Etätöissä panettaa
Panettaako teitä etätöissä? Tyydytättekö itseänne tai onko mahis jopa seksiin? Onko jollain muulla nyt just tätä lukiessa käsi pillussa tai munassa? Töissä tai vapaalla, ei väliä. Mua panettaa.
Mä joka etätyöpäivä tauolla tyydytään itseni. Nytkin sängyllä pillu märkänä nautin. Tekee taas saaakelin hyvää ja kohta jatkamaan töitä. Illalla jos sais munaa vielä mieheltä. Ei toimistolla paneta. Terkuin N36
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Usein tulee runkattua etätöissä ja katseltua äksähamsterista videoita, jossa kuvataan läheltä penetroitumista vaginaan ja lopulta sen spermaamista. m54
Jos mä opiskelen ja luen jotain, niin alkaa ajatus harhailla ja alkaa tehdä mieli valtavasti. Silloin haaveilen oman miehen kanssa tapahtuvasta seksistä, enkä millään malttaisi odottaa, milloin seuraavaksi nähdään ja päästään rakastelemaan.
Täällä olis yks 33v M valmis tulla helpottamaan etätyö paineita.
Eiköhän moni talo ja alue ole täynnä etätyöläisiä. Sun pitää ap nyt vaan aktivoitua ja löytää toinen samanmoinen niin pääsette järjestämään lounastapaamisia.
Tän takia pomot yrittää rajoittaa etätöitä, kun porukka vaan panee ja runkkaa…
Panettaa ja onneksi samoin myös vaimoa, joten harvemmin meillä etäpäivät sujuvat ilman naintia ja hyvä niin 🤩 "Pikapano" keittiön pöytää vasten ruokatunnilla auttaa jaksamaan loppupäivän etäilyt 😊
T: M46
Usein tulee runkattua etätöissä ja katseltua äksähamsterista videoita, jossa kuvataan läheltä penetroitumista vaginaan ja lopulta sen spermaamista. m54