Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopopojat.

Vierailija
18.08.2026 |

Ovat ruvenneet entistä uhmakkaammiksi liikenteessä. Täysillä ajetaan autojen ohi vaikka keskikaupungilla. Muutenkin ajavat jokapaikassa täysillä, mitä moposta lähtee. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mopopoikia dissaava joutuu mun mopon takarenkaan alle vangiksi kunnes pahoittelee ja pyytää kaikilta mopopojilta anteeksi. istun itse mopon selässä ja päästän vapaaksi vasta kun anteeksi on pyydetty. t. mopopoika

Mopo painaa ehkä reilut 100kg ja siihen päälle vielä sinun painosi, joten mopon renkaan alla ei saa happea ja tuskin pystyy pyytelemään anteeksi, vaikka tahtoisikin.

Vierailija
22/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään valittamista mopopojista. Täällä maalla ne osaa käyttäytyä.

No hyvä että siellä. Sukulainen mäi talon kun ei kestänyt yörallia. Toisessa paikassa kivittivät ikkunan rikki.  Nämäkin maalla. Tuusulakin on muuten maaseutua enimmäkseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mopopoikia dissaava joutuu mun mopon takarenkaan alle vangiksi kunnes pahoittelee ja pyytää kaikilta mopopojilta anteeksi. istun itse mopon selässä ja päästän vapaaksi vasta kun anteeksi on pyydetty. t. mopopoika

Saa tulla kokeilemaan! 

Miten ajattelit saada minut ensin maahan makaamaan, jotta voisit rullata mopolla päälle? Minulla on sen verran hyvin treenatut vatsalihakset, että ei tunnu missään vaikka joutuisin mopon takarenkaan alle päiväksi. Vaadin siitä huolimatta, että liikennesäännöt ja lait koskevat myös mopopoikia.

Vierailija
24/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilisiltana läheisen koulun pihassa koppimönkijä jossa tyttö kuskina ja kaksi kyydissä, rälläsi aivan järjetöntä rallia pitkin pihaa, futiskenttää ja jalkakäytäviä.

Kyllä, hän on mopopoika

Vierailija
25/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu mopopojista karkaa aikuisilla aina syyttelyksi ja unohdetaan, että itsekin on joskus oltu nuoria. Vinkkinä mopopojille, ettei näistä kannata provosoitua.

Vierailija
26/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vielä eläissäni näkeväni sen päivän, että polttomoottorimopot kielletään. 

Vierailija
27/27 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele noin toimimaan, koska kyseessä olisi vapauden riisto, jos toinen ei pääse vapaaksi. Lisäksi päälle tahallisesti tai vahingossa ajaminen on tieliikennelaissa kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi