IL: Sara ja Mikko Parikka laittoivat kotinsa myyntiin - Tämä on hintapyyntö!
"Hinta on 768 000 euroa. Piha remontoitiin Kotoisa-ohjelmassa vuonna 2021."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/779d1afb-f846-4b3b-9646-743925…
Kommentit (47)
Rakennetaan komea talo, asutaan 6 vuotta. Sitten taas muutto.
Ei ole mitenkään erityisen hieno talo. Halvemmalla saa hienompiakin ja avo keittiö olohuone talon. En ottaisi mustaa keittiöät joten siitä pitä pudottaa hintaa pois. Sanoisin että tuon talon arvo on korkeintaan 550000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova sähkösyöppö jos on korkeat ikkunat, ikkunat kun eivät lämpene talvella. Unelmakoti hih hih. Pensaat pitää talvella suojata, kesällä kastella. Terassit yleensä öljytään. Ei se sometyö järkeä anna eikä ota.
Korkeat lattiasta kattoon ulottuvat ikkunat voivat olla erittäin energiatehokkaita nykyaikaisten lasitusratkaisujen ja tiiviiden rakenteiden ansiosta.
Miksi sitten kokonaisia taloja ei tehdä lasista, jos se on niin energiatehokasta? Kysyn.
Vastaan: Suomalaiset ainakin arvostaa yksityisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Kun mikään ei riitä. Saralle.
Onko isomman talon haluaminen jotenkin väärin? Kyllähän vuokralla asujatkin vaihtaa isompaan, kun entinen käy ahtaaksi 🙄
Sara olikin vasta Sijoituscastissa kertomassa rikkauksistaan. Jätin väliin, kun mulle täysin tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään, mutta mä en kyllä ymmärrä noita kämppiä, joissa katto on viiden metrin korkeudella.
En su n moukka tarvitse ymmärtääkkään. 😝
Vierailija kirjoitti:
Kun mikään ei riitä. Saralle.
Tuki kateellinen turpasi. Mikäs sinä olet puuttumaan ihmisten asioihin. 💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vittua se sulke kuuluu kun minulle ei mitenkään??? Vastaa hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Me rakennettiin kaksi, ja myytiin aina kahden vuoden päästä. Htvä tili yehtiin molemmista. Ei mitään ihmeellistä, jos myy kuuden vuoden päästä. Ei kaikki halua asua 50 vuotta samassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko halppishuonekaluja esittelyssä.
Ni miten kuuluu sulle hölmö?
Kateellisuus oikein loistaa täällä. Tai ainakin lyttäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova sähkösyöppö jos on korkeat ikkunat, ikkunat kun eivät lämpene talvella. Unelmakoti hih hih. Pensaat pitää talvella suojata, kesällä kastella. Terassit yleensä öljytään. Ei se sometyö järkeä anna eikä ota.
Korkeat lattiasta kattoon ulottuvat ikkunat voivat olla erittäin energiatehokkaita nykyaikaisten lasitusratkaisujen ja tiiviiden rakenteiden ansiosta.
ja sitäki kalliinpia ketäs ne pesee
Ei sun niitä tarvitse pestä. 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
Aika suolanen hinta 300t talosta.
Apua! Mä en ikinä osais asua tuommoisessa talossa ja vielä monen lapsen kanssa. Aivan painajainen.
Meillä viisi lasta ja kauhistuttaa, että korkeita paikkoja, kaiteita, rappusia, vettä... avokeittiötä, olkkaria, ovia kaikkialla ulos. Ehkä mä olen hysteerinen, mutta ei kiitos. Umpinainen hirsimökki on paaaljon parempi. ;D
Oi, haaveilevat asuvansa veden äärellä. Kuulostaa ihanalta.
Ostaako nää pissaliisat isomman talon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikan ja hänen miehensä Mikko Parikan yrityksen liikevaihto on viimeisen viiden vuoden ajan ollut yli 500 000 euroa vuodessa.
Sara Parikka kertoi Me Naisille vuonna 2024, että häneltä kuluu viisi tuntia koko huushollin siivoamiseen.
Eikö noilla tuloilla ole varaa palkata siivoojaa?
Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään siivoomiset ym.... ???
Paitsi naapurit on ihan kyljessä