Mikä monille päivittäinen paikka on sinulle vieras?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään ihmistä, jolle jäähalli olisi päivittäinen paikka. En, vaikka itsekin siellä aika paljon tulee hengailtua
Meidän koulun kundit oli siellä kyllä jatkuvasti! Jotkut harrastavat tosissaan!
Miten joku voi viettää aikaansa sellaisessa hien, kumin ja ulosteen hajussa?
15 vuotta sitten kävin työn puolesta ihan vaan aitiossa viemässä ruoat ja olin paikalla puolisen tuntia. Vieläkin aistin sen kuvottavan lemun kun kuulen sanan "jäähalli".
Ei se mikään neitien paikka olekaan. Hienohelmat voivat mennä vaikka pilatekseen.
Mun on vastattava auto! En aina välillä meinaa muistaakaan milloin olisin ollut auton kyydissä kun ei ole enää omaa autoa, niin menee tosi pitkiäkin aikoja ilman sitä. Noh, käveleminen on hyvästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta
Ei ole sinulle vieras, koska olet täällä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Alko.
Sama. Onneksi ne myyjät on siellä tosi avuliaita. Meidän citymarketissa on loistava valikoima erikoisoluita, joita ostan joskus, mutta Alkoon jouduin kerran menemään kun tein risottoa (tämä oli aikaa ennen viinejä ruokakaupoissa). Mukava myyjä auttoi kyllä, kun sanoin, että tarvitsen mahdollisimman pienen pullon kuivaa valkkaria risottoa varten.
Osalle näköjään lukutaito on vieras käsite. Ei paikka ole sinulle vieras, jos käyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunto Sali, Jää Halli, Jalka Pallo Stadion, Musiikki Festari, Kalja Kuppila, Laiva Risteily, Uima Halli, Talo Yhtiön Sauna
Äidinkielen luokkakin on ollut sinulle vieras paikka?
Menit sitten ansaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Bordelli.
Kenellä on varaa käydä bordellissa päivittäin?
Kela, OmaKela
Työttömyyspalvelut
Kuntosali
Vierailija kirjoitti:
Kela, OmaKela
Työttömyyspalvelut
Kuntosali
Kuka käy Kelassa tai edes OmaKelassa PÄIVITTÄIN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela, OmaKela
Työttömyyspalvelut
Kuntosali
Mistä minä tietäisin kun en itse käytä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela, OmaKela
Työttömyyspalvelut
Kuntosali
Mistä minä tietäisin kun en itse käytä ollenkaan.
Siinäpä se ongelma onkin. Et tiedä. Kysyttiin paikka, joka on monille päivitäinen
Ravintola en oo käyny ikinä. Insta, tiktok, face. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään ihmistä, jolle jäähalli olisi päivittäinen paikka. En, vaikka itsekin siellä aika paljon tulee hengailtua
Meidän koulun kundit oli siellä kyllä jatkuvasti! Jotkut harrastavat tosissaan!
vaikka harrastaisi miten tosissan, ei ole päivittäin jäähallilla. ei niitä vuoroja jatkuvasti ole. edes ammattilaiset eivät ole päivitäin hallilla. heilläkin on vapaapäiviä.
Niin, eikä kuntosalillakaan kukaan käy 7pvä/vko, ei edes personal trainerit.
Vierailija kirjoitti:
Osalle näköjään lukutaito on vieras käsite. Ei paikka ole sinulle vieras, jos käyt siellä.
Eipäs asseilla.
Helsinki