Olen 36 vuotias mies ja naisystäväni tuli raskaaksi, ainut ongelma on…
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia... Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisi viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 19v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Kommentit (11)
Josko se lapsi toisi tullessaan vähän elämänhallintaa ja sinäkin löytäisit itsestäsi sen yhteiskuntakelpoisen miehen.
Tai sitten saat hyvän syyn nyhvätä baarissa korvat punaisena kun lapsesi äiti antaa lapsellesi paremman miehen sukunimen.
Ei huolta, AI-tyttiksesi on vain virtuaalisesti raskaana. Lopeta tilaus, niin ei tarvitse maksaa ekstraa lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Josko se lapsi toisi tullessaan vähän elämänhallintaa ja sinäkin löytäisit itsestäsi sen yhteiskuntakelpoisen miehen.
Tai sitten saat hyvän syyn nyhvätä baarissa korvat punaisena kun lapsesi äiti antaa lapsellesi paremman miehen sukunimen.
Mistäs tämä yh-äippä löytää käenpoikaselleen sen paremman miehen sukunimen? Kuka hullu tohon suostuisi?
Vierailija kirjoitti:
Taasko? Miten voi salama sattua jo miljoonannen kerran samaan puuhun.. eikö vois jo pikku hiljaa oppia edellisistä kerroista?
😂😂😂😂😂
Tass? Joka kuukausi uudelleen ja uudelleen?
Taasko? Miten voi salama sattua jo miljoonannen kerran samaan puuhun.. eikö vois jo pikku hiljaa oppia edellisistä kerroista?