Kohulääkäri Ari Miettinen on kuollut
Edellinen poistettiin jostain syystä?
Ketokoutsari kertoo asiasta Instagram tilillään ja pyytää poistamaan Aria koskevat somejulkaisut.
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Ihmissilmällä ei näe infrapunavaloa. Tieteellinen fakta.
Mites perssilmällä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites perssilmällä??
Voithan sä kokeilla. Sirviö mainostaa jotain punaisia hippilaseja.😂
Tuohan sairasti jotain synnynnäistä sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko kyse tuosta kolarista, mutta spekuloidaan nyt sitten. Kaikki kertomani asiat pohjautuvat julkisessa levityksessä olleisiin asioihin.
Arilla oli eri värinen (kuin lehtikuvissa näkynyt valkoinen auto) tumma uusi Volvo, toki vanha auto oli valkoinen, ja ilmeisesti edelleen hänellä, kun yritti sitä myydäkin jossain päivityksessään, joten voisiko olla ollut niin, että oli peräkärryn (jos oli valkoisen perässä ollut) takia tarvinnut valkoista autoa (ehkä siinä oli vetokoukku, mutta uudessa ei), koska kolariautossa oli kuulemani mukaan ollut kärry perässä.
Noh, mutta siinä kolarissa olijat siis kyllä loukkaantuivat, toinen vakavasti, mutta ei ole kerrottu, että kukaan olisi kuollut itse kolariSSA.
Ehkä tämä vakavammin loukkaantunut (jos edes oli A.M.) kuoli sitten sairaalassa saamiinsa vammoihin, jos hänellä kerran oli luunmurtumia aiheuttava luustosairaus. Ehkä hän meni liian ”rikki”, ettei ollut mitään tehtävissä, mistä tietää.. Tai ehkä oli hengityskoneessa ja voisin kuvitella, että lääkärismiehellä on ollut hoitotahto, jossa saattanut lukea, ettei halua sellaista elämää, vaan pitää antaa kuolla, jos ei ole toipumisen mahdollisuuksia.
Silloin kun ihminen irrotetaan koneista, ei kuolema välttämättä tapahdu samassa hetkessä, jollain menee tunteja, jollain päivä pari. Ja silloin voisi kuvitella, että kuolema on voinut tapahtua läheisten ympäröimänä. Tällöin voitaisiin ehkä puhua ”pois nukkumisesta”, vaikka mahdollinen kolari aiheuttajana olisikin ”traaginen” (onnettomuus).
En mitenkään usko että mikään liittyisi kakkuun tai edes ketoiluun.
Ennemmin nämä kohut varmasti aiheuttaneet unettomuutta -> sekavuutta -> tutkimusjakso -> uni- tai muun mielialalääkkeen aloittaminen -> sivuvaikutuksia/uneliaisuutta -> nukahtaminen rattiin -> ajautuminen vastaantulijoiden kaistalle (Volvo uutena sähköautona olisi luultavasti estänyt ajautumisen pois kaistalta, varmasti kaistavahti varusteissa, mutta jos olikin valkoisella vanhemmalla bensavehkeellä liikkeellä, siinä ei välttämättä ole ollut vastaavia turvalaitteita..)
TÄMÄ SIIS PELKKÄÄ SPEKULAATIOTA, kukaan ei tiedä liittyykö Kuopion kolari ylipäätään tähän vai ei, tai liittyykö mikään mihinkään, mikä auto oli tai ei ollut, oliko lääkityksiä vai ei jne.
Joka tapauksessa erittäin surullinen juttu, itse olin juuri alkanut seurata kyseistä herraa ja hänen postauksissa oli moneltakin osin erittäin tärkeää sanomaa mm. ultraprosessoidun ruoan vaaroista, vaikka en itse mikään ketoilija olekaan. Kevyet mullat hänelle! Jossain näkyi risti hänen kaulassaan, eli toivottavasti oli uskon miehiä, jolloin pääsi iankaikkiseen elämään ja taivaan kirkkauteen ilman rajoittavia sairauksia! 🙏Mediassa nähty hinurin kyydissä musta auto on Volvo EX40. Kuljettajan puoli ottanut osumaa. Miettinen esitteli somessa hankkimaansa uutta autoa, joka oli juurikin EX40.
Video löytyy mm. hänen TikTok-tililtään.
Onko varmasti? Minusta tuo auton perä näyttää erilaiselle kuin ex40. En tosin ole mikään autoasiantuntija eikä ole tunnuksia tiktokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo Vakkuri on?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kahdeksankymppinen israel-seuralainen. Oppiarvoja kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko kyse tuosta kolarista, mutta spekuloidaan nyt sitten. Kaikki kertomani asiat pohjautuvat julkisessa levityksessä olleisiin asioihin.
