Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohulääkäri Ari Miettinen on kuollut

Vierailija
17.08.2026 |

Edellinen poistettiin jostain syystä? 

Ketokoutsari kertoo asiasta Instagram tilillään ja pyytää poistamaan Aria koskevat somejulkaisut.

Kommentit (616)

Vierailija
241/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän olen kanavaa seuraillut ja aika ihmeissäni olin sisällöstä kesän korvilla. Ikävä uutinen silti.

Se fazerin kakkukeissi oli kyllä erikoinen. Kunnon foliohattumeininki

Ari oli oikeasssa siitä Fazerina kakusta. Se on sisällöltään myrkkyä jota kenekään ei tulisi syödä jos haluaa pitää itsensä terveenä. Oletko koskaan leiponut kakkua? Siihen tulee rasvaa, sokeria, kanamunia, maitoa/piimää/jugurttia, jauhoja ja esim leivonta kaakaota makuaineeksi tai ananastaja ja kardemummaa. Vertaa tätä listaa siihen fazerinan sisällön listaan ja näet missä ongelma tälläisessä valmiskakussa javertaa  kuinka terveellisempi omatekemä on. 

Se videohan julkaistiin uusittuna videona. Meta poisti sen ensimmäisen kun pukeutuminen ei ollut sopivaa. Se loukkasi miettistä, metan väite lapsille sopimattomasta materiaalista.

Tokko nyt fazer oman julkisen  aineluettettelon takia ryhtyi mihinkään.

Vehnän viljelijät, konditoriat, karkkitehtaat saisivat koko ajan olla valistajien kimpussa jos eivät kestäisi.

Munasillaanko vaahtosi ensin? Hyvä että Meta metsästää näitä.

Niin kertoivat jotka ehtivät nähdä.

No ei nyt oikeesti

Itsekkin sanoi myöhemmällä videolla että oli unohtanut housut jalasta. Ihme vimma porukalla kehittää salaliittoja, tubettajalla alkaa iso pyörä heittää ja tyypit luulee että joku Fazer toimittaa lekurin pakkohoitoon vaikka lekuri itse myöntää että lähti pikkusen laukalle

Tuollaista videota en ole löytänyt.

Vierailija
242/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin katsoa Arin videoita, ja uskoin ihmisiin. Nyt luin tämän ketjun läpi ja olen varma että meillä ei ole enää mitään toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän olen kanavaa seuraillut ja aika ihmeissäni olin sisällöstä kesän korvilla. Ikävä uutinen silti.

Ari oli oikeasssa siitä Fazerina kakusta. Se on sisällöltään myrkkyä jota kenekään ei tulisi syödä jos haluaa pitää itsensä terveenä. Oletko koskaan leiponut kakkua? Siihen tulee rasvaa, sokeria, kanamunia, maitoa/piimää/jugurttia, jauhoja ja esim leivonta kaakaota makuaineeksi tai ananastaja ja kardemummaa. Vertaa tätä listaa siihen fazerinan sisällön listaan ja näet missä ongelma tälläisessä valmiskakussa javertaa  kuinka terveellisempi omatekemä on. 

Se videohan julkaistiin uusittuna videona. Meta poisti sen ensimmäisen kun pukeutuminen ei ollut sopivaa. Se loukkasi miettistä, metan väite lapsille sopimattomasta materiaalista.

Vehnän viljelijät, konditoriat, karkkitehtaat saisivat koko ajan olla valistajien kimpussa jos eivät kestäisi.

No ei nyt oikeesti

Itsekkin sanoi myöhemmällä videolla että oli unohtanut housut jalasta. Ihme vimma porukalla kehittää salaliittoja, tubettajalla alkaa iso pyörä heittää ja tyypit luulee että joku Fazer toimittaa lekurin pakkohoitoon vaikka lekuri itse myöntää että lähti pikkusen laukalle

Poisteli näitä kohun aikana tehtyjä joissa ei mitään ketoasiaa, selittelyä vain.

Vierailija
244/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy kun arvostelee virallista linjaa.

No kyllä tässä väkisin kysymyksiä nousee. 

Edelleen mietin mitä se "tuhma" käytös oli, mutta emmehän me voi kaikkea tietää. Aina hän oli jotenkin hymy huulilla niin ei tuommoisesta osaa päätellä murheita. 

