ja ulkonäön hyväksikäyttöön. Toki kaunis nainen voi olla tietoinen kauneudestaan ja silti mukava ihminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän