Ensin lenkille, sitten uimaan. Mutta mihin kamat?
Lenkkipolut maauimalan vieressä. Mihin ihmeeseen jätän uimakassin lenkin ajaksi, jos tulen kävellen tai pyörällä. Maauimalaan pitäisi maksaa 2 maksua, jos ensin vaan vie tavarat. Ulkona ei ole mitään säilytyspaikkaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Autolla olen mennyt tämän takia. Pyörän kanssa on vielä kypäräkin. Liikaa varastettavaa. En halua juosta joku hölskyvä reppu selässä.
Ap
Moni haluaakin pölliä varta vasten jonkun muun hilseessä olevan kypärän.
Juoksureppu tai -liivi on tehty siihen tarkoitukseen, eikä sen pitäisi hölskyä.
Voit kiinnittää pyöräilykypärän pyörään turvallisesti pujottamalla vaijerilukon tai pyörän oman lukon kypärän leuan alta kulkevan hihnan läpi tai suoraan kypäränaukosta. Vaihtoehtoisesti voit käyttää erillistä pienoisvaijerilukkoa tai kypärälukkoa, joka kiinnitetään suoraan pyörän runkoon.
Pyörän oma lukko: Pujota rungon tai renkaan ympäri menevä vaijerilukko tai ketju kypärän hihnan lenkin läpi ennen lukitsemista.
Erillinen vaijerilukko: Käytä pientä riippulukko- tai numerovaijerilukkoa, jolla saat kypärän kiinni suoraan pyörän runkoon.
Kypärälukko: Asenna pyörään tarkoitukseen tehty erillinen kypärälukko, joka estää hihnan irrottamisen ilman avainta.
Vierailija kirjoitti:
Autolla olen mennyt tämän takia. Pyörän kanssa on vielä kypäräkin. Liikaa varastettavaa. En halua juosta joku hölskyvä reppu selässä.
Ap
No sitten joko kamat suoleen tai jäät kotiin.
Pyörän kanssa on vielä kypäräkin. Liikaa varastettavaa. En halua juosta joku hölskyvä reppu selässä.
Kaikkiin näihin on jo kerrottu toimiva ratkaisu: kevyet retkimateriaalit, juoksuun suunniteltu juoksureppu, juomarakko, kypärä lukolla kiinni fillariin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En minäkään halua juosta hölskyvien tissien kanssa. On vaan täytynyt hankkia oikeat varusteet. Tissejä kun ei voi jättää mihinkään lenkin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
suoneen?
Metsäkätköön!
Vierailija kirjoitti:
Uikkari alle ja lenkkivaatteet päälle. Suoraan lenkiltä kamat kaappiin ja altaaseen, käymättä suihkun kautta. Toiseen suuntaan sama homma niin ei tarvitse pyyhettäkään.
Näin itse menen. Tosin juoksen sinne hallille ja takaisin. Ja käyn kyllä mennessä välissä suihkussakin ilman uikkaria ja huuhdon sen uikkarin samalla.
Hyi sikailija! Huuhtelet hikesi uima-altaaseen?
Pitikin kysellä, jos autolla menet. 🤦