Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa koputtaa suihkun oveen, kun menen suihkuun. Miksi se tekee niin? Mitä ihmeellistä kylpyhuoneessa on

Vierailija
16.08.2026 |

niin? :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hylkäät kissasi yksin? Oletko hirviö? Kissa ahdistuu, kun häivyt. Haluaa tulla kylppäriin katsomaan, että olet ok. 

Vierailija
2/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestunut sinusta, kun olet sen mielestä selvästi joutunut mielenhäiriöön ja kastelet itsesi. Tosin on myös kissoja, jotka pyrkivät suihkuun sen takia, että tykkäävät kastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa myös tulla kanssasi pesulle. Tai sitten veden/suihkun ääni on kissan mielestä kiinnostavaa.

Vierailija
4/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa häiritsee kun poistut sen näköpiiristä.

Vierailija
5/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaa, että siellä on märkää ja haluaa tulla vahtimaan selviämistäsi! >o<

Vierailija
6/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko oven kiinni suihkun ajaksi?

Vierailija
7/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat vihaavat vettä yli kaiken ja sen mielestä olet hullu kun menet suihkuun kastelemaan itsesi xD

Vierailija
8/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tutkittu. Olet kissalle kuin emo. Koirasi pitäisi sinua laumanjohtajana, mutta kissa pitää sinua äitinään. Tutkimuksen mukaan kissoilla on 30 000 kertaa parempi hajuaisti ja menet tilaan, jossa menetät oman hajusi varsinkin jos menet suihkuun. On ymmärrettävää, että se kokee jonkun rajusti muuttuvan tilanteessa, kun peseydyt saippualla, vaikka hajuttomallakin. Se tahtoo tarkistaa, että mami pysyy samana, että mami pysyy hengissä, että mamilla on kaikki hyvin :)      

Vierailija
9/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla seurassasi ja oma kissa nautti lämpimästä vesihöyrystä mitä suihkussa käymisestä tuli. EI siis tullut suihkuun mutta kylppäriin ja istui siinä suihkun lähellä :)

Vierailija
10/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hylkäät kissasi yksin? Oletko hirviö? Kissa ahdistuu, kun häivyt. Haluaa tulla kylppäriin katsomaan, että olet ok. 

Itse lopetin töissä käymisen tämän takia. Eihän kissalle voi tietenkään sanoa ei. 

Vierailija
11/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolissaan tai utelias. Kissat on jänniä eläimiä. Eivät muka välitä, mutta olen huomannut, että moni kissa on enemmän omistajansa perään kuin koirat. Ne tekee sen vain sillä tavalla hienovaraisesti ja "salaa". Toiset kyllä roikkuvat omistajassaan 24/7.

Vierailija
12/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt kissa ei tykännyt suljetuista ovista. Kävi aina vilkaisemassa minua, kun olin suihkussa. Muistelen haikeana vieläkin ihanaa kissaani, vaikka kuolemasta 6 v. Eli pitkän elämän 17 v.

Vierailija
13/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ei ole kylpyhuone vaan se suljettu ovi, joka on kissalle ihan nounou, varsinkin jos ihminen on siellä toisella puolella.

Vierailija
14/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on tutkittu. Olet kissalle kuin emo. Koirasi pitäisi sinua laumanjohtajana, mutta kissa pitää sinua äitinään. Tutkimuksen mukaan kissoilla on 30 000 kertaa parempi hajuaisti ja menet tilaan, jossa menetät oman hajusi varsinkin jos menet suihkuun. On ymmärrettävää, että se kokee jonkun rajusti muuttuvan tilanteessa, kun peseydyt saippualla, vaikka hajuttomallakin. Se tahtoo tarkistaa, että mami pysyy samana, että mami pysyy hengissä, että mamilla on kaikki hyvin :)      

Juu ihan totta paitsi että laumanjohtajuus on vanhanaikaista ja virheellistä "tietoa", omistaja on koirallensa(kin) emo.

Vierailija
15/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet siellä, siksi se sinne haluaa.

Vierailija
16/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa saunoo minun kanssani, Ei se paljon siellä saunassa viihdy ja suurimman osan aikaa on kylppärissä ja katselee saunan lasisen oven läpi. Suihkun jälkeen sen lempiharrastus on kiehnätä itseään minun märkiä sääriä vasten. Ja sitten tykkää, kun sen "kuivaa" kostealla kylpypyyhkeellä.

Vierailija
17/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso karvaton olio menee suihkuun yksin? Siellä voi kuule tapahtua ihan mitä vaan ja kissa tietää sen. Nyt se ovi ainakin raolleen, että kisu pystyy turvaamaan, jos joku odottamaton katastrofi iskee. Lopeta se häröily ja pidä ovi raollaan.

Vierailija
18/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kissa saunoo minun kanssani, Ei se paljon siellä saunassa viihdy ja suurimman osan aikaa on kylppärissä ja katselee saunan lasisen oven läpi. Suihkun jälkeen sen lempiharrastus on kiehnätä itseään minun märkiä sääriä vasten. Ja sitten tykkää, kun sen "kuivaa" kostealla kylpypyyhkeellä.

Meidän edesmennyt kissa teki samaa! Tuli joka paikkaan mukaan, jopa soutuveneeseenkin ihan itse.

Vierailija
19/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa on aina mukana suihkussakin, katselee mun touhuja :) On vähän kuin lapsi joka itkee oven takana kun äiti menee vessaan.

Vierailija
20/24 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Maine Cooni oli viisainta ottaa mukaan vessakäynneille, mikäli ei halunnut, että se hakkasi oven takana ja mourusi!  Siinä se vieressä seurasi toimitusta, katse toki häveliäisyyssyistä seinää päin!  Kova ikävä sitä kaveria! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi