Kesäkilot 2026
Tunnustetaanpa rehellisesti paljonko tuli kiloja kesälomalla tänä vuonna? Menevätkö syksyllä farkut vielä päälle jne. Tuliko grillattua ja hörpittyä liikaa "virvokkeita" lomakauden aikana?
Kommentit (10)
Minä olen ollut tasaisen läski koko kesän. Oliskohan ensimmäinen kerta, kun en päässyt edes kelvolliseen t-paitakuntoon.
Huvipuistohullu kirjoitti:
-5kg 😃
Tämä on sun ensimmäinen viesti jolle laitoin yläpeukun.
Huvipuistohullu kirjoitti:
-5kg 😃
Olet väärässä ketjussa.
En ole enää käynyt aikoihin edes puntarilla, kun ketuttaa niin paljon. Vaatteet paljastavat, että läskiä on kertynyt vyötärölle. Ja kyllä masentaa.
Paino ei päässyt kesän aikana nousemaan, koska en tykkää makkarasta enkä jätskistä. Paino kylläkin pudonnut pari kiloa ihan huomaamatta mihin lienee syynä se, että kesällä tulee liikuttua paljon ja varsinkin viime aikoina olen viettänyt paljon aikaa metsässä mustikoiden, vattujen ja kanttarellien keräily merkeissä.
Pari kiloa, mutta niistä osa oli kyllä jo keväällä, on seilannut näissä lukemissa talvesta alkaen. Pitää vähän skarpata.
Kyllä toimiston tyttöjen konttorituolien käsinojat ovat nyt etäämmällä toisistaan...
Töissä ainakin naiset kovasti uhoavat aloittaa dieetin "syksyllä" eli varmasti ihan pian. Ilmeisesti kesäkiloja on tullut.