Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan nyt Ozempic-tripin aikana 55 kg ja olen energisempi ja terveempi kuin koskaan. Harmittaa luopua tästä kaikesta. 😢😢😢

Vierailija
19.08.2026 |

Joudun lopettamaan Ozempicin syksyllä ja tiedän että ne pahuksen kilot tulevat väkisin kroppaani ja painan sitten kohta taas yli 130 kg. Vielä enemmän harmittaa menettää tämä liikkumisen helppous, sairastua taas uniapneaan ja käyttää laitetta, kipujen palaaminen, verenpaineen kohoaminen + lääkitys sekä menkkakipujen järkyttävä lisääntyminen. Ja hikoilu. Ja tietysti ulkonäön muuttuminen kamalaksi ja isoihin lakanoihin verhoutuminen.

Onneksi ehdittiin häät viettämään nyt, kun olen hoikka ja nuorekas. 🤵🏻👰🏻Sain ainakin miehen haksahtamaan avioon, kun olin hoikka.

Miten saisin ajatukset pois näistä ikävistä asioista ja voisin elää tätä hoikkaa hetkeä murehtimatta tulevaa raskasta aikaa?

Ps. Olen TODELLA KATEELLINEN niille, joille kilot eivät tunge kroppaan ilman lääkitystä

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lihot, jos edelleen liikut ja pidät kalorit 1800 päivässä. Mit syöt nyt ozempicin aikana. Oletko laskenut kaloreita?

Vierailija
22/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaa syödä paljon kaloreita täytyy myös treenata jotain päivittäin!

Harva jaksaa treenata 3000 Kcal edestä esim tunti kävelyä kuluttaa 250 kcal, eli pitäisi ylensyödessä kävellä 4 tuntia että pääsee siihen ettei edes liho

Saa kyllä jo kunnolla mättää, että tulee 3000 kaloria syötyä. Kuka edes tarttee niin paljon, ellei tee jotain tosi fyysistä työtä?

Kun on päivä aikaa mussuttaa kaikenlaista 3000 kcal tulee helposti. Tavallisessa keksissä on 480 kcal / 100gr. Yhdestä keksipaketista saa helposti 1000 kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla olis tuon laihdutuksen jälkeen niin paljon roikkuvaa nahkaa, ettei naurattaisi. 

Pitkää yli 3 pv. paastoa niin nahka tiukkenee autofagian ansiosta. 

Vierailija
24/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva jaksaa treenata 3000 Kcal edestä esim tunti kävelyä kuluttaa 250 kcal, eli pitäisi ylensyödessä kävellä 4 tuntia että pääsee siihen ettei edes liho

Saa kyllä jo kunnolla mättää, että tulee 3000 kaloria syötyä. Kuka edes tarttee niin paljon, ellei tee jotain tosi fyysistä työtä?

Kun on päivä aikaa mussuttaa kaikenlaista 3000 kcal tulee helposti. Tavallisessa keksissä on 480 kcal / 100gr. Yhdestä keksipaketista saa helposti 1000 kcal.

Niin, älä syö keksiä vaan syö lihaa ja eläinrasvaa. Vaatii jo yritystä syödä määräänsä enempää.

Vierailija
25/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päättänyt aloittaa myös, tosin en paina kuin 90kg. Kaikki tuttavat jotka ovat vastaavan lääkityksen aloittaneet ovat tehneet upean elämäntapamuutoksen. Huomioitavaa on että nuo uudet lihavuuslääkket eivät pelkästään estä näläntunnetta, vaan vähentävät jopa halua päihteidenkäyttöön. Olen varma, että näistä lääkkeistä tulee yksi tärkeimmistä lääkkeistä länsimaisessa yhteiskunnassa. Noiden käytön jälkeen voi lopettaa verenpainelääkkeet, kolesterolilääkkeet ym.  kun terveys paranee painon tippuessa. Kannattaa muistaa että Ozempic on jo vanha lääke. Paljon tehokkaampia lääkkeita on jo saapunut markkinoille.

90kg on kylläkin ihan jäätävä ylipaino.

Vierailija
26/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päättänyt aloittaa myös, tosin en paina kuin 90kg. Kaikki tuttavat jotka ovat vastaavan lääkityksen aloittaneet ovat tehneet upean elämäntapamuutoksen. Huomioitavaa on että nuo uudet lihavuuslääkket eivät pelkästään estä näläntunnetta, vaan vähentävät jopa halua päihteidenkäyttöön. Olen varma, että näistä lääkkeistä tulee yksi tärkeimmistä lääkkeistä länsimaisessa yhteiskunnassa. Noiden käytön jälkeen voi lopettaa verenpainelääkkeet, kolesterolilääkkeet ym.  kun terveys paranee painon tippuessa. Kannattaa muistaa että Ozempic on jo vanha lääke. Paljon tehokkaampia lääkkeita on jo saapunut markkinoille.

Olen lihaksikas mies, joten ei se kyllä mikään jäätävä ole, mutta lievästi ylipainoinen toki. Alle 80kg on tarkoitus tiputtaa.

Vierailija
27/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaksikas mies, joten ei se kyllä mikään jäätävä ole, mutta lievästi ylipainoinen toki. Alle 80kg on tarkoitus tiputtaa.

Mistä päättelet että olet lihaksikas, harrastatko voimannostoa. Atleettinen voi olla läskin alla. Jos se 10kg pudotus on niin helppoa mikset jo laihduta?

Vierailija
28/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, älä syö keksiä vaan syö lihaa ja eläinrasvaa. Vaatii jo yritystä syödä määräänsä enempää.

Liha ei ole laihduttajan ruokaa sisältää paljon rasvaa ja se vielä on sitä laatua joka tukkii verisuonet.

Vierailija
29/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on taas pakko alkaa mättämään ruokaa jatkuvasti suuhun?

Keho käskee. Siinä ei auta mikään. Ihan sama kuin se, että vessaan on pakko jossain vaiheessa mennä.

No johan oli vertaus. Keho ei todellakaan käske. Mielellä voi hallita moisia käskyjä

Vierailija
30/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että olet lihaksikas, harrastatko voimannostoa. Atleettinen voi olla läskin alla. Jos se 10kg pudotus on niin helppoa mikset jo laihduta?

Ihan silmillä näkee, että lihasta on. Rasva on vatsaontelon sisällä. Lääkkeet haluan koska haluan myös alkoholin himoni katoavan, alkoholi on syy miksi ylipainoa tulee. Haluan päästä kaikista muista lääkeistä eroon. Tulokset mitä noilla lääkkeillä on saatu ovat niin hyviä, että en näe mitään syytä jättää lääkettä käyttämättä.

Vierailija
31/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetat lääkityksen?  Normaalisti näitä käytetään koko elämä.

Vierailija
32/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä Ozempic pois tuollaisia kilomääriä 130 -> 55 kg, mutta saahan sitä kaikenlaisia satuja keksiä.

Vierailija
33/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liha ei ole laihduttajan ruokaa sisältää paljon rasvaa ja se vielä on sitä laatua joka tukkii verisuonet.

Ei eläinrasva haittaa, kunhan sitä saa maltillisesti. Nuo monet nyt 90v papat söivät paljon eläinperäisiä tuotteita aikoinaan ja pysyivät laihoina. Paljon liikuntaa, eikä prosessoitua ruokaa. Nykyajan ihmiset eivät elä niin vanhoiksi, kun vetävät kaikkea paskaa koko elämänsä kehoon.

Vierailija
34/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic'issä ja vastaavissa GLP-1 agonisteissa lienee - hinnan lisäksi - karmeinta se että kun kilot tulevat käytön lakattua takaisin, ne tulevat enimmäkseen rasvana, ei kuurin aikana menetettynä lihaksena?

Vierailija
35/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Kukaan muu ei sinne suuhun työnnä yhtään mitään. Ja jo tuolla painonpudotuksella olo on automaattisesti pirteämpi ja reippaampi, joten mihin se nyt katoaisi yht'äkkiä? Olen itse tiputtanut ene-dieetillä 24kg ja toinen mokoma vielä tiputettavaa mutta se tiputetaan muuttuneilla elintavoilla, eli ruoalla, liikunnalla ja kalorivajeella.

Vierailija
36/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ylensyödä? Jos pakko puhuttaa jatkuvasti jotain niin syö kasviksia.

Vierailija
37/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho käskee. Siinä ei auta mikään. Ihan sama kuin se, että vessaan on pakko jossain vaiheessa mennä.

Kyse varmaan enemmän siitä, ettei syö sellaista ruokaa joja pitää verensokerin tasaisena ja kehon kylläisenä.

Vierailija
38/38 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt helvettiin sen lihasi kanssa. Kuka haluaa syödä kidutettua ja antibiootein sekä stressihormonein kyllästettyä lihaa? Hyi hemmetti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä