Kytät aloitti hyökkäyksen suomalaisia mopojonneja vastaan
Ainakin yksi takaa-ajettu ja pidätetty huonolla mopolla ajosta saatiin kiinni kun ketju katkesi ja toinen liikennevahingosta syytettynä!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin tämän toisessa ketjussa ja kerron sen tässäkin: kyllä ne mopoke h a r i t ovat vainonneet jalankulkijoita jo pitkän aikaa.
Lukiossa eräs tuollainen meinasi ajaa päälle. Oli niin stereotypinen mojonne kuin vain voi olla: juntti, seurusteli täysi-ikäisenä juuri ja juuri yläasteikäisten kanssa, uhriutuja ja päässä ei pyörinyt muu kuin mopo.
Lukiorakennus sijaitsi risteyksen vieressä ja rakennukseen päästäkseen piti risteyksessä oleva suojatie ylittää. Niin teinkin kailessa rauhassa kun yhtenä päivän tämä riemu i d i o o o t t i päätti hirveällä ylinopeudella keulia tyhjästä niin läheltä, että oli noin sekunnista ja parista sentistä kiinni, etten jäänyt alle. Samana päivänä meillä oli yhteinen tunti ja raivoissani retuutin tätä jonnea luokan edessä ja uhkasin että jos vielä kerran tekee saman niin pian on jonnen mopo ja naama tunnistamattomassa kunnossa. Opettajakaan ei sanonut mitään vaikka 20 oppilasta todisti tätä purkausta. Ainoa kerta kun kävin käsiksi lukioaikana, mutta oli sen arvoista.
Myöhemmin tämä jonne sekoili jossain miitissä ja joutui poliisin kanssa tekemisiin. Tiesän koska tyyppi itse jakoi uutisen somessa.
Hanki elämä reppana.
Aja betoniseinään k e h a r i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän suurimman osan maan insinööreistä ja dippainsseistä olevan entisiä mopojonnia.
Kytillä on ollut lapsena lelut patterin välissä
Tyypillinen lainrikkojan kommentti tuo.Sitten kun itse saat turpaasi niin vingut poliiseja apuun luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti? Iät ja ajat niitä on pitänyt vahdata. Vinkki: jos noudatat sääntöjä, et juurikaan huomaa poliisin läsnäoloa arjessa.
Mopojonne ei välttämättä osaa puolustautua mielivaltaa vastaan. Siihen tarvitaan meitä vanhempia ja viisaampia. Lakia rikkovat poliisit pihalle työstään.
Lakia rikkovilta mopojonneilta mopot pois. Voisitte te vanhemmatkin vähän ryhdistäytyä. Ihmiset ei pysty nukkumaan yöllä jälkikasvunne takia.
Se on viina ja ylensyönti joka sinut yöllä pitää hereillä.
Väärin. Olen absolutisti ortorektikko. Ja sinä olet idiootti.
Vastustan mopoja entistä enemmän. Mahtsvaa, että poliisi pitää puoliamme mopoja vastaan.
Mikä on ortorektikko onko se joku vaiva joka tulee kun pää on perseessä?
Sinä olet tyypillinen mopojonnen vanhempi. Toisia ihmisiä ja heidän häiriintymistään ei tarvitse ottaa huomioon. Minä, minä, minun lspset ja niiden mopoilu on tärkeintä. Sanoisin, että tuo on pää perseessä asenne.
Omassa nuoruudessa kyllä vaati töitä että sai mopon sitten kulkemaan ja satasta kulkenut sitten oikein yksikään.
Isät tilailevat Jonneille viripalikoita ja laittavat paikoilleen
Vierailija kirjoitti:
Mopomiitteihin saa päästää vain itse joskus mopoilleita poliiseja.
Mopomiitit voisi kieltää kokonaan.
Mutta olipas kaunis naispoliisi haastateltavana asiasta. Olipa edukseen tämä komisario.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olipas kaunis naispoliisi haastateltavana asiasta. Olipa edukseen tämä komisario.
Niin ei mikään suomalainen mies hyhhyh.
Kuka se joka jostain perseilystä täällä ulisee? Taitaa olla rikollinen idiootti itse.
Hanki elämä reppana.