Kysyin aamulla puolisoltani millä hän aikoo mennä töihin, vastasi että mitä se sinulle kuuluu. Kysyin kun vettä satoi kaatamalla ja työmatka
10 km. Mielestäni kysyin aivan normaalin kysymyksen asiasta joista normaaleissa parisuhteissa on tapana puhua. Nyt kun aloin muistella, niin aiemminkin on suhtautunut tuolla tavoin hyökkäävästi kun kysyn millä menee töihin. Onko teidän mielestä tuo kysymys asiaton ja miksiköhän tuolla tavoin hyökkää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
puolisosi on jo oppinut, että kaikki kysymyksesi johtavat lopulta nalkutukseen
Jännä että oletat asian olevan noin. Todellisuudessa puolisoni on miespuolinen nalkuttaja ja hän jää usein jankkaamaan ihan merkityksettömistä asioista.
Minä kysyin asiallisesti millä bussilla henkilö aikoo matkustaa paikkaan X lähiliikenteessä. Vastaus oli : Mitäs sä mun elämää määräät, (agessiivisesti). Häiriökäytöksiä riittää.
Ap on tietysti ominut perheen auton omaan käyttöön ja puolisoa v.tuttaa asia sen verran, että olettaa toisen kyselevän lälläslää-linjalla, milläs menet kun et autolla kuitenkaan voi mennä.
Mistähän tällainen tieto on peräisin? Totuus kun on että minä teen meillä kaikki kotityöt lukuunottamatta sitä että puoliso pari kertaa kesässä leikkaa nurmikon ja talvella ajaa lumilingolla lunta. Toki puoliso tietenkin kerjää sääliä ja valehtelee tekevänsä kaikki kotityöt yksin. Tolleen kyselee? Normaalissa suhteessa (jota meillä ei ole) on tapana puhua ja kysyä toisen kuulumisia. Enkä muuten makaa sohvalla enkä napostele.