Huumoriahan häneltä ei puuttunut - tulee mieleen olisiko ympäristöltä sitä puuttunut, eli tulkittiin jotain päin helvettiä. Tämä on niin helppo nähdä nykyisessä kyttäyskulttuurissa.

Vierailija
245/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto-dieettiä noudattavat kuolevat aina nuorina, kuten dieetin keksijä Atkins itse. 

Atkins kuoli tapaturmaan 72-vuotiaana. Hän liukaustui kävellessään TÖIHIN.

kuoli aivoissa olleen veritulpan vuoksi

toki myös liukastui, mutta missään e kai ole sanottu, että kumpi oli ensin. 

Vierailija
246/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitio hieman kaivaa, aika kumma että kutsutaan kohulääkäriksi. Varmaan koska kertoo että pikaruoka ei olekkaan terveydelle hyväksi toiisin kuin mitä suomen virallinen rasvateoria kertoo. 

Vierailija
247/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 80 vuotias ihan normaalilla syönnillä. Tänään kasvispihvejä, kananmuna, pullaa, 1 jäätelötuutti (coop) viili ja jugurtti, kahvia

Vierailija
248/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto-dieettiä noudattavat kuolevat aina nuorina, kuten dieetin keksijä Atkins itse. 

Jos vaivautuisit tutustumaan lukuisiin aiheeseen perehtyneisiin kanaviin niin sieltä löytyy lähes poikkeuksetta yli viisikymppisenä tämän elämäntapamuutoksen aloittaneita, aiemmin hyvinkin kroonisesti sairaita, lähes aina reippaasti ylipainoisia, jotka ovat saaneet kaiken normalisoitua pelkällä kuukausia/vuosia jatketulla paastorutiinilla ja vhh-ruokavaliolla. Ja moni kirjoittaja on 70-80vuotias, sairaudeton, omien sanojensa mukaan elämänsä kunnossa. 

Atkinsin kanssa ketolla ja vhh:lla on hyvin vähän tekemistä keskenään, koska näissä on ihan eri ajatusfilosofia taustalla. 

Atkins olki ihan puhdasta ketoa ja vhh:ta. Atkinsiin vaan kannattaisi tutustua. Kasviksia taitaa Atkinsin dietissä olla enemmän kuin ketolla.

Vierailija
249/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt oikeesti

Poisteli näitä kohun aikana tehtyjä joissa ei mitään ketoasiaa, selittelyä vain.

Miten hän olisi voinut arvata seurauksia, tätähän some teettää että jokin ihan harmittoman oloinen julkaisu saattaa poikia käsittämättömiä jälkimainikeja. Onko todella noin vaarallista nostaa jokin elintarvike ainesosineen kriittisen tarkastelun alle? Näimme että on.

Vierailija
250/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?!

Ketä ??  Kysy KUKA !

Vierailija
251/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaivautuisit tutustumaan lukuisiin aiheeseen perehtyneisiin kanaviin niin sieltä löytyy lähes poikkeuksetta yli viisikymppisenä tämän elämäntapamuutoksen aloittaneita, aiemmin hyvinkin kroonisesti sairaita, lähes aina reippaasti ylipainoisia, jotka ovat saaneet kaiken normalisoitua pelkällä kuukausia/vuosia jatketulla paastorutiinilla ja vhh-ruokavaliolla. Ja moni kirjoittaja on 70-80vuotias, sairaudeton, omien sanojensa mukaan elämänsä kunnossa. 

Atkinsin kanssa ketolla ja vhh:lla on hyvin vähän tekemistä keskenään, koska näissä on ihan eri ajatusfilosofia taustalla. 

Atkins olki ihan puhdasta ketoa ja vhh:ta. Atkinsiin vaan kannattaisi tutustua. Kasviksia taitaa Atkinsin dietissä olla enemmän kuin ketolla.

Atkinsin pohja oli proteiini, ei rasva. Siksi saatiin kihtiä ja muuta vaivaa siitä.

Vierailija
252/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä hermo kireellä keväällä kun oli riidellyt verkkokaupassa myyjän  ja pyysi sitä julkisesti anteeksi paineensa mainiten. Aivoterveys ei kunnossa.

