Mikä on lapsesi kallein yksittäine vaatekappale?
Jos ulkoilupukuja ja kenkiä ei lasketa?
meidän neidin Hilfigerin t-paita maksoi 59¿ ja mietin pitkään raaskinko ostaa, mut se oli niin ihana et oli pakko!
Kommentit (56)
Pari n. 25 euron arvoista olen ostanut, hauskan printtipaidan ja leikkipuvun. Ulkohaalarit sun muut kaikki on kirppikseltä.
Itse ostetuista varmaan verkkapuku on kallein eli n. 30e. Ostan lasten vaatteet pääosin kirpparilta ja joskus myös alennurekeistä. Normaalihintaisina en osta edes ulkoilupukuja, mutta niistä pulitan sitten alennetunakin helposti lähes satasen. Niihin ja kenkiin kannattaa mielestäni satsata, sisävaatteisiin ei niinkään.
Tyttö 2,5-v. Paljon vaatteita hänellä kyllä, iso osa kirppikseltä.
Kenkien hinnassa ei kyllä säästellä, hänellä löysät nivelsiteet ja oltava tukevat ja laadukkaat kengät.
itse kalleimpia ostoksia on varmaan ollut Tommy H:n pitkähihainen joka maksoi vaan 29 euroa. Benettonin kesämekko 39 euroa, muutamia 25-30 euron paitoja.
Kyllä ostan benettonein, Legon, Brion jne vaatteita aj ne maksaa mut ne kestää hyvin kulutusta ja värit pysyy, saumat ei kierrä. Nytkin kakkosella on esikoisen pitämiä vaatteita eikä ikinä uskoisi että on jo yhdellä lapsella olleet.
Lapsia meillä on kolme. Vaatteita ostan tarpeen mukaan ja sellaisia joista itse pidän. Ei ole hajuakaan, mikä vaatteista olisi kallein.
mutta mekko on niin perinteinen, että menee varmaan kuopuksellekin, vaikka ikäeroa monta vuotta, ei siis mene pois muodista.
Marimekon yöpuku/potkari, joka maksoi muistaakseni reilu 30 ¿. Muuten jäädään selvästi alle 30 euron, kun kengät ja ulkohaalarit jätetään pois. Tuo 30 ¿ on varmaan mun yläraja tällähetkellä, isompien lasten vaatteet ovatkin varmaan kalliimpia. Tyttö nyt 1v. 3kk.
hm-tasoa... Mutta löytyy yksi kiva asu, housut+paita Ralph Laurenilta + Tommy Hilfigerin iiihana neuleslipoveri.
Ostan jotain " merkki" vaatteita Normi hinta on 20-40e mikä on iha ok jostain paidasta ja hameesta. Ulkotakit ja mekot taitaa olla kalleimpia hankintoja. Mitähän Elle talvitakki maksoi, pojan MarcoPolon takki oli nyt alessa vähä päälle 90e.
Saatuja vaatteita en laske.
Kallein vaate on varmasti italialainen mekko, joka maksoi 9 euroa.
Ja ihan on H&M, Zara, Esprit, Name-it, Bebetton jne. normaalihintaisia merkkejä!
Tällä hetkellä kallein vaate taitaa olla Bombibitin mekko, joka maksoi n. 30¿, oli puoloeen hintaan (ovh. siis n.60¿). Ja tonkin raaskin ostaa siksi, että mekkoa voi käyttää sekä arkena, että juhlissa! Todella mahtava leikkaus ja kuosi :).
maksoi jotain 50 ¿. Ei osteta koskaan mitään kallista kun ei yksinkertaisesti ole varaa. Suurin osa vaatteista on kirppareilta. Mua huvitta kun sukulaiset sanoo aina lapsen vaatteista et taas uutta, mihin teidän lapsi tarvii noin paljon vaatteita.... ja varmaan puhuu sitten keskenään et me ollaan siksi niin köyhiä ku ostetaan lapselle vaatteita. mut pah, vaatteita on oikeesti suht vähän ja lähes kaikki on kirpparikamaa.
Itse ostan suurimman osan vaatteista kirpputorilta ja päivittäistavarakaupoista. joskus ostan jonkun kalliimman uksittäisen vaatteen.
tykkään kovasti Catiminin ja Oililyn vaatteista, ja niitä on sitten aika paljon, mutta mekot ovat tosiaan aika kalliita.
Enemmän maksoi vauvalle Reima talvihaalari, noin 80¿
Sisävaatteista kallein on noin 20-30¿
kyllä kai meilläkin sitten on kallein tuo reimatecin haalari 129e, ensi talvena maksaa taas enempi kun tarvitaan isompi koko.
Ja ne oli Fixin farkut (joista -30% alea)