Arilla oli eri värinen (kuin lehtikuvissa näkynyt valkoinen auto) tumma uusi Volvo, toki vanha auto oli valkoinen, ja ilmeisesti edelleen hänellä, kun yritti sitä myydäkin jossain päivityksessään, joten voisiko olla ollut niin, että oli peräkärryn (jos oli valkoisen perässä ollut) takia tarvinnut valkoista autoa (ehkä siinä oli vetokoukku, mutta uudessa ei), koska kolariautossa oli kuulemani mukaan ollut kärry perässä.
Noh, mutta siinä kolarissa olijat siis kyllä loukkaantuivat, toinen vakavasti, mutta ei ole kerrottu, että kukaan olisi kuollut itse kolariSSA.
Ehkä tämä vakavammin loukkaantunut (jos edes oli A.M.) kuoli sitten sairaalassa saamiinsa vammoihin, jos hänellä kerran oli luunmurtumia aiheuttava luustosairaus. Ehkä hän meni liian ”rikki”, ettei ollut mitään tehtävissä, mistä tietää.. Tai ehkä oli hengityskoneessa ja voisin kuvitella, että lääkärismiehellä on ollut hoitotahto, jossa saattanut lukea, ettei halua sellaista elämää, vaan pitää antaa kuolla, jos ei ole toipumisen mahdollisuuksia.
Silloin kun ihminen irrotetaan koneista, ei kuolema välttämättä tapahdu samassa hetkessä, jollain menee tunteja, jollain päivä pari. Ja silloin voisi kuvitella, että kuolema on voinut tapahtua läheisten ympäröimänä. Tällöin voitaisiin ehkä puhua ”pois nukkumisesta”, vaikka mahdollinen kolari aiheuttajana olisikin ”traaginen” (onnettomuus).
Ennemmin nämä kohut varmasti aiheuttaneet unettomuutta -> sekavuutta -> tutkimusjakso -> uni- tai muun mielialalääkkeen aloittaminen -> sivuvaikutuksia/uneliaisuutta -> nukahtaminen rattiin -> ajautuminen vastaantulijoiden kaistalle (Volvo uutena sähköautona olisi luultavasti estänyt ajautumisen pois kaistalta, varmasti kaistavahti varusteissa, mutta jos olikin valkoisella vanhemmalla bensavehkeellä liikkeellä, siinä ei välttämättä ole ollut vastaavia turvalaitteita..)
TÄMÄ SIIS PELKKÄÄ SPEKULAATIOTA, kukaan ei tiedä liittyykö Kuopion kolari ylipäätään tähän vai ei, tai liittyykö mikään mihinkään, mikä auto oli tai ei ollut, oliko lääkityksiä vai ei jne.
Joka tapauksessa erittäin surullinen juttu, itse olin juuri alkanut seurata kyseistä herraa ja hänen postauksissa oli moneltakin osin erittäin tärkeää sanomaa mm. ultraprosessoidun ruoan vaaroista, vaikka en itse mikään ketoilija olekaan. Kevyet mullat hänelle! Jossain näkyi risti hänen kaulassaan, eli toivottavasti oli uskon miehiä, jolloin pääsi iankaikkiseen elämään ja taivaan kirkkauteen ilman rajoittavia sairauksia! 🙏Mediassa nähty hinurin kyydissä musta auto on Volvo EX40. Kuljettajan puoli ottanut osumaa. Miettinen esitteli somessa hankkimaansa uutta autoa, joka oli juurikin EX40.
Onko varmasti? Minusta tuo auton perä näyttää erilaiselle kuin ex40. En tosin ole mikään autoasiantuntija eikä ole tunnuksia tiktokkiin.
Minä olen autoasiantuntija: tuo pesä näyttää Mersun maasturin perältä.
Vakkuri on pimeä tyyppi. Vastemielistä, kun yrittää Miettisellä kalastella itselleen katselijoita.
Hän on myös Ari Miettisen seuraaja ja arvostaa Aria paljon.
Hän on viisas mies eikä lainkaan pimeä.
Hyvää asiaa puhuu.
Parhaimmillaan aihe alkaa trendaamaan hieman laajemmin. Syömisen terveysvaikutykset on niin iso teema että siitä toivoisi kaikkien miettivän, vaikka siitä mitä meille esitetään terveyttä ylläpitävänä. Totumme tekemään asioita tietyllä tavalla, vaikka tajuaisimme jonkin olevan vinossa. Jopa niin että uhmamieli lisääntyy: ihan sama, teen mitä haluan, jaksan viikon tämän avulla jne. Näin itse elin vuosikausia. Ei elämän kuitenkaan pitäisi olla väsähtänyttä innotonta selviytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo Vakkuri on?🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kahdeksankymppinen israel-seuralainen. Oppiarvoja kyllä löytyy.
Ei taida olla vielä 70?
Kunnioitan hänen elämäntyötään. Vaikutti myös todella mukavalta persoonallisuudelta.
Kuitenkaan en voi olla miettimättä, että onko hän ehkä päätynyt tekemään ns. henkilökohtaisen ratkaisun. Ilmeisesti jotain psykiatrista taustaa kuitenkin oli.
Oletteko tosiaan ihan aikuisia tai ainakin itseään aikuisina pitäviä henkilöitä?
Minua ainakin hävettäisi kirjoittaa moista tuubaa edes anonyyminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen autoasiantuntija: tuo pesä näyttää Mersun maasturin perältä.
Olet oikeassa, auto on sivuprofiiltaan enemmän pystymäinen ja D-pilarin muoto. Näin ollen, onko kysymyksessä on MB ja näin ollen väärää tietoa?
Toinen spekulatiivinen kysymys, Mikä oli edesmenneen aikaisempi auto, jota ei saanut myytyä? Oliko valkoinen vai harmaa Volvo, jossa oli vetokoukku?
Vai voidaanko autokolarispekut lopettaa tähän?
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuus ja Fazer asialla? Oletettavasti.
Mitä ihmeen yhteyttä on lääketeollisuudella ja Fazerin kakuilla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arilla hauska servaus heinäkuisessa videossa; Miten parantua insuliiniresistenssistä? Ilman valmennuksia :D
Fiksu kaveri. Tyylillä lähti.
Siis miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö höörd.
Kiva kun kerroit. Aika pihalla olet jos et ole tähän törmännyt :D
Seuraan Kalevaa, Rantalakeutta, Maaseudun Tulevaisuutta, Ylen uutisia, Suomen Kuvalehteä Tähdet&Avaruus- lehteä, muutamaa maatalous- ja metsäalan ammattilehteä, harrastan radioamatööritoimintaa ja veteraanimoottoripyöräilyä.
En väittäisin olevani kovin pihalla asioista.
En kuitenkaan ole kuullut tästä "kohulääkäristä".
T: Nimim. Assburger
Aa, se oli tämä pakkohoito-keissi, joka väitetysti johtui Fazerin arvostelusta. Kyllä tapauksesta olen kuullut, mutta ei Miettisen nimi jäänyt mieleen.
T: Nimim. Assburger
Milloin on kenenkin syy noille pakkohoidoille, harvempi myöntää että syy on omissa korvien väleissä. Yleensä se läheiset jotka on "hulluja" . Terveisin psykiatrian osaston hoitaja
Onhan näitä, Moottorisahajongölööri Kurvinen, Ritta Kauppinen (kansanedustaja, lääkäri) jne. Suomi on mielenterveysasioissa todella heikko ja nykyisinhän saa M1-lähetteen lähes kenelle tahansa kun tekee ensin anonyymin huoli-ilmoituksen.
Huoli-ilmoituksella ja M1 lähetteellä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että olisi menehtynyt auto-onnettomuudessa. Kiitos hänelle arvokkaasta elämäntyöstään, omaisille jaksamista.
Mistä arvokkaasta ? Haukkui kakun onko se arvokasta elämäntyötä ?
25 vuotta lääkärintyötä (Savon sanomat) ja lukuisa määrä youtubevideoita ja muuta koulutusta on kyllä paljon isompi elämämtyö kuin yksi kakkuvideo. Kyllä itsekin hieraisin silmiä kun katsoin sen kakkuvideon. Arvasin kyllä että ongelmia siitä seuraa. Harvemmin yksittäisen firman tuotteita kritisoidaan niin suoraan. Mutta voisiko olla että Arilla oli siinä vaiheessa jo joku mt-haaste päällä, mania tai jotain. Joka sitten lopulta johti tähän surulliseen lopputulokseen. Kaikkea ei todennäköisesti ole kerrottu julkisuuteen.
Epäilen että Ari ajatteli että hänellä on tarpeeksi näkyvyyttä ja ammattitaitoa tuoda julkisuuteen Fazerin perseilyt. Se kakku on täyttä myrkkyä jota kenekään ei tulisi syödä. Noh, tästä tapauksesta näkee kuinka iso firma kuten Fazer voi rahalla ostaa hiljaisuutta ja pilata hyvää tarkoittavan henkilön nimen. Varottava merkki siitä mitä muita aiheita tässä yhteiskunnassa ei voi tuoda julki niin ettei oma nimi mahdollisesti menisi lokaan. Vapaan puheen maa tämä ei todellakaan ole.
Käyppäs katsomassa. Ne aineosat on lueteltu siinä paketin kyljessä.
Kai jokainen tietää ilman näitä nettivalistajiakin ettei sokerit ja lisäaineet oke terveellistä syötävää.
Eli fazer tekee tuotteitaan ja tokko välittää.
Toki. Mutta Ari nosti kissan pöydälle ja toi julkisuuteen tämän mitä kakku sisältää. Ja siitä nousi somekohu ja sai näkyvyyttä. Kaikki on hyvin fazerilassa kunhan kukaan ei tule huomanneeksi millaisilla ainesosilla he tuotteitaan ulos tuuttaavat :D Ja voi paratkoon he jotka huomaavat tämän ja nostavat asian tikun nokkaan.
Ne kakun sisältämät aineet on kaiketi ihan avoimesti ilmoitettu joka ainoassa paketissa.