Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kahvinkeitin muuta kuin lämmittää vettä?

Vierailija
15.08.2026 |

Miksi Moccamastereihin käytetään satoja euroja, kun testeissä pärjäävät alle 100 euron keittimetkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää veden ja annostelee sen sopivalla nopeudella. Tarjoaa hyvän käyttökokemuksen. On helposti puhdistettava ja kestää isältä pojalle.

Oma moccamasterini on pian 30 vuotta vanha. Toista se oli kun ostin opiskelijana niitä halpoja paskoja.

Vierailija
2/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmittää veden ja annostelee sen sopivalla nopeudella. Tarjoaa hyvän käyttökokemuksen. On helposti puhdistettava ja kestää isältä pojalle.

Oma moccamasterini on pian 30 vuotta vanha. Toista se oli kun ostin opiskelijana niitä halpoja paskoja.

Moccamasterin hinnalla ostaa lukuisia 15 euron tarjouskeittimiä, laatu saa olla parempi, että kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun moccamaster on alle 10v ja jo hajosi se tippalukko vuosia sitten. Yleensä minulla ei hajoa mikään, eli tuote on yleensä huono jos se käytössäni hajoaa. 30v sitten tehtiin parempia kuin tänäpäivänä. Koskee myös moccamasteria enkä tule sellaista enää ostamaan. Yksin asuvalle parempi joku muutaman kupin minikeitin.

Vierailija
4/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan suodattimen kahvimukin päälle ja kaadan siihen kattilasta veden. Helppoa.

Ennen tein ranskalaisella prässillä mutta siinä oli enemmän sähläämistä ja tuo suodatinpaperi suppilossa vähentää huonoja rasvoja.

Vierailija
5/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun moccamaster on alle 10v ja jo hajosi se tippalukko vuosia sitten. Yleensä minulla ei hajoa mikään, eli tuote on yleensä huono jos se käytössäni hajoaa. 30v sitten tehtiin parempia kuin tänäpäivänä. Koskee myös moccamasteria enkä tule sellaista enää ostamaan. Yksin asuvalle parempi joku muutaman kupin minikeitin.

Teitkin sen virheen että ostit tippalukollisen. Se on turha keksintö. Ei haittaa sillä kahvinkeitin toimii ilman sitä mainiosti.

Vierailija
6/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmityksen lisäksi pitää sen lämpimänä. Mutta oikeassa olet, ei se oikein muuta tee.

Vierailija
7/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kahvinkeitin hajoaa, sen varaosa maksaa pari euroa.  Harvoin muu menee kun ylikuumenemis suoja.  Vaihtamiseen menee 5 - 10 minuuttia.

Vierailija
8/8 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan suodattimen kahvimukin päälle ja kaadan siihen kattilasta veden. Helppoa.

Ennen tein ranskalaisella prässillä mutta siinä oli enemmän sähläämistä ja tuo suodatinpaperi suppilossa vähentää huonoja rasvoja.

Mä teen samalla tavalla, mutta uutan kahvin kahvinkeittimen lasikannuun, nää on jonkun moccamasterin jämät ja sopii yhteen. Aiemmin uutin suoraan kuppiin, mutta se oli vähän hankalaa, kun suodatin ei oikein sopinut mukin päälle kunnolla. Suodattimen reikäkin oli liian iso, mutta veistin siiheen viinipullon korkista hidasteen, niin maku ehtii tarttua veteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän