Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin aamulla puolisoltani millä hän aikoo mennä töihin, vastasi että mitä se sinulle kuuluu. Kysyin kun vettä satoi kaatamalla ja työmatka

Vierailija
19.08.2026 |

10 km. Mielestäni kysyin aivan normaalin kysymyksen asiasta joista normaaleissa parisuhteissa on tapana puhua. Nyt kun aloin muistella, niin aiemminkin on suhtautunut tuolla tavoin hyökkäävästi kun kysyn millä menee töihin. Onko teidän mielestä tuo kysymys asiaton ja miksiköhän tuolla tavoin hyökkää. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se vähä ärsyttää ku toinen tolleen  kyselee, varsinki ku se kyselijä itse jää kotiin makoileen sohvalle ja naposteleen , puhumattakaan kotihommien tekemisestä.

Mistähän tällainen tieto on peräisin? Totuus kun on että minä teen meillä kaikki kotityöt lukuunottamatta sitä että puoliso pari kertaa kesässä leikkaa nurmikon ja talvella ajaa lumilingolla lunta. Toki puoliso tietenkin kerjää sääliä ja valehtelee tekevänsä kaikki kotityöt yksin. Tolleen kyselee? Normaalissa suhteessa (jota meillä ei ole) on tapana puhua ja kysyä toisen kuulumisia. Enkä muuten makaa sohvalla enkä napostele. 

Vierailija
22/24 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puolisosi on jo oppinut, että kaikki kysymyksesi johtavat lopulta nalkutukseen

Jännä että oletat asian olevan noin. Todellisuudessa puolisoni on miespuolinen nalkuttaja ja hän jää usein jankkaamaan ihan merkityksettömistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin asiallisesti millä bussilla henkilö aikoo matkustaa paikkaan X lähiliikenteessä.  Vastaus oli : Mitäs sä mun elämää määräät, (agessiivisesti).    Häiriökäytöksiä riittää.

Vierailija
24/24 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tietysti ominut perheen auton omaan käyttöön ja puolisoa v.tuttaa asia sen verran, että olettaa toisen kyselevän lälläslää-linjalla, milläs menet kun et autolla kuitenkaan voi mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi