Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet outo?

Vierailija
18.08.2026 |

Nyt saa luetella.

Itse olen outo varmaan siinä mielessä, että tarvitsen yksinäisyyttä siinä määrin, että olen esim. valmis heräämään todella aikaisin, jotta voin kävellä tyhjillä kaduilla. Käyn myös kaupassa sellaisiin aikoihin, että muut nukkuvat. Onhan se nyt aika outoa.

Entä te?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn helposti kaikesta äänistä ja hajuista ja tai maneereista.Joku ihan järjetön juttu esim. kaupassa tuo muovipakettien rutina kun ihmiset käsittelee niitä saa ihan raivon valtaan. Siksi käyn kaupassa vain iltaisin. En ole väkivaltainen ihminen, päinvastoin, tyynnyttelen aina muita.

Vierailija
22/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En innostu mistään sellaisesta josta suuret ihmismassat innostuu:

Sähköautot (rumia, kalliita ja vaivalloisia)

Sosiaalinen media (en ikipäivänä jakaisi tietojani missään)

Yhdenvertaisuus-ja tasa-arvokiihkoilu muusta woketuksesta puhumattakaan (täysi pähkähullua)

Tatuoinnit (rumia, aivan kaikki)

Tosin en pidä tätä outona, vaan viisaana. 

Mitä outoa tässä oli? Teitä/meitähän tämä palstakin on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellakin tapaa, mutta näitä "outouksia" yleensä yhdistää se, että olen keskivertoa paljon älykkäämpi. 

Vierailija
24/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja pidän "nuoriso" vaatteista.

En koskaan laittaisi päälleni tunikoita, Marimekkoa, pillifarkkuja yms. Ei noissa mitään huonoa ole, mutta en vain pidä.

Vierailija
25/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 50 ja pidän "nuoriso" vaatteista.

En koskaan laittaisi päälleni tunikoita, Marimekkoa, pillifarkkuja yms. Ei noissa mitään huonoa ole, mutta en vain pidä.

minäkin käytän niitä vaateita joita haluan, en ikään 'sidottuja' enkä mitään muotia seuraa vaan itselle mukavia käytän.

Vierailija
26/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka sitten on outo ja miten se määritellään. Minuakin pidetään vähintään jotenkin kummallisena vaikka en tee mitään sellaista mitä muutkaan ihmiset ei normaalisti tee. Se ei vaan ilmeisesti sovi persoonaani niin se tekee minusta oudon.  En vaan sovi tavallisten ihmisten sekaan,jossain taiteijapiireissä ei olisi vaikeuksia olla mutta kun ei vaan ole minkäänlainen taiteilija eikä lahjakkuuttakaan siihen. Mutta olen vahva luonne ja pärjään kyllä.

Vierailija
27/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta 

oudosta tulee normaalia Kun se yleistyy.

Vierailija
28/28 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vanhoista asioista ja vanhoista tavoista tehdä asioita. Esim. En käytä sähkölaitteita, jos ei ole ihan pakko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi