Miksi nelikymppinen mies luulee, että mies, jolla on valinnanvaraa
Veisi nelikymppisen naisen ravintolatrreffeille ja kohtelisi kuin prinsessaa, kun tuollainen mies saa helposti myäs parikymppisen naisen?
Kommentit (105)
No kysy siltä mieheltä miksi se toisten saamisia edes mietiskelee.
Näin nelilymppisenä miehenä voin sanoa, että aika vähän tulee mietttyä muita miehiä, heidän luulemisiaan tai saamisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö nyt olemaan ap, vai pitääkö soittaa ambulanssi?
En pysty. Ei seiso enää muu kuin järki. Soittakaa Paranoid!
Ap
Minä en ymmärtänyt edes aloitusta. Siis luuleeko nelikymppinen mies mitä?
Ei siin mitään, kukin vie trefffeille kenet haluaa.
Varmaan riippuu myös paljon siitä mitä treffikumppanista etsii. Hakeeko hetkeksi seuraa vai elämänkumppania. Kaksikymppisellä ja nelikymppisellä on hyvin todennäköisesti eri elämäntilanteet ja henkisesti ollaan eri tasolla. Ainakin siis silloin, jos nelikymppinen on kehittynyt ja edennyt elämässään kuten ikäisensä.
Ensinnäkin, miksi minua kiinnostaa miten muut miehet toimivat tai kohtelevat naisia? Jos joku haluaa ja voi deittailla 20 vuotta nuorempia naisia, nini tuo ei vaikuta minun elämään millään tavalla.
Toisekseen en usko minulla ja 20 vuotta nuoremmalla naisella olevan juuri mitään yhteistä tai yhteisiä kiinnostuksia tulevilta vuosilta. Itse katselen +- 4 vuoden ikähaarukalla potentiaalista seurustelukumppania.
Ei kiinnosta omien lasten ikäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.
Syötkö myös mieluummin itäneen ja kurttuisen perunan varhaisperunan sijaan? Elämä on valintoja.
Tämä kommentti kiteyttää erittäin hyvin sen, että olet henkisesti jäljessä ikäisistäsi, ja sen takia et edes sovi heille.
Ei vanhoissa naisissa ole pahinta roikkuvat paikat tai kuivuus, vaan nimenomaan katkera asenne ja etuoikeuksien tunne.
AP
Se on aivan faktaa, että ihmiset kaipaavat henkisesti omantasoista seuraa. Ei siinä sen kummempaa ole.
Länsimaissa tehtyjen tutkimusten mukaan miehet, jotka etsivät netistä itselleen naista, etsivät keskimäärin 21v ikäistä naista. Koska länsimaissa alle 18v naisia käytännössä pidetään lain voimalla pois pariutumismarkkinoilta, voidaan arvioida että haarukka on 18-24 vuotta vanhoja.
Reaalissa mies yleensä etsii nuorempaa naista kuin 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelikymppisenä haluaisin parikymppisen? En ymmärrä palstalogiikkaa, että nuorempi olisi jotenkin parempi.
Sehän on selvä. Miehet, jotka ovat huonoja sängyssä, haluavat kokemattoman naisen, koska kokemattomalla ei ole mitään mihin verrata.
Ihan hyviä nämä teidän naisten itsepetosmetodit. Miehenä tosiaan ei ole hankala valita ottaako yön kestävän panomaratonin märän ja tiukan abi-tytön kanssa, vai yön kestävän, katkeran tilityksen ex-miehistä kuivan ja roikkuvan mamman seurassa. Toinen nuorentaa miehen ja toinen vie hengen.
Katsos kun me neljäkymppiset naiset olemme joskus olleet niitä abityttöjä. Siksi me tiedämme. Eihän parikymppinen vielä tiedä kuka on kehno ja kuka ei. Jos sulla olisi oikeasti taitoja, saisit sen aikuisenkin naisen märäksi, nuoret ovat kosteita joka tapauksessa.
Miksi haluaisin tuottas ikävän kokemuksen itselleni? Ei minulla ole mitään syitä todistella kenellekään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset miehet luulevat liikaa kaikenlaista ja päätyvät elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, miksi minua kiinnostaa miten muut miehet toimivat tai kohtelevat naisia? Jos joku haluaa ja voi deittailla 20 vuotta nuorempia naisia, nini tuo ei vaikuta minun elämään millään tavalla.
Toisekseen en usko minulla ja 20 vuotta nuoremmalla naisella olevan juuri mitään yhteistä tai yhteisiä kiinnostuksia tulevilta vuosilta. Itse katselen +- 4 vuoden ikähaarukalla potentiaalista seurustelukumppania.
Miksi ei voisi olla yhteistä? Tuo on joku ajatusharha, jota naiset ylläpitävät, samoin kuin se että ulkomaalaisen naisen valitseva mies olisi jotenkin huono.
Jos tästä keskusteluketjusta voi jotain nostaa esiin niin sen, että misogynistiset asenteet elää suomalaisessa kulttuurissa vieläkin turhan sitkeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö myös mieluummin itäneen ja kurttuisen perunan varhaisperunan sijaan? Elämä on valintoja.
Tämä kommentti kiteyttää erittäin hyvin sen, että olet henkisesti jäljessä ikäisistäsi, ja sen takia et edes sovi heille.
Ei vanhoissa naisissa ole pahinta roikkuvat paikat tai kuivuus, vaan nimenomaan katkera asenne ja etuoikeuksien tunne.
AP
Se on aivan faktaa, että ihmiset kaipaavat henkisesti omantasoista seuraa. Ei siinä sen kummempaa ole.
Länsimaissa tehtyjen tutkimusten mukaan miehet, jotka etsivät netistä itselleen naista, etsivät keskimäärin 21v ikäistä naista. Koska länsimaissa alle 18v naisia käytännössä pidetään lain voimalla pois pariutumismarkkinoilta, voidaan arvioida että haarukka on 18-24 vuotta vanhoja.
Reaalissa mies yleensä etsii nuorempaa naista kuin 18v.
Olisi kiva kuulla lisää näistä tutkimuksista. Mihin perustuivat, kuka teki ja koska? Liekö netissä enemmistö miehistäkin tuossa 18-24 ikäluokassa eli hakevat oman ikäistä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset miehet luulevat liikaa kaikenlaista ja päätyvät elämään yksin.
Parempi yksin, kuin oman ikäisen suomalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä keskusteluketjusta voi jotain nostaa esiin niin sen, että misogynistiset asenteet elää suomalaisessa kulttuurissa vieläkin turhan sitkeään.
Naiset niitä ylläpitää. Moniko nainen välittää esim. raiskatuista alaikäisistä tytöistä?
Enpä tiedä itsekään. Olen 35-vuotias mies enkä huoli yli 25-vuotiasta naista vakavaan suhteeseen. Ihanne on noin 20-vuotias nainen, joka on jo tarpeeksi kypsä aikuinen, mutta edelleen nuori.
No deittailkoon niitä parikymppisiä jos haluaa ja vientiä riittää. Yleisesti ottaen pidän tuollaisia miehiä aika säälittävinä ja toisekseen aikuisia naisia ei kiinnosta mitä joku random "ikinuori miehenalku" hommailee.
Vierailija kirjoitti:
Että ne suositut miehet kilpailisi samoista naisista kuin he.
Joskus vanhempien miesten kärkkäät kommentit nuorempien ihmissuhteista kumpuavat omasta yksinäisyydestä tai siitä, että moderni deittimaailma tuntuu itselle vieraalta ja saavuttamattomalta.