lippalakki aikusella naisella? mielipiteesi
Kommentit (14)
Itse kyllä käytän esim. lenkillä ja pihatöissä, siitä en sitten tiedä että sopiiko se mulle vai ei...
ja ehkä vähän sporttisempi ulkomuotokin... eli ei mikään pönäkkä tantta okopankin lippis päässä...hyi!
pakko olla. Tyylikkäitä on vaikea löytää!
mutta saatan käyttää ulkoiluttaessani koiria, koirien treeneissä mm. tokokentällä tai metsässä. Aurinkoisena päivänä kun pitäisi olla koirakokeissa ym. Eli treeni/kisavälineeksi menee.
Sellainen ei ollenkaan sporttinen 60-v. täti, jolla on kikkara permanentti jonka päällä keikkuu joku verkkolippis 80-luvulta - kun sitä lippistä ei voi edes painaa kunnolla päähän ettei permis mene lyttyyn :D
Yksivärinen, merkitön, siisti. Sopii farkut-t-paita -pukeutumiseen miehillä, naisilla ja lapsilla.
kun on niin arat silmät auringolle sekä lisäksi ihoni palaa herkästi. Onneksi en ole tarkka ulkönäköni päältä, ajattelen enempi omaa mukavuutta muuten
olkoonkin vaikkaolevinaan kuin " siisti" . Ei näytä missään tilanteessa hyvältä.
Lippis on musta, armeijatyylinen. Ei oikeastaan kiinnosta mitä mieltä joku siitä on, käytän kun itse tykkään :)
Tummanruskea armytyylinen. Enkä piittaa muiden mielipiteistä, tiedän että sopii minulle ja tyyliini. Asun keskustassa,joten käytän sitä myös käydessäni ostoksilla. Kätevä jos tihkusadetta,suojaa sopivasti.36N
Sääli, jos se pistää jonkun tyylisilmään, mutta minusta se on em. tarkoituksiin aivan loistava keksintö. Harvapa sitä verkkareissaan hiekkalaatikon reunalla muutenkaan mikään muoti-ikoni on.
Jos nyt ei ihan joku hankkijan lippis ole.