Mitä teette yksin kotona ollessa?
Teettekö jotain hurjaa ja normaalista poikkeavaa vai ihan tavallisia juttuja?
Kommentit (25)
Asun yksin joten olen kokoajan yksin. Ihan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin joten olen kokoajan yksin. Ihan normaalia elämää.
Sama. Mutta sen takia työ onkin mulle niin tärkeä. Tuntee kuuluvansa johonkin ja on joku joka odottaa aamuisin mun läsnäoloa :D Tai siis ei odota nyt ku oon parhaillani työnhakija. Mut eiköhän se tästä kun on lähes uunituoreet amk-paperit taskussa :)
Olen nyt tabletilla näppäilemässä vauva.fi palstalla, johonkin aikaa lämmitän mikrossa ruuan. Olen laiskahko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lähes ainahan minä yksin olen. Selaan nettiä, katson sarjaa, neulon sukkaa, laitan ruokaa ja syön. Ei tule aika pitkäksi.
Huomattava osa kotona olemisen ajasta menee nukkumiseen ja muihin perusrutiineihin kuten syömiseen,, peseytymiseen ja pienimuotoiseen siivoamiseen (tiskit, pyykit, imurointi). Viihdyin erittäin hyvin yksin kotona monenlaisten harrastusten parissa (tietokone, televisio, stereot, kirjat, lehdet) ja kun haluan tavata muita ihmisiä lähden mielummin itse ulos kuin kutsuisin jonkun käymään. Asuntoni on myös hyvin rauhallisessa taloyhtiössä ja kaupunginosassa ja asun toisen kerroksen asunnossa, jonka oven taakse ei pääse kuin ovisummeria soittamalla.
Olen aina yksin kotona niin päättele siitä mitä kaikkea teen. Siis ihan kaikki pitää tehdä ihan ite. Onhan siinä se hyvä puoli että siinä tulee tehtyä kaikki kunnolla. Silti voisin antaa jonkun muun tehdä ainakin nuo siivoushommat.