Vierailija
253/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 80 vuotias ihan normaalilla syönnillä. Tänään kasvispihvejä, kananmuna, pullaa, 1 jäätelötuutti (coop) viili ja jugurtti, kahvia

itse tein tänään uunikasviksia. Oli varhaiskaalia, kurpitsaa, perunaa, porkkanaa, punajuuria, sipulia, mausteita. Piti tehdä niille joguttikastikekin, mutta se  nyt sitten jäi. Huomenna sitten. Aamulla vedin rasvatonta viliä ja banaanin, ilapalaksi näkkileipää, kurkkua, juustoa ja tomaattia. 

kaikki pelittää elmistössäni hyvin (tietsikan näppäimistössä ei niinkään pelitä kaikki), vaikka olenkin laktovegetaristi, enkä ketoile tai karppaa. 

Vierailija
254/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt oikeesti

Miten hän olisi voinut arvata seurauksia, tätähän some teettää että jokin ihan harmittoman oloinen julkaisu saattaa poikia käsittämättömiä jälkimainikeja. Onko todella noin vaarallista nostaa jokin elintarvike ainesosineen kriittisen tarkastelun alle? Näimme että on.

Ei ole vaarallista. Mutta tarkastelua ei voi sanoa kriittiseksi, jos se on vain laatua "voiei e-koodeja noin paljon! se tietää, että tämä on pahaa myrkkyä! case closed". 

se ei ole kriittisyyttä

Vierailija
255/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atkins kuoli tapaturmaan 72-vuotiaana. Hän liukaustui kävellessään TÖIHIN.

kuoli aivoissa olleen veritulpan vuoksi

toki myös liukastui, mutta missään e kai ole sanottu, että kumpi oli ensin. 

Liukastui ja vajosi koomaan. Kuoli sairaalassa tulematta tajuihinsa. Sen voi taata, että kukaan ei kävele veritulppa aivoissaan.

Vierailija
256/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIva kuulla mutta hyvin moni länsimaissa on vähintään keski-iästä vaikeasti ylipainoinen, joko jo diabetes puhjennut tai vahvasti sitä kohti menossa. Muista vaivoista/sairauksista puhumatta. Tälläisiä nämä Miettisen kaltaiset eniten puhuttelevat, niitä joilla on jo todettu jotain tai jotka pelkäävät sairastuvansa ennen aikojaan esim sukurasitteen vuoksi. Lääkkeiden rouskiminen ainoana vaihtoehtona ei vakuuta. Muut dieetit on saatettu jo kokeilla huonoin tuloksin.

Vierailija
257/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vain joitakin videoita. Niiden perusteella varsin erikoinen tapaus. Se M1 lähete ei mistään kakusta tai sen arvostelusta tullut. Miehellä taisi olla kaikenlaisia vaikeuksia. Lääkärin ammatti ei niiltä pelasta.

Mitä tulee Antti Heikkilään, niin häntä seurasin aikanaan pitkään, luin kirjoja jne. Alkuun hyvää juttua, sitten alkoi siihenkin tulla outoja sävyjä. Huomasin, että kaverilla loppui yhteistyöt kerta toisensa jälkeen. Lisäksi kun hän alkoi puhua jostain muusta kuin lääketieteen liittyvästä, niin huomasin miehen puhuvan ihan puuta heinää. Heittäytyi guruksi asioissa joista ei tiennyt mitään. No, guruja on kaikenlaisia ja heillä kaikenlaisia seuraajia.

Ymmärrän kyllää hyvin, miksi nämä toisinajattelijat kiehtovat ihmisiä. Sellainen olin itsekin, auktoriteettivastainen. Siitä taudista paranin ja nykyään olen paljon kriittisempi"guruja" kohtaan. Eipä silti, kyllä virallista totuutta sietääkin kritisoida. Sen kriittisyyden pitää vaan ulottua joka suuntaan.

Vierailija
258/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt oikeesti

Siis kyse ei ollut kakusta, se kakkuvideohan julkaistiin uudelleen tehtynä tai muokattuna.

Meta poisti ensimmäisen miettisen vajaan pukeutumisen takia ja sulki fb-tilit. Siitä se kohu ja miettisen  tuohtumus. Ei mistään kakusta vaikka väki  käänsi sen niin.

Vierailija
259/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäkseni hyvin vähän on niin yksinkertaisia ihmisiä jotka eivät tiedä esim karkkien vaarallisuutta tai lue tuoteselitystä elintarvikkeista. Allergiat ja suolistovaivat.

.

