Onko käsistään kätevä tekijämies hot or not?
Jos Auton korjaukset, remontit, rakennushommat, pesukoneen korjaus jne. kaikki sujuu.. hot or not?
Ottaisitko moisen vai antaisitko hänet muille?
Kommentit (37)
Hot kunhan ennättää välissä viettää parisuhdeaikaa. Auton korjaus ei saa joka kerta mennä sen edelle.
Mun mielestä tärkeintä on se että hanskaa sen oman juttunsa. Voi olla akateemisesti koulutettu ja tumpelo remppahommissa - mutta silloin pitää myöntää asia ja maksaa ammattilaiselle tarvittavista hommista. Tosi usein se nyt kuitenkin on niinpäin, että se osaava tekijäporukka ei ymmärrä mitä siellä konttorihommissa tehdään ja he eivät arvosta meidän tietotyöläisten ruuduntuijottelua. Se on ärsyttävää ja ainakin itselläni yksi syy minkä vuoksi en ihan helpolla ajattelisi duunaritaustaista sopivana kumppaniehdokkaana. Ja ärsyttävin on sellainen, joka ei itse osaa ja ei halua ja joka vielä esim. kotirempan kilpailutuksen jälkeenkin jaksaa huokailla remppojen hintoja ja epäillä vedätystä. Kyllä ne sähkärit, maalarit ja vaikka ikkunanpesijätkin sen palkkansa ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Dilemma on siinä kun naiset haluaa akateemisesti koulutetun miehen ja näillä harvemmin on kädentaitoja. Jos nainen ottaa duunarimiehen niin todennäköisemmin onnistuu remontit, autonkorjaukset tai puunkaadot.
Akateeminen mies yleensä tienaa sen verran , että noiden palveluiden osto ei ole mikään erityinen dilemma.
Kuulostaa juntilta bensalenkkarilta. Laadukas mies maksaa tuollaiselle juntille, että korjaa autonsa tai rakentaa terassin..
Tosi kuuma, jos omaa myös käytöstavat.
Nämäovat vasta puolet miehen kriteereistä ja eivät mahdollista antaa mitään arvosanaa ennen, kun myös suhtautumine, käytös, järkevyys ja älykkyys on tiedossa. Kokonaisuus ratkaise.
Arvostan sitä, että mies osaa viedä auton korjaamolle silloin, kun siihen on tarvetta, ja arvostan sitä, että autokorjaaja osaa korjata auton. Minusta nämä ovat kaksi eri asiaa. Kaikkia käytännön taitoja ei tarvitse osata itse, kunhan asia tulee hoidetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dilemma on siinä kun naiset haluaa akateemisesti koulutetun miehen ja näillä harvemmin on kädentaitoja. Jos nainen ottaa duunarimiehen niin todennäköisemmin onnistuu remontit, autonkorjaukset tai puunkaadot.
Mutta eihän noita ole oikeastaan mitään syytä osata tehdä itse kun nuo voi aina ostaa palveluina.
Luultavasti kuitenkin jonkun naisen on se duunarimies.
No varmasti niin tai voihan olla myös sinkkuduunarimies. Mutta joka tapauksessa heidän palkkaamisensa ei edellytä suhdetta heidän kanssaan. Ei mun tarvitse hammaslääkärimiehenkään kanssa mennä yhteen, että saan hampaani hoidettua 😄
Ei olisi varmaan se duunarimiehen vaimokaan tyytyväinen, että duunarimies haluaa asiakkailtaan muutakin kuin rahaa...
Osin riippuu siitäkin, osaako vetää rajoja, ja viettääkö riittävästi parisuhde- ja perheaikaa myös. Vai onko sitten aina myös naapurin pesukonetta rassaamassa, kaverillaan remontoimassa, ja sukuloimassa viettää aikansa konepellin alla. Asioissa on aina useita puolia.
No toki vaikkapa itse rakennettu talo on varmasti sellainen, josta voi varmasti olla ylpeä, mutta mieluummin kyllä maksan asiantuntijalle talon rakentamisesta ja lähden sillä aikaa vaikka miehen kanssa lomailemaan. En itse näe siinä mitään erityistä lisäarvoa, että mies käyttää kuukausia talon rakentamiseen ja aikaa ei jää mihinkää muuhun, jos saman työn voi teettää ammattilaisella ja käyttää ajan johonkin paljon mukavampaan.
On ihan ok ja arvostan. Fiksuus, älhkkyys jabsivistys menee edelle mutta tekninen ymmärrys on kiinnostava asia sekin
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok ja arvostan. Fiksuus, älhkkyys jabsivistys menee edelle mutta tekninen ymmärrys on kiinnostava asia sekin
Anteeksi mutta miksi tästä välittyy rivien välistä sellainen käsitys että fiksuus, älhkkyys jabsivistys sekä tekninen ymmärrys olisivat jollain tavalla poissulkevia asioita? Samaa kokonaisuutta ne ovat.
No varmasti niin tai voihan olla myös sinkkuduunarimies. Mutta joka tapauksessa heidän palkkaamisensa ei edellytä suhdetta heidän kanssaan. Ei mun tarvitse hammaslääkärimiehenkään kanssa mennä yhteen, että saan hampaani hoidettua 😄