Kokoomus odottaa perussuomalaisten prosessia
Nyt on kokoomuksella selkärankaa. He odottavat perussuomalaisten prosessia.
Kommentit (29)
Onko persuilla prosessi vielä kesken, vai mitä Kokoomuksessa odotellaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ton itkemisen voisi jo lopettaa. Peltokangas ei tarkoittanut ketään tiettyä poliitikkoa!!
No nyt persu kyllä vitsin murjaisit. Kyllä on taas ymmärryksessä aukkoja kun ei selvää suomen kieltä tajua. Sitä on teillä päin kyllä laajemminkin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ton itkemisen voisi jo lopettaa. Peltokangas ei tarkoittanut ketään tiettyä poliitikkoa!!
Joo joo, ihan niin kuin kukaan olis niin tyhmä, että uskois tuon.
Persujen sanktioprosessi puoluetoimistolla:
Mäkelä: otat sie Maukka lisää kahvia ja uuden viinerin, mie tarjoon
Turkkila: vit#tu, ku nauratti afkaani-muslimi-juttu, hyvin äijä vetäää
Antikaine: niii, hihi- mäkin kännissä taas laitoin niitä tekoälyjutskii, joita Matias neuvoi
Slunga-Poutsalo: Just näin, nyt on hyvä meno- täys rähinä päälle ennen vaaleja, Teemulle on jo varattu A-studioon meno, Wille jatkaa median haltuunottoa ja Riikka hoitaa isot linjat
GO MESIMÄYRÄT- me tullaan viel!
Vaikuttaa että itse poliitikot ovat prosesseja, jotka suorittavat ennalta määrättyä koodia päättymättömässä luupissa.
🤣🤣🤣
Hajaantukaa, ei mitään nähtävää. Emme muutakaan keksi!
Tämä Orpon kesytysprojekti - miten meni niinku omasta mielestä?
Riikkuli itse kutsui muslimeja apinoiksi
Vierailija kirjoitti:
Se oli turkkilaisia. Muttavyhtä kaikki umpirasistinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt persu kyllä vitsin murjaisit. Kyllä on taas ymmärryksessä aukkoja kun ei selvää suomen kieltä tajua. Sitä on teillä päin kyllä laajemminkin liikkeellä.
Siis se saattoi tarkoittaa ketä tahansa afgaanitaustaista demarimusliminaista, ei yksilöinyt niistä ketään! Saattoi olla kuka vaan!
Kokoomuksen taktiikka tällä kaudella on heilutella ruoskaa taustalta, ja uskotella olevansa viaton sivustakatsoja. Vaikka kaikki on Orpon syytä, kun otti perseet hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on realisti !
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen taktiikka tällä kaudella on heilutella ruoskaa taustalta, ja uskotella olevansa viaton sivustakatsoja. Vaikka kaikki on Orpon syytä, kun otti perseet hallitukseen.
Kokoomus on muutenkin lähentynyt persuja. Attekalevat ja teresammallahdet eivöt mitenkäön eroa pahimmista junttipersuista
Vierailija kirjoitti:
Sannan perheenyhdistämislain nojalla Somaliasta on tullut apinoitakin Kelan asiakkaiksi. Sukulaisuuden epäily olisi rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan perheenyhdistämislain nojalla Somaliasta on tullut apinoitakin Kelan asiakkaiksi. Sukulaisuuden epäily olisi rasismia.
Se oli taas Rydman kun vertasi Somaleita haitallisiin vieraslajeihin.
On se kumma kun mitään ei saa ministeri sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia viestejä tääkin palsta täynnä, ja samaan aikaan toisissa ketjuissa intetään, että ei Suomessa mitään rasismia ole 🙄
Kokoomus odottaa että asia unohdetaan. Lindtmannin kannattaa tehdä muistiinpanoja siitä, miten nää on näitä kohuja hoitaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli turkkilaisia. Muttavyhtä kaikki umpirasistinen kommentti
Jossa ei ole mitään pahaa.