Siihen tietämykseen nähden näitä tuotteita myydään hämmästyttävän paljon.

Ostetaanhan tupakkaa, alkoholia ja jotkut hörhöt ostaa myös hengenvaarallisia huumeitakin, joihin on voitu jatkaa ihan mitä myrkkyä tahansa. 

On ihan oikein rinnastaa sokeri ja roskaruoka muihin riippuvuutta aiheuttaviin aineisiin. Ne kun vaikuttavat aivokemiaan täsmälleen samalla tavalla ja niiden käyttäminen on hankalasti lopetettavissa juuri fyysisen riippuvuuden vuoksi.

Kaikki mitä ihminen fyysisesti tekee aiheuttaa riippuvuutta tai on synnynnäisesti riippuvuus. Kaikki ruuat aiheuttavat riippuvuutta, mukaan lukien parsakaali. Kaikki nesteet aiheuttavat riippuvuutta, mukaan lukien aamukahvi. Pyöräily aiheuttaa riippuvuutta, unirytmi aiheuttaa riippuvuutta, se on ihmisen elimistö sellainen, että se tottuu siihen mitä sille tekee, ihan sama mitä sille tekee. 

Aivokemiat on heikkojen selityksiä.

On tapa ja on riippuvuus. Itse ajattelen tavan olevan tiedostamaton tottumus joka on vaivaton kuten aamupuuro. En sanoisi olevani koukussa aamupuuroon, enemmän tapaan.

Sitten joku makea herkku töiden jälkeen on enemmän aivokemiaa, samoin kylmä olut jota oppii juomaan yllättävän helposti. Ikään kuin janoon. Tietysti kyse on muustakin.

Silti ihminen voi olla riippuvainen myös aamupuurosta. Itse asiassa tunnen paljonkin ihmisiä, jotka ovat. Ei sitä maun takia syödä, vaan siksi, että elimistö huutaa aamulla puuroa, kun on siihen totutettu. Ei sokeri tai suola ole sen kummempia, yhtä lailla ihminen voi olla riippuvainen vaikkapa chilistä tai mistä vaan hyvältä maistuvasta ruuasta. Jos haluaa lopettaa minkä hyvänsä riippuvuuden, se pitää lopettaa. Kolmen viikon päästä aivot ja ruokien tapauksessa suolisto ovat tottuneet uuteen tapaan.

Vierailija
260/616 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäkseni hyvin vähän on niin yksinkertaisia ihmisiä jotka eivät tiedä esim karkkien vaarallisuutta tai lue tuoteselitystä elintarvikkeista. Allergiat ja suolistovaivat.

.

Siihen tietämykseen nähden näitä tuotteita myydään hämmästyttävän paljon.

Ostetaanhan tupakkaa, alkoholia ja jotkut hörhöt ostaa myös hengenvaarallisia huumeitakin, joihin on voitu jatkaa ihan mitä myrkkyä tahansa. 

On ihan oikein rinnastaa sokeri ja roskaruoka muihin riippuvuutta aiheuttaviin aineisiin. Ne kun vaikuttavat aivokemiaan täsmälleen samalla tavalla ja niiden käyttäminen on hankalasti lopetettavissa juuri fyysisen riippuvuuden vuoksi.

Kaikki mitä ihminen fyysisesti tekee aiheuttaa riippuvuutta tai on synnynnäisesti riippuvuus. Kaikki ruuat aiheuttavat riippuvuutta, mukaan lukien parsakaali. Kaikki nesteet aiheuttavat riippuvuutta, mukaan lukien aamukahvi. Pyöräily aiheuttaa riippuvuutta, unirytmi aiheuttaa riippuvuutta, se on ihmisen elimistö sellainen, että se tottuu siihen mitä sille tekee, ihan sama mitä sille tekee. 

Aivokemiat on heikkojen selityksiä.

Mutta tieteellisesti todistettuja. 

En ole riippuvainen parsakaalista, voin mainiosti syödä myös lehtikaalia ja punakaalia.

Syöpä sitä parsakaalia joka päivä esim. kolme viikkoa ja kerro sen jälkeen, että eikö tee aika paljon mieli sitä myöskin päivänä 22. Suolistobakteerit tottuvat parsakaaliin ja sitä ravintonaan käyttävät bakteerit alkavat hälyttää heti kun parsakaalia ei tule. Lehtikaali ei välttämättä aja samaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan