Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: PeruSuomalaisten kanatus noususa!

Vierailija
19.08.2026 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012212668.html

On varmasti tuleva pää ministeri puolue jos jatkaa samalla tavalla!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki persuja ja rasismia inhoavat eivät ole ”viher vas sareita”"

Totta, mutta kaikki jotka inhoavat persuja ovat suomalaisvastaisia rasisteja.

PÄIVÄN PARAS!! 😂 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006114058.html

"Perussuomalaiset erottuu Venäjää koskevissa IS:n eurovaalikoneen vastauksissa selvästi muista puolueista." 

Vierailija
42/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo otsikon kirjoitusvirhe kertoo taas kaiken oleellisen. Suomi, sivistys ja suomlaisuus saa sanoa heippodei, jos nämä tampiopersulít päästetään enää ikinä valtaan.

M a m u t u s on sivistystä?

Sallikaa mun nauraa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näm pellet tulisi kieltää lailla haitallisisna SUomelle, itselleen ja kaikelle muullekin.

EIköhän kaikki ala olla kurkkuaan myöten täynnä persujen someruikutusta, jatkuvaa vihaa, ideologiaa, johon ei mahdu mitään muuta kuin maahnmto, velanmättöä, suomlaaisen kulttuurin polkemista. 

Kuinka tyhmä pitää olla että tämän kauden näyttöjen jälkeen vielä äänestää persuja tai kokoomusta?

PS on ainoa puolue joka on vienyt eteenpäin kiristyksiä maahanmuu ttoon. Olen tästä kiitollinen ja palkitsen heidät äänelläni seuraavissa vaaleissa. 

Kaikki muut asiat he ovatkin sössineet joten ei PS:lle.

Vasemmisto ei räyhäämisen ohessa näe, että äänestäjät ovat pääasiassa tyytyväisiä PS:n politiikkaan ja aikovat äänestää heitä myös ensi vaaleissa. Aika samaan tulokseen ovat yltämässä kuin viime eduskuntavaaleissa, eli persuilla on tasainen ja vankka peruskannatus jolla pysyvät kärjen tuntumassa. Ja jos jotain sellaista tapahtuu mikä saa myös liikkuvat äänestäjät kannattamaan suljettuja rajoja kuten joku verinen terrori, voi PS nousta jopa kärkeen. Muut puolueet eivät ole näyttäneet teoillaan, että he haluaisivat puuttua ongelmiin, joten jos tähän muutosta haluaa, ei vaihtoehtoja ole.

Vierailija
44/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehe Ehe he he he, mul on tosi hyvä idea.

Kirjotetaa hei sillei niinku persu ois sen kirjottanu, ja laitetaa siihe paljo kirjotusvirheitä ...ehe ehe ehe.

Sit vastataa ite siihe omaa kirjotuksee, et oppikaa kirjottaa ehe ehe ehe

Edes  sarjarikollinen Peltokangas ei osaa kirjoittaa oikein, niin olen varma ettei sen äänestäjätkään. 

Vierailija
45/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näm pellet tulisi kieltää lailla haitallisisna SUomelle, itselleen ja kaikelle muullekin.

EIköhän kaikki ala olla kurkkuaan myöten täynnä persujen someruikutusta, jatkuvaa vihaa, ideologiaa, johon ei mahdu mitään muuta kuin maahnmto, velanmättöä, suomlaaisen kulttuurin polkemista. 

Kuinka tyhmä pitää olla että tämän kauden näyttöjen jälkeen vielä äänestää persuja tai kokoomusta?

PS on ainoa puolue joka on vienyt eteenpäin kiristyksiä maahanmuu ttoon. Olen tästä kiitollinen ja palkitsen heidät äänelläni seuraavissa vaaleissa. 

Vasemmisto ei räyhäämisen ohessa näe, että äänestäjät ovat pääasiassa tyytyväisiä PS:n politiikkaan ja aikovat äänestää heitä myös ensi vaaleissa. Aika samaan tulokseen ovat yltämässä kuin viime eduskuntavaaleissa, eli persuilla on tasainen ja vankka peruskannatus jolla pysyvät kärjen tuntumassa. Ja jos jotain sellaista tapahtuu mikä saa myös liikkuvat äänestäjät kannattamaan suljettuja rajoja kuten joku verinen terrori, voi PS nousta jopa kärkeen. Muut puolueet eivät ole näyttäneet teoillaan, että he haluaisivat puuttua ongelmiin, joten jos tähän muutosta haluaa, ei vaihtoehtoja ole.

Jaa niin mikä persujen trolitehtaan vakio copypaste vastaus? 😂 

Vierailija
46/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen viime vaalejakin perussuomalaiset tuplaantui 10%:ista 20%:iin muutamassa kuukaudessa. Sama juttu tulee tapahtumaan nyt, paitsi että koska persut ovat nyt 15%, ne tulee tuplaantumaan ja saamaan 30%.

