Kahvinhinta saattaa nousta. Oletko valmis?
https://www.verkkouutiset.fi/a/pian-voit-joutua-maksamaan-kahvista-ja-s…
Aina voi kahvista, suklaasta ja sähköstä maksaa vähän enemmän!
Kommentit (27)
Kahvi maistuu vain paremmalle kun tietää ettei kaikilla ole siihen varaa.
Juuri hamstrasin 4 pkt juhlamokkaa Prismasta ja sitä ennen Kulta katriinaa Cittarista, varastot riittää pitkälle kevääseen
'Aina voi kahvista, suklaasta ja sähköstä maksaa vähän enemmän!'
Totta helvetissä voi ja bensasta kanssa.
Kahvipaketista tulee noin 50 kupillista kahvia. Jos juon sitä 2-3 kuppia päivässä, kahvin hinnalla ei ole mitään merkitystä. Etenkin, kun moni juo kahvinsa kahvilassa, jossa kuppi voi maksaa jopa 5€. Silloin paketille tulisi hintaa jo 250€.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vaaleja on hyvä nostaa hintoja, niin joku persu sitten kailottaa vaalilupauksia.
Vierailija kirjoitti:
Bensa "vaan" 2.02€ ja Diesel 2,22. Tankkasin aamulla Dieseliä 50 litraa että pääsin Prismaan ostamaan halpaa kahvia. Tosin ei mennyt kun n.kahdeksan litraa sillä reissulla.
Kahvitarjouksia tulee AINA olemaan hintaan 3-5 e pkt. Sillä kahvi on sisäänheittotuote, joka lopulta myydään tappiolla noin halvalla jotta saadaan asiakkaat kauppaan SISÄÄN ostamaan samalla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja välittävä h(j)allitus.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipaketista tulee noin 50 kupillista kahvia. Jos juon sitä 2-3 kuppia päivässä, kahvin hinnalla ei ole mitään merkitystä. Etenkin, kun moni juo kahvinsa kahvilassa, jossa kuppi voi maksaa jopa 5€. Silloin paketille tulisi hintaa jo 250€.
Ikeassa kahvikupillinen 0,49 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikeassa kahvikupillinen 0,49 euroa.
Sitäkö kutsut kahviksi? Ei sen enempää kun jollakin pienellä huoltajalla sattunut matkan varrella.
Kahvin ennetyssato (esimerkiksi Brasiliassa) laskee merkittävästi kahvipapujen raaka-ainehintoja maailmanlaajuisesti. Suuret tuotantomäärät helpottavat markkinoita, ja hintojen alennuksien odotetaan heijastuvan suoraan kuluttajahintoihin asti.
Aamukahvista en luovu vaikka olisi kalliimpaa.
Eikö sen hinnan voisi suosiolla pistää vaikka kahteenkymppiin, niin ei tartte hetkeen nostella?
Saattaa🤔 hinta on noussut kokoajan.
Keinotekosta hinnoittelua.
Mulla on Fiskarsin voikukankitkentävehje vajassa. Voin tehdä korviketta voikukanjuurista. Ei mun nyt tarvi, mutta tarvittaessa onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vaaleja on hyvä nostaa hintoja, niin joku persu sitten kailottaa vaalilupauksia.
Erikoista,vain Sanna Marinin kaudella sähkön ja polttoaineen hinta hipoi taivaita,siihen Roima ostovoiman lasku niin siinä sitä oltiin,kusessa.
Monesti olen eri ketjuissa jo kirjottanu, et olen yli 20 vuotta hommannut kahvin alesta. Juhla mokka,costa Rica, kulta Katriinaa. Tuskin olen ikinä edes viittä euroa maksanut paketista. Alkukesästä oli kahvi alennuksessa,hain 14 pakettia. Nyt haettu parin päivän aikana alekahvia 6 pakettia. Aina pitää olla kahvia kaapissa.