Haittaako jos käy nopeasti suihkussa kun pesukone on päällä tossa vieressä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitto: säästän pari minuuttia. Häviö: elämä loppuu. Millä todennäköisyyksillä pelaisit tällaista peliä? 50:50? 90:10? 99.99: 0.01?
Joo! Ja sähköjen uusiminen asunnoissa on ihan turhaa!!! Tulkaa jo nykyaikaan ihmiset! Sähköt kuntoon, niin ei tarvii HENGENVAARASSA elää. Sähkösaneeraus on halpahintaista elämään verrattuna. Sen maksaa pelkällä rahalla.
Ai milloin joutuu hengenvaaraan kun ei käytä sähköllä toimivia laitteita samaan aikaan suihkussa käydessä?
On koko ajan HENGENVAARASSA. Sähkö täytyy uusia 30 vuoden välein. Ja kannattaa uusia myös, koska vain silloin ovat VARMUUDELLA kunnossa!!!!!!
Kerrohan miten se ilmenee se hengenvaara.
Tilaa vaan se sähkösaneeraus niin ei tarvii huolehtia. Turvallisuutta ja huolettomuutta halvalla. Puhumattakaan nykyaikauudesta ja helppoudesta
Miten se hengenvaara ilmenee?
Se on jatkuva. Siksi asioita kehitetään paremmiksi ja turvallisemmiksi. Huolettomuutta, helppoutta ja nykyaikaisia tarpeita vastaavaa sähkösaneerauksella. Sähköt uusiksija VARMASTI turvallisiksi viimeistään 30 vuoden välein!!!
Vierailija kirjoitti:
No jos sähköt ei ole jostain isoisän ajalta niin ei ongelmaa. Kyllä 2000-luvulla uusituissa sähköjärjestelmissä on vikavirtausojakytkimet vähintään kylpyhuoneen pistorasioissa.
Ai myös hutiloiden tehdyissä uusissa taloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä lukee pesuhuoneen pistorasian alla, että käyttö kielletty suihkun tai kylvyn aikana. Tämä tiedettiin jo 60-luvulla. On nääs niin vanha pikkukyltti siinä. Pesukoneen pistoke pannaan siihen vain kun konetta käytetään.
Pesukone on on yksi iso suihku metallilootassa. Loota täynnä vettä. Ette voi olla noin hölmöjä!?
Ai kuinka niin? Justhan minä kirjoitin, että pesukonetta ei käytetä suihkun ja kylvyn aikana. Siinä on oikein muistutuskyltti.
Koska ne haluaa vapautua vastuusta. Todennäköisesti lyhyellä suihkutuksella ei ole mitään vaaraa kun konetta ei kastele.
kuitenkin
OMALLA VASTUULLA
Siis ketkä ne? Minä en käytä sähköllä toimivia laitteita suihkun tai kylvyn aikana.
Ootko kehitysvammainen?
Ne varoitusten tai kieltojen laittajat (esimerkiksi pesukoneen valmistajat ja sähköasentaja).
En ole kehitysvammainen. Oletko sinä?
Sinä olet yksinkertainen
Noinko on?
Voit käydä suihkussa, ei siinä mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, joko ei tapahdu mitään jolloin ei ongelmaa tai sitten kuolet sähköiskuun, jonka jälkeen sulla ei myöskään ole mitään ongelmia.
Suremaan jääneet omaiset eivät ehkä ole samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä lukee pesuhuoneen pistorasian alla, että käyttö kielletty suihkun tai kylvyn aikana. Tämä tiedettiin jo 60-luvulla. On nääs niin vanha pikkukyltti siinä. Pesukoneen pistoke pannaan siihen vain kun konetta käytetään.
Pesukone on on yksi iso suihku metallilootassa. Loota täynnä vettä. Ette voi olla noin hölmöjä!?
Ai kuinka niin? Justhan minä kirjoitin, että pesukonetta ei käytetä suihkun ja kylvyn aikana. Siinä on oikein muistutuskyltti.
Koska ne haluaa vapautua vastuusta. Todennäköisesti lyhyellä suihkutuksella ei ole mitään vaaraa kun konetta ei kastele.
kuitenkin
OMALLA VASTUULLA
Siis ketkä ne? Minä en käytä sähköllä toimivia laitteita suihkun tai kylvyn aikana.
Ootko kehitysvammainen?
Ne varoitusten tai kieltojen laittajat (esimerkiksi pesukoneen valmistajat ja sähköasentaja).
En ole kehitysvammainen. Oletko sinä?
Sinä olet yksinkertainen
Noinko on?
Noin on
Vierailija kirjoitti:
Voit käydä suihkussa, ei siinä mitään tapahdu.
Miksi sitten käydä suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn jatkuvasti suihkussa pesukoneen ollessa päällä. Ainoa harmi on, että kun pesukone ottaa kylmää vettä sisäänsä sykäyksinä, silloin suihkusta tulee sykäyksinä tosi kuumaa vettä.
Paljonko muka nettoat tuossa aikaa? Iholika ja hiki ei ainakaan pahemmin lisäänny yhden konepyykin aikana. Jos on muka kiire, sinulla on todellinen ajankäyttöongelma eli et osaa ajoittaa kotitöittesi tekoa mitenkään järkevällä tavalla.
Olen käynyt 36 vuotta pesukoneen vieressä suihkussa ilman ongelmia. Tosin koneen olen silloin ottanut seinästä
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt 36 vuotta pesukoneen vieressä suihkussa ilman ongelmia. Tosin koneen olen silloin ottanut seinästä
Miksi? Eikö sähköjä ole saneerattu turvallisiksi ja ajantasaisiksi? Sähköt pitää uusia 30 vuoden välein. Turvallisuus säilyy ja paranee tekniikan kehittyessä!!
Käytännössä suihkussa voi käydä suhteellisen turvallisesti myös pesukoneen ollessa käytössä. Vikavirtasuoja on ollut käytössä pitkään vähintään kylpyhuoneissa mutta varsinkin vanhemmista se usein puuttuu. Vikavirtasuoja on halpa ja hyvä juttu. Kielto on paikallaan erityisesti muiden sähkölaitteiden - kuten kaksoiseristettyjen hiustenkuivainten osalta. Eristys on hyvä kosketussuoja, mutta ei suojaa vedeltä. Koska erittely on vaikeaa, on helpompi liimata pistorasiaan tarra, joka kieltää sen käytön suihkun aikana.
Sinä olet yksinkertainen