Köyhiä lapsia 26 000 lisää
Yle: Hallituksemme lisännyt lapsiköyhyttä
Kommentit (43)
Harmi, kun Suomessa ei ole hiilikaivoksia, joissa olisi lapsillekin töitä.
Vanhaan aikaan oli "normaalia" olla köyhä suurimmalla osalla. Ei meille maksettu harrastuksia tai viety ulos syömään tai annettu kyytiä (itse piti kävellä, pyöräillä tai mennä bussilla). Ei siihen kuollut;)
Syynä vanhemmat. Ketään ei pakoteta lisääntymään.
Edellisen hallituksen aikana 300 000 putosi köyhyysrajan alle, ei missään siitä valitettu niin mitä sitä nyt viitsis vaivaa nähdä.
Köyhät kyykkyyn. Eiväthän ne ole edes ihmisiä kokoomuslaisten silmissä.
Miksei ne mene töihin?
T. Hallitus
Huvittaa tuo yksi kaavio, jonka mukaan suurituloisimpaan 5% kuuluu myös soviteltua etuuutta saaneita. Eihän näin voi mitenkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Sinne joutais Petteri ja hammasPurra
Ennen vanhaan asuttiin koko perhe yksiössä, käytettiin sisarusten vaatteita ja paikkailtiin niitä. Ruokakin oli perunaa ja läskisoosia, hedelmiä harvoin.
Tähän hallitus haluaa meidät köyhimmät palauttaa.
Hallituksen tavoitteena oli alun alkaen lisätä työn tarjontaa eli työttömyyttä. Termi työn tarjonta on poliittista uuskieltä, jonka moni ymmärtää väärin luullen että työpaikat lisääntyisivät.
Ja lisää tulee joka vuosi ulkomailta lisää.
Ei ole kenenkään etu ottaa Suomeen liikaa m. muuttajia. Vääristävät koko yhteiskuntarakenteen. Mutta kun Suomi ei uskalla kiristää m. muuton perusteita rutkasti.
Eihån Suomessa pitäisi olla köyhiä kerta kaikki työttömät tuntuu saavan vähintään tukia 2000-3000 e/kk?
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan aikaan oli "normaalia" olla köyhä suurimmalla osalla. Ei meille maksettu harrastuksia tai viety ulos syömään tai annettu kyytiä (itse piti kävellä, pyöräillä tai mennä bussilla). Ei siihen kuollut;)
Eikä me eletä enää missään 60-luvun maalla, parahin irmeli.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen hallituksen aikana 300 000 putosi köyhyysrajan alle, ei missään siitä valitettu niin mitä sitä nyt viitsis vaivaa nähdä.
Silloin oli töitä mihin olisi voinut mennä. Nyt ei ole kun petteriboy antoi ne ulkeille.
"Syntyvyys vähenee. Suomessa loppuu lähivuosina puolet peruskouluista. Osalle paikkakunnista ei jää edes yhtä koulua."
Vierailija kirjoitti:
Nyt minun veronmaksajana pitää ostaa festariliput ym hupiliput maahanmuuttajille, näin he oppivat
hupaisimmin kielemme ;D
Anna mun kaikki kestää!
Hopi hopi lippuja maksamaan, nyt alkavat Helsingin juhlaviikot ;D
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää tulee joka vuosi ulkomailta lisää.
Ei ole kenenkään etu ottaa Suomeen liikaa m. muuttajia. Vääristävät koko yhteiskuntarakenteen. Mutta kun Suomi ei uskalla kiristää m. muuton perusteita rutkasti.
Mutta kun nämä nyt "köyhyyttään" ulisevat ovat itse ne tänne halunneet (se kauhea rassismin pelko) ja se ihana tunne kun olen näin muita parempi, onhan se silloin oikein että ottavat itsekin osaa niiden elättämiseen, no sitä saa mitä tilaa, nauttikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tuntuu kieltämättä elävän henkisesti jossain 1800-luvulla. Sivistys on kadonnut puolueesta kokonaan.
Ulkomaalaisia lapsia tuosta puolet.
Sellaisia, jotka ei aio tehdä päivääkään töitä Suomen hyväksi, kun heillä on omakin kotimaa.