Lue keskustelun säännöt.
Tukiasuminen oli kamalaa
Kommentit (2)
Nyt asun kotona koska äiti ymmärsi oman parhaansa ja otti minut sieltä pois ja siitä asti olen asunut kotona minulla on omat ongelmani mutta ne eivät ole mitään sellaista etten voisi asua kotona
Tukea ja apua on kyllä saatavilla
Mutta silloin kun jouduin asumaan osastolla en olisi voinut silloin itse päättää siitä olin niin nuori
Terv: Pentti Karvonen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloittaja tuskin tietää todellisesta tukiasumisesta yhtään mitään minä jouduin asumaan osastolla menneisyydessä koska virkaintoinen sossutantta manipuloi äidin uskomaan että ei ole muita vaihtoehtoja vaikka olisin pärjännyt kotona oikein hyvin minä olen myös asunut tukikodissa ja toisessa tukikodissa vietin joitakin tunteja joka päivä ja minulla on myös ollut parikin eri tukihenkilöä
Niin ja lisäksi olen eläkkeellä
Ja pidän huolen ettei minun ikinä tarvitse enää niitä paikkoja nähdä eikä siihen todellista syytä edes olisikaan mutta nämä ihmiset voisivat pistää asioita mittasuhteisiin ihan oikeasti aloittajan kertomus on kuin käärmeen kusi erämaassa verrattuna minun kokemuksiini anteeksi että ilmaisen sen näin raa alla tavalla mutta niin se vain on
Terv: Pentti Karvonen