Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25 vuotiaana alkaa ikääntyminen.

Vierailija
16.08.2026 |

Nytkö mun keho alkaa sitten virallisesti rapistua matkalla vanhuuteen? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ihminen ikääntyy heti jo syntyessään päivä päivältä. Mut jos vasta 25vuotiaana,oho. Siihen asti 1 päivän ikäinen.

25-vuotiaaksi asti mennään parempaan suuntaan ja siitä eteenpäin huonompaan.

Vierailija
22/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap usko ihan kaikkea täytenä totuutena mitä internetistä luet. Tuli vain mieleen..

Mutta kun se kirja oli paperia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai jopa 20-vuotiaana. 35-vuotiaaksi menee ihan hyvin, sitten alkaa näkymään ja tuntumaan. Taidon ja kokemuksen karttuminen tarkoittaa, että fysikaalinen suorituskyky on yleensä siinä vähän alle kolmikymppisenä huipussaan. Toki jossain voimistelussa lapset pärjää ketteryydellään.

Vierailija
24/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai jopa 20-vuotiaana. 35-vuotiaaksi menee ihan hyvin, sitten alkaa näkymään ja tuntumaan. Taidon ja kokemuksen karttuminen tarkoittaa, että fysikaalinen suorituskyky on yleensä siinä vähän alle kolmikymppisenä huipussaan. Toki jossain voimistelussa lapset pärjää ketteryydellään.

Siinä tapauksessa olen sittenkin elämäni kunnossa 

Vierailija
25/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 on laskennallinen mummoikä. Jos teet lapsen täysi-ikäisenä ja lapsesi samoin, niin olet mummo 36v. 36v:n raskaudet hoidetaan riskiraskauksina äidin vanhan iän takia. Tuossa iässä lasten sairausriski lisääntyy.

Vierailija
26/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan odottaa koska ilmaantuu teksti : sivusto ei ole käytettävissä 

Vierailija
27/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on fysiologisessa huippukohdassa 25-vuotiaana. Siltä osin aloittaja on oikeassa.

Vierailija
28/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salee olen yhden päivän ollut 25.

Vierailija
29/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti Vainio juuri juoksi kovan ajan maratonilla. Enpä usko hänen rapistuvan muutamassa vuodessa.

Vierailija
30/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on fysiologisessa huippukohdassa 25-vuotiaana. Siltä osin aloittaja on oikeassa.

Itse asiassa Minä oikeasti elän uran huippuvuosia kyseisen ikäisenä. 

Vierailija
31/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristytäänkö seuraavaksi Prisman paistopisteellä vaiko mäkkärissä? Söikö mies lapsen vanukkaat? Löytyikö vanhukselle rahka? Onko lapsen nimi ratkaistu? Entä kiista miehet vs naiset? Incelit, persut ja puppa ovat sentään ikuisia.

Vierailija
32/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyristytäänkö seuraavaksi Prisman paistopisteellä vaiko mäkkärissä? Söikö mies lapsen vanukkaat? Löytyikö vanhukselle rahka? Onko lapsen nimi ratkaistu? Entä kiista miehet vs naiset? Incelit, persut ja puppa ovat sentään ikuisia.

Mene muualle mölisemään

Vierailija
33/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Tulin itse raskaaksi 2 kk sitten ja lääkäri sanoi, ettei munasarjoissa ole mitään poikkeavaa. Näin 2 vkoa sitten serkkuani, joka ihmetteli ulkonäköäni. Emme ole nähneet kahdeksaan vuoteen.  Sanoin, että pysyn hoikkana, koska olen tanssija. Hän sanoi, etten ole vanhentunut kasvoistanikaan. Hän ei ole ainoa ihminen, joka on arvioinut minut nuoremmaksi kuin olen. 

Vierailija
34/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 25 vuotiaana saada kehon huippukuntoon? 

Vierailija
35/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa arvata ikäni.

Vierailija
36/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa arvata ikäni.

94

Vierailija
37/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Tulin itse raskaaksi 2 kk sitten ja lääkäri sanoi, ettei munasarjoissa ole mitään poikkeavaa. Näin 2 vkoa sitten serkkuani, joka ihmetteli ulkonäköäni. Emme ole nähneet kahdeksaan vuoteen.  Sanoin, että pysyn hoikkana, koska olen tanssija. Hän sanoi, etten ole vanhentunut kasvoistanikaan. Hän ei ole ainoa ihminen, joka on arvioinut minut nuoremmaksi kuin olen. 

Meni äsken väärään kommenttiin.

Vierailija
38/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko kusessa koska olen näin vanha? 

Vierailija
39/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi mua vanhaksi. 

Vierailija
40/42 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle mölisemään

Ei ole kovinkaan uskottavaa väittää vanhenemisen prosessien alkavan 25 vuotiaana niin, että se jotenkin konkreettisesti näkyisi fysiikassa, suorituskyvyssä, taikka mielen ja kognition puolella. 

Tai no... Yhtä uskottavaa kuin rahka ja puppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä