Montako autoa olet omistanut elämäsi aikana?
Kommentit (39)
3 autoa 18 vuoden aikana. Koko ajan on ollut auto siitä asti kun kortin sain 18-vuotiaana 18 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
16 autoa.
Täytyy aika usein vaihtaa jos omistanut 16 autoa. 2-4v välein
Yhden. Parisuhteessa sitten useampikin auto pyörähtänyt kotona, mutta en ole niitä omistanut…
24. Enimmäkseen Matchboxeja, muutama Majorette. Ei muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 autoa.
Ei välttämättä, niitähän voi olla useita samaan aikaan.
Riippuu miten laskee.
1 ostin ihan omilla rahoilla.
3 ollut mun. Muutama lisäksi perheessä.
Joku 5 lisäksi pyörähtänyt.
Ja nyt perheessä viis.
Mutta yhtään autoa en uutena ostanut, vaikka ajelin monella uutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 autoa.
Ei välttämättä, niitähän voi olla useita samaan aikaan.
No vaikka olisi pari autoa käytössä niin tiheästi vaihtuu. Ei se multa ole pois, jos haluaa autoa usein vaihtaa. Autot ei ole ikuisia.
Nolla. Polkupyöriä vain ollut, niitä noin kymmenen kappaletta.
Nyt on menossa seitsemäs, miehen nimissä oli ekat yhdeksän autoa.
En yhtään. Ajokortti on. Olen sijoittanut autoon menevät rahat.
Kaksi. Eka ei mennyt katsastuksesta ja toinen meni lunastukseen pahan perään ajon takia. En ole sen jälkeen hankkinut autoa.
11, joista yksi oli työsuhdeliisari, muut omia. Ajan aika vähän, joten työsuhdeautot ovat olleet aika huono diili. Olen ostanut vain yhden oman auton täysin uutena, yleensä ne ovat olleet 1-3 vuotta vanhoja ostohetkellä. Omista autoista kolme on ostettu Saksasta.
Nyt on kaksi autoa, toisen olen omistanut yli 20 vuotta, toinen on 5 vuotta vanha. Nämä on molemmat ostettu Saklsasta.
M62
Taitaapi olla kahdeksan - ellei "ensimmäinen ja viimeinen tätä merkkiä" -tapauksia (Opel, Toyota) lasketa kahdeksi.
Nyt on menty jo vähän aikaa baijerilaisella moottoriwaunulla ja sillä jatketaan ainakin toistaiseksi.