14,6 vain. 

Vierailija
47/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki persuja ja rasismia inhoavat eivät ole ”viher vas sareita”"

Totta, mutta kaikki jotka inhoavat persuja ovat suomalaisvastaisia rasisteja.

Eli suurin osa suomalaisista, ok.

Vierailija
48/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen viime vaalejakin perussuomalaiset tuplaantui 10%:ista 20%:iin muutamassa kuukaudessa. Sama juttu tulee tapahtumaan nyt, paitsi että koska persut ovat nyt 15%, ne tulee tuplaantumaan ja saamaan 30%.

14,6 vain. 

Pilkunviilausta ja virhemarginaaleja. Pääasia on, että persut tulee saamaan noin kolokytä prossaa. 

Vierailija
49/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sama jatkuu, niin PS ohittaa Kokoomuksen ennen vaaleja. Se tuo haasteita seuraavan hallituksen muodostamiseen.

Kun kokkareiden kannatus on pohjamudissa, jopa kissojensilittelypuolue menee ohi.

Vierailija
50/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele vielä lisää.

Vierailija
51/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa persut oli 14,2 Hesarin gallupissa ja nyt 14.6 että en nyt tuolla mininousulla hirveästi hurraisi. Ja edelleen matka demareihin valtava, joten persut saavat rauhassa nyt vaan valmistautua ikuiseen oppositioon. 

Vierailija
52/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta tulossa pää ministeri puolue jos saatte taivuteltua demarien äänestäjiä äänestämään PS tai jättämään äänestämättä. 

Mulla on oma missioni omien vanhempieni käännyttämisessä pois demarien äänestäjäkunnasta. Edellisissä vaaleissa sain käännytettyä (oletettavasti luultavasti) muutamia kepulaisia persuiksi.

Ajatusta pitää saada idätettyä pikkuhiljaa ja niin hienovaraisesti, että kohde on siinä uskossa, että on itse ilman tuputtamista omaksunut tietyn uuden ajatusmallin. 

Jos kuulen jonkun vähänkään empivän omaa poliittista vakaumustaan, mulle iskee heti hinku ujuttaa pieni persu empivän olkapäälle kuiskuttamaan. Vahvan poliittisen identiteetin omaavia en pyri käännyttämään, liian suuri työmaa.

Vierailija
53/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuussa persut oli 14,2 Hesarin gallupissa ja nyt 14.6 että en nyt tuolla mininousulla hirveästi hurraisi. Ja edelleen matka demareihin valtava, joten persut saavat rauhassa nyt vaan valmistautua ikuiseen oppositioon. 

Kansa odottaa jo innolla että loputkin persut lähtee häntä koipien välissä Anon naapuriin missä ei paljoo "woke" paina mieltä!! 😎😎 

Vierailija
54/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta tulossa pää ministeri puolue jos saatte taivuteltua demarien äänestäjiä äänestämään PS tai jättämään äänestämättä. 

Mulla on oma missioni omien vanhempieni käännyttämisessä pois demarien äänestäjäkunnasta. Edellisissä vaaleissa sain käännytettyä (oletettavasti luultavasti) muutamia kepulaisia persuiksi.

Ajatusta pitää saada idätettyä pikkuhiljaa ja niin hienovaraisesti, että kohde on siinä uskossa, että on itse ilman tuputtamista omaksunut tietyn uuden ajatusmallin. 

Jos kuulen jonkun vähänkään empivän omaa poliittista vakaumustaan, mulle iskee heti hinku ujuttaa pieni persu empivän olkapäälle kuiskuttamaan. Vahvan poliittisen identiteetin omaavia en pyri käännyttämään, liian suuri työmaa.

Mitä muuta perusKulttiin kuuluu? 

Vierailija
55/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisankannatus?? 🤗

Vierailija
56/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun missiona on saada kaikki persuja äänestäneet, äänestämään vasemmistoa.

Vierailija
57/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran vaalilupaus:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010062996.html

Vierailija
58/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS ainoa puolue joka uskaltaa myöntää että valta mediat vääristelevät vaali tuloksia. Siksi ääneni menee Mestarille! 

Vierailija
59/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS ainoa puolue joka uskaltaa myöntää että valta mediat vääristelevät vaali tuloksia. Siksi ääneni menee Mestarille! 

Ei vaan ainoa puolue, joka valehtelee ja levittää propagandaa luotettavien medioiden korruptiosta. Sen takia, kun et usko luotettavia medioita, sinun ei pitäisi myöskään sitten uskoa Hesarin gallupissa esitettyä väitettä kannatusluvuista. 

Vierailija
60/66 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien takinkäännöt ja lupaukset on ihan peersiistä, eikä niihin usko kuin aivopestyt hölmöläiset, sossupummit omissa kuplissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän