Miksi minä en voita ikinä mitään?
Aina osallistun arpajaisiin ja muihin, muta ikinä ei ole tullut mitään!!!
Tulis joskus edes joku pieni juttu. Pipo tai semmoinen. Säilyisi usko maailmaan.
Lotossakaan ei ole tullut kuin noita kympin parin voittoja joskus harvoin. 40 vuotta olen pelannut joka viikko minimipanoksella. Nykyisin saman verran kaikkia lottoja.
Ei ikinä mitään kymppejä isompaa.
Toisaalta olen selvinnyt hengissä ja pienin vammoin parista läheltä piti tilanteesta.
Menikö minun tuurit sitten näihin?
Kommentit (26)
Lotossakaan ei ole tullut kuin noita kympin parin voittoja joskus harvoin.
Olethan sinä sitten voittanut MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Lotossakaan ei ole tullut kuin noita kympin parin voittoja joskus harvoin.
Olethan sinä sitten voittanut MITÄÄN.
Enpä tiedä tuosta. Enempi on mennyt kuin tullut. Että onko se voitto?
Aika moni ei voita mitään tai hyvin vähän.
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on sellaisia ihmisiä jotka voittaa joka viikko jotain. Ja esim eurojaska voittajia tunnen. Ne oli jo valmiiksi rikkaita ennenkuin niistä tuli miljonäärejä. Itse en myöskään voita mitään.
Onko se oikein? Niillä ei se voitto tunnu sitten juuri missään. Uusi vene tai urheiluauto. Thäts it.
Raha tulee rahan luo.
On paljon näitä "osallistu arvontaan" -juttuja, joissa luvataan hienoja palkintoja mutta todellisuudessa vaan kerätään ihmisten yhteystietoja eikä todellisuudessa arvota yhtään mitään. Esim tunnettu ikkuna- ja ovifirma järjesti tällaiset "arpajaiset" joissa palkintona 10000€:n ikkunaremontti. Osallistuin ja sieltä firmasta pian soitettiin ja alettiin heti tarjota edustajan käyntiä ikkunarempan suunittelua varten. Kun hetken sen soittajan kanssa juttelin, niin hän lopulta myönsi, ettei sitä ilmaista ikunaremppaa arvota lainkaan vaan tällainen arpajaisjuttu lisää ihmisten halukkuutta antaa omat yhteystietonsa ja he sitten kontaktoivat kaikki osallistuneet.
Ei ole mitään ”tuuria”. On vain matemaattisia todennäköisyyksiä. Kun sisäistät tämän, ymmärrät miksi aina häviät arpajaisissa. Todellisuudessa lähes kaikki häviävät loton kaltaisissa